De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :) idd dat kan wel helpen!

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Dikke knuf en toch nog fijne avond dan!

3. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi hoi

Hier is ikke.
    Ben blij dat ik morgen weer op controle mag, wel bij een assistent gyn, maar toch. Ben het zo ontzettend zat die pijn aan het litteken en het stoma zijn echt killent! Slapen heb ik ook al weer een paar nachten niet gedaan van de pijn. Klinkt raar miss, maar ben zoo blij met ons meisje maar ik kan dr wel uit mijn buik denken, dan is in iedergeval die druk van mijn buik. Wat ons wiebel meisje zit heel graag met dr kont tegen mijn litteken en als ik dr dan een zetje geef, gaat ze wel om maar binnen een minuut kruipt ze lekker terug.
    Ga nu eten maken voor mij en mijn mannetje, die komt zo ook weer lekker thuis.

natasja een dikke knuf voor je he!

Groetjes dieneke

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Lenneke Jammer dat je meisje toch zo`n last er van heeft.
    Hoop dat de paracetamol helpen kan.
    Succes.
    En ja ik raak nu lichtelijk nieuwsgierig...

:idea: mamainspe Kan mij voorstellen dat de pijn killend is aan je litteken.
    Staat toch lekker op rek als je meisje er tegen aan nesteld.
    Succes morgen , We horen het van je.
    Hoop dat je toch vanacht een beetje slapen kan.

:idea: Natas Hoop dat je dag morgen beter is hoor.
    Vandaag was je lekker vrij toch.? Misschien te weinig afleiding.?
    Haha wordt je voor mij ongeduldig... Ik hoop dat ik niet te lang meer hoeft te wachten.

Ik heb vandaag gelukkig een betere dag, heb tenminste boodschappen kunnen doen zonder de bloemen buiten te hoeven zetten.
    Heb alleen elke keer een felle pijnscheut beneden.
    Zullen ws banden zijn ( alsof messen de boel bewerken beneden)
    Of is het misschien toch wat aanrommelen enz.?
    Geen flauw idee.

LIEK.

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83

Heej ik was jouw vergeten.
    Jammer dat je meissie niet mee mocht naar huis.
    Hoop dat haar bloedwaarden snel in orde zijn.
    LIEK

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    Waar is iedereen?

Lieke je moet je nog melden!
    Of ben je stiekum vanacht begonnen?

Hier gaat alles beter dan van de week.
    Naomi at en sliep goed.
    We hebben wat van onze rust kunnen pakken.
    Ook mannetje heeft lekker geslapen.
    Die heeft Naomi vanacht de eerste keer dat ze kwam niet eens gehoort.
    Zo moe was ie van de afgelopen nachten en weer aan het werk.

En ik kan weer in mijn gewone spijkerbroek :confused: :confused: :confused:
    Wat een heerlijkheid zeg, om weer in je gewone kleding te kunnen stappen.

Sonja,
    Heerlijk dat je weer thuis bent.
    ik hoop dat Esmee binnenkort ook naar huis mag.

Nollie,
    Fijne verjaardag gehad?

Verder ben ik het ff kwijt.
    Maar ook dat schijnt normaal te zijn.

Liefs Lydia

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Morning.

Zo ik was de laatste gisteren , maar vandaag ook weer de eerste.
    Tja dan hoef ik verder ook niets te antwoorden haha.
    Hier nog geen bevalling in aantocht hoor.
    Gewoon niets, niets wat er op lijkt. :cry:
    Het zonnetje schijnt, dus lekker licht ipv die sombere dagen.

LIEK

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Nee , Liek slaapt lekker uit haha.
    Voor 10.00 a 10.30 zal ik mij niet melden.
    Of ik moet vroeg zijn, maar slaap nu nog lekker door
    nu het kan.
    Dus niet ongerust zijn, na 12.00 geen meld wordt kritisch :confused: :confused:

Fijn , dat jullie vanacht een beetje jullie rust gehad hebben.

