Ik ga het weekend uitgebreider reageren. Ik voel me nu echt heeeeeeel erg dooooodmoe! Dus ogen dicht en beentjes op de bank.
@ imani: tepelhoedjes had ik al in huis gehaald, had die tip al gekregen in me zwagerschap maar esmee pakt het dan ook niet erg , kraamzorg en op de couveuse afd zeiden ze al komt vast omdat ze te vroeg is geboren, met de fles gaat het een stuk beter, dus dan maar afkolven. verder gaat het hier prima, en met mij ook, de wond geneest goed.
Hellow! Zo alle mama's weer voorbij zien komen...ooooh meiden, krijg de kriebels van jullie...kan niet wachten totdat ik ons wondertje in mijn armen heb...Nog ff geduld! Lieke...WALRUS?! Explain please.... Prinses...hoe staat het met je Hb...hebben ze die al geprikt? Natasja...alles oké? Ga ff eten! Liefs Nollie
Leuke foto's Elmo! Hb is inderdaad gecontroleerd. Ik had 6.9. En dat schijnt goed te zijn bij 30 weken zwangerschap. Moeheid komt echt van de drukke en lange werkdagen. De afgelopen weken had ik vooral 's avonds verplichtingen, waar ik niet onderuit kon. Pff, nu begint vriendlief ook nog te zeuren, over het huishouden dat wat achterloopt. Nou daar kan ik nu echt niet tegen! Pfff, wat een *******! (normaal is hij wel lief hoor). Ik heb maar even heel duidelijk laten weten, dat ook hij zijn handen uit zijn mouwen kan steken. Zeker als je 30-weken zwangere vrouw, zoveel heeft moeten werken deze week. :x GRRRRRR!
Nee, die is idd niet laag ofzo...ik vroeg het me af omdat je zo moe was de hele tijd....en nu begint manlief ook nog te zeuren....pffff! Laat hem maar lekker een handje meehelpen hoor.... Dikke knuff meid! Liefs Nollie ik ga maar eens slapen...
goodmorning ladies. Hier slecht geslapen, veel wakker en dan ook klaar wakker. Last van mijn maag, misselijk enz. Bah. Heb nu dus ook koppijn. Ik ga straks naar mijn zus, de intocht van de sint kijken met mijn neefje. Die is helemaal hyper. Mijn maag voelt nog niet echt lekker aan, maar ga zo maar lekker eten en een kopje thee, misschien voelt het dan weer normaal. Jakkes geen goed begin van de dag zo. Doei!
Hier een meld op D`day. Ik blijf FF ego. Heb alles doorgelezen en wens iedereen sterkte met alles wat tegenzit. Op naar goede tijden toch. Hier alles rustig ( had niet anders verwacht ) Niet al te lekker geslapen. kolkende blaas ( waar tegenaan geduwd wordt) en zeer pijnlijke aambeien. ( sorry) Ik ga straks HA,Post bellen zullen weer een mesje moeten zien. Auw. LIEK.
Meiden, hoe ziet een slijmprop eruit? Ik denk niet dat dit het was, maar helemaal ben ik er niet gerust op.
Wat zag je dan prinses? Ik weet niet hoe het eruit ziet. beetje slijmerig propje gemengt met bloed heb ik mij laten vertellen. Liek.
Hey Prinses, Ik ben geen slijmprop verloren...niet zichtbaar tenminste... Ik denk dat het heel verschillend kan zijn. Bij twijfel je vk bellen hoor! Natas, Veel plezier vandaag! Hoop dat je je gauw beter voelt! Lieke, Bah, die rot aambeien ook! Zal wat worden NA de bevalling zeg! Hier een heerlijke nacht gehad! Elmo
Mmm, hoe zag hij eruit (is niet echt smakelijk om te vertellen). Het had in ieder geval de kleur van yoghurt en er zat geen bloed bij. Eigenlijk denk ik echt dat dit het niet is, dus ga me er niet meer mee bezighouden.
Liek, Nog bij de ha geweest? Natas, lekker rustig aan doen. Elmo, fijn dat je zo'n prettige nacht hebt gehad!
Hier van mij ook nog een meld! Alles oké...druk op pad geweest! Lieke...hoe ist met de hemaroïde? Prinses...ik heb veel last van afscheiding....misschien dat jij dat ook hebt? Zwangerschapskwaaltje helaas Natasja...al wat aan de beterende hand... Zo...ga lekker Idols kijken zo....doeiiiiiii! Liefs Nollie
Ik zit ook al helemaal klaar voor Idols! Jammer dat mijn buik nog wat zeer doet bij een fikse lachbui..... Iedereen een fijne avond! Lieke...ga bevallen!
Zow nollie jij maakt er een mooi woord van. Deze is opgesneden was weer getromboliseerd. blauwig zag ie al . Heb nu visite , kan nog niet uitgebreid reageren. WS zal ik morgen vroeg weggaan al rond 9.30. dus geen melding van mij ws. Als er wat is zal ik Nollie sms-en. hebben een dagje uit gepland Niet naast de deur. Maar ik durf het wel aan. Liek.
Fijne dag morgen Lieke...hou me tel in de gaten...tsja ik dacht geef er ff een andere benaming aan.. Liefs Nollie ps Elmo...voorzichtig he met wond van buik strakkies....
Nou, hier zijn de hormonen nog volop aanwezig. Ik herken mezelf gewoon niet. Net megaruzie gehad! Vreselijk, ging helemaal uit mijn dak. Nu is het gelukkig weer helemaal goed, maar hoop dat ik mijn gevoelens iets meer onder controle krijg. Het lijkt wel of ik me tijdens mijn werkweek goed kan houden, maar dat dit er in het weekend allemaal uit komt. Ik ben echt niet de makkelijkste persoon op aarde, op dit moment.