Liek

9. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hallo!
    Het is nog rustig hier vandaag!
    Vanmorgen weer op apk geweest.
    Bloeddruk was super 125/65 (vorige week 153/84) dus wat meer rust doet goed! Ik was er best wel bang voor dat ie gestegen was.
    Gewicht 5 kilo totaal aangekomen. dus ook goed.
    Had ook gezegd van dat litteken, en de ass gyn schrok dan ook wel hoe het eruit zag. Heel onrustig vond ze. En heeft er toen een gyn bij gehaald.
    Ook die gyn vond het erg naar en pijnlijk uitzien. En heeft nog een collega gyn erbij gehaald (3 man in de kamer hihihi). En de definitieve beslissing is echt max tot 5 dec. Maar ze denken dat het echt eerder komt, aangezien het zo ontzettend laag zit, en volledig ingedaald en zachte baarmoedermond. Dus we wachten het maar af. Mag volgende week weer komen. Verder heb ik slaappillen gekregen voor de nacht, kijken of ik dan wat beter slaap, want tja niet slapen ik moet straks wel bevallen en klaar staan voor de kleine. Zo dat was het nieuws weer van vanmorgen.

Iedereen een fijne/zonnige :) dag

groetjes dieneke

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Even weer een poging om te reageren....

Nollie 37 weken meis......proficiat...en ondanks dat ik niet veel online ben...als je een bevalling te melden hebt dan maak ik daarvoor wel tijd om online te komen hoor!
    Sonja lees dat je inmiddels bevallen bent van een dochter....van harte proficiat!! Nou hopen dat ze ook snel mee naar huis mag.
    Femke zie dat je alweer begonnen bent met werken....moet er nog niet aan denken..maar lees dat het goed is gegaan.
    Dieneke kan me voorstellen als je zo'n last hebt van je litteken dat je niet kunt wachten tot de kleine meid in je armen ligt en de spanning van je buik af is, sterkte!
    Lieke nog steeds last van de blommetjes lees ik....hopelijk niet lang meer meis....straks bevallen en dan ben je dat hopelijk kwijt!..Ik zie trouwens dat je nog 2 daagjes tot Due date moet....spannend!!!
    ElviraR bah borstontsteking....hier van de week een beginnende borstontsteking, maar gelukkig voor kunnen zijn dat ik aan de AB moest. En je oma....bah meis...dat is geen leuk nieuws.
    Elmo hopelijk gaat het met jou elke keer wat beter....wordt je langzaam wat mobieler en mag je straks ook een klein rondje buiten maken met Ruben....maar rustig aan he lieverd...toch een buikOK gehad.

Houd het hier even bij.....het gaat hier op zich goed, maar net als Lydia lijkt het aanbod wat minder dan de vraag van Arthur om mm. Dus ook extra aan het kolven en bijvoeden. Hij groeit wel, maar erg langzaam. Morgen komt verpleegkundige van consultatieburo nogmaals langs (is gister ook geweest) en dan nogmaals wegen en kijken hoe het nu gaat. Heel langzaam aan lijkt het wat beter te gaan, maar het is vrij intensief om mijn mm aanbod omhoog te krikken of iig aan te passen aan vraag van Arthur. Ik wil erg graag dat het slaagt dus vandaar ook mijn afwezigheid.
    Verder is gister mijn moeder opgenomen in ziekenhuis met hartklachten...dus voorlopig echt geen tijd om uitgebreid te forummen.
    Maar lieverds ik denk aan jullie en zo gauw het hier in wat rustiger vaarwater komt kom ik weer eens buurten.

Allemaal een dikke knuffel.....Eva (die zich gauw weer naar boven spoed want er heeft iemand HONGERRR :confused: :confused: :confused: :confused:

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemiddag!

Hier het feestvarken...(letterlijk en figuurlijk..hahaha)...ten eerste bedankt voor jullie felicitaties allemaal!
    Gisteren een hele leuke dag gehad...tóch een beetje teveel gedaan, dus vandaag lekker niets...

En vandaag heb ik dan ook de magische grens van 37 weken bereikt....joepieeeeee! Dus...dagelijkse meldplicht gaat in...pja en ik volg hierin helemaal Lieke...ben ook erg een uitslaper hoor...tsja waarom niet, nu het nog kan?! :)

Lieke; kreeg vanochtend om 8 uur smsje...als in een reflex naar mijn tel gegrepen, want ik dacht Jaaaaaaaa..tis begonnen/of tis er al! Maar het was mijn zusje.... :) Die steken....hmmm...tsja de boel is zich aan het voorbereiden en je weet nog wat ik heb gezegd he....'t weekend....

Sonja; Fijn dat je weer thuis bent...jammer dat Kleine Esmee niet mee mocht...hopelijk mag ze wel snel naar huis!

Dieneke; Ik vind het echt niet erg hoor als je 'voordringt'... ;) , hopelijk ben je snel af van de pijn/druk die het litteken en de stoma geven. Als de gyn er al zo van schrikt...Verders alles ok bij de controle gelukkig!

Lydia; :confused: ...je eigen broeken alweer aan.....WOW!

Lenneke; Arme Nicky...hoe is de nacht gegaan...Warme washand op de prikplek schijnt te helpen en dan zachtjes masseren...maar dat heeft nut meestal binnen 12 uur.

Femke...harde werker! Hoeveel dagen werk je eigenlijk nu? Valt het mee of tegen dus 's ochtends Marin klaarmaken en jezelf., ..of dat is denk ik een beetje te snel om te vragen.

Natasja en Prinses.....ik weet het ff niet meer..volgens mij alles oké....

Zo ik ga nog ff lekker surfen over het net...

Laterszzz!

Liefs Nollie

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanxs! Is goed hoor Eva...ik kijk wel ik heb jou en Lieke als buddy...komt helemaal goed!
    Zelfde problemen als Lydia las ik, hoop dat dat snel weer bijdraait.
    Sterkte met je moeder!

Liefs Nollie

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Nollie supers 37 weken , het gaat nu helemaal snel he.

:idea: mamainspe Fijn dat alles zo serieus genomen is en dat er toch nu duidelijke afspraken zijn gemaakt.
    Geeft vast een gerust gevoel.
    En ik hoop dat je heeeeeeeeeeeeeeel lekker slaapt vanacht.

:idea: Aldonza in da house.
    Sterkte met je moeder hoor , vervelend net in deze tijd.
    Hoop dat vraag aanbod van arthur snel een beetje balans gaat vinden.

Liek.

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb tussen de bedrijven door nog 2 nieuwe foto's geplaatst...

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Auw Aldonza lief hoor..

Liek

16. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meiden even een berichtje...

Ben niet zo heel actief meer moet ik zeggen, maar ben altijd een trouwe lezer ;)
    Hier gaat het allemaal redelijk, met de beebs gaat het in ieder geval goed ze liggen beide met de koppies naar beneden 1tje ligt al vast.....het is het mooiste dat de andere ook zo blijft liggen dat is erg gunstig voor de bevalling.

Zelf vindt ik het allemaal wel zwaar worden nu en ik moet zeggen ik kijk erg uit naar de 2 wondertjes.
    Ik moet voldoende rust houden omdat de beebs nog even moeten blijven zitten 37 weken zou erg mooi zijn dat is oor een 2ling een goede zwangerschapsduur, tja wie weet blijven ze ook wel langer zitten :rolleyes:

@walvis mama's

Wat een plaatjes van kindjes hebben jullie..het kriebelt echt al aan alle kanten hier!
    Ik wil jullie allemaal een goed herstel wensen en geniet er lekker van.

@meiden

Voor sommige breken er spannende dagen aan nu....ben erg beniuewd wie er nu aan de beurt zal zijn! :-k
    Ik wacht in ieder geval nog wel even....hahaha.

DE rest van de zwangere dames volhouden he?
    Strax hebben we er allemaal iets moois voor terug.

17. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Eva..wat een schatje Arthur!

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb foto's in mijn album staan van de fotoshoot! :)

19. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Complimenten zijn hele mooie foto's geworden! :thumup:

20. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Thanxs Kreeftje!
    Leuk dat je ff langswipt, maar ik lees ook regelmatig bij bij de december mama's...beetje druk alleen daar, kan het niet bijhouden!

Hier is het errug rustig vanaaf...

Deel Deze Pagina