De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zo, ik heb nog ff snel bijgelezen voor het slapen gaan...zal morgen ff komen reageren!
    Truste...

2. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Goede morgen!

Iedereen een goede nacht gehad?
    Hier geslapen van 2230 tot 9 uur,
    dus nu 3 heerlijke nachtjes achter de rug.
    Geweldig die pilletjes!
    Verder gaat het zijn gangetje hier,
    vandaag lekker relax daagje en lekker ff naar het bos met de doggies. kan wel niet zo heel ver meer, maar toch lekker ff uit huis.

Fijne dag allemaal

liefs dieneke

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heerlijk geslapen hier!
    Meneertje was alleen vanmorgen niet zo happy (krampjes) maar mama's pink is dan heerlijk!
    Lekker nog even met zijn drietjes in bed gelegen...heeft ook wel wat toch!

Straks ga ik voor het eerst ECHT mijn huis weer uit! Ik ga even een bakkie doen bij zuslief!
    Heb er onwijs zin in!

Enne....al 9 kilo KWIJT! *ole ole ole oleeeee*

Lieke,
    Niet bevallen? Je zou je laat melden....maartoch.
    1 dag overtijd.....*tromgeroffel*

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    9 kilo al. Jee, wat gaat dat snel!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja...heb al mijn broeken gepast...maar pas er nog geen 1!
    Zit dus nog in een positiebroek.....
    Lydia, heerlijk joh! Dat jij je eigen broeken alweer aankan zeg! Ik besef nu hoe heerlijk me dat lijkt.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nog even wachten dus, maar het komt vanzelf! Veel plezier bij je zus!

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ook vrij goede nacht achter de rug. En vanmorgen ook lekker zelf wat langer op bed blijven liggen. Arthur heeft net ook weer de borst gehad en ligt nu ook weer heerlijk te slapen.
    Lieke fijne dag vandaag.....hopelijk dat het nog even rustig blijft op je uitstapje, want lijkt me toch wel prettiger dat je dichter bij huis bent als het dan gaat beginnen.
    Prinses meid, na zo'n drukke week is het logisch dat je ook sneller prikkelbaar bent hoor. Ik zou dat normaal al hebben, laat staan als je dan ook nog eens 30 weken zwanger bent. En idd. je mannetje heeft toch ook een paar handen die hij kan laten wapperen. Misschien dat hij door jouw uitbarsting weer even met beide voeten op aarde is gezet. Komt helemaal goed meis...probeer lekker beetje te ontspannen dit weekend en hopelijk aankomende week een wat rustiger weekje voor je in petto.
    Natasja jouw buik dus nog steeds vervelend aan het rommelen.
    Dieneke lekker dat je nu wat beter slaapt...en dadelijk lekker frisse neus halen...heerlijk weertje voor!
    ElviraR jemig...dan kwam het idd goed op gang ja...haha...natte plekken in je OK pakkie!
    Lijkt me trouwens wel dat je bv produktie dan straks verder achteruit gaat, tenminste als je fles wilt geven en toch niet wilt kolven. Natuurlijk geheel je eigen keus en neem eigenlijk ook wel aan dat je het weet, anders zou het zonde zijn, toch? Ik kolf nu dus al veel minder, maar heb ondertussen een voorraadje aan kunnen leggen en als het echt niet anders kan heb ik dus ook wel genoeg mm voor in de fles aan te bieden. Kan zo nog lekker voorraadje aanleggen voor uitstapjes enzo. En het kolven...doe dat slechts nog een minuut of 10 hoor; is lang zat.
    Elmo lekker als Ruben dan weer doorslaapt na zo'n onderbroken nachtje. Wel fijn als je je niet onzeker voelt.....maar is ook wel voordeel als je voeding gewoon goed gaat. Merk dat dat hier het grootste probleem was. Lekker ook naar buiten geweest dus...heerlijk is dat he!!? Veel plezier bij je zus.
    Lenneke jij herkend het dus ook nog steeds...het stomme is dat juist die andere mensen je dan onzeker maken he....Maar dus snel de kadootjes mee en weer naar huis?!
    Sonja Esmee moest dus nog naar het ziekenhuis om geprikt te worden...ik ben even kwijt waarom ze hiervoor nog moest komen? Als ik dan haar gewicht hoor is het echt nog een klein poppetje, he? Maarja....niet meer dan logisch als ze met 37 weken wordt geboren, maar zo te horen zit ze ook alweer bijna op haar geboortegewicht!

Hier trouwens ook alweer zeker 8kg kwijt. Loop hier ook nog wel vooral in positiebroeken hoor, zitten nu gewoon nog wat lekkerder. Denk dat het zeker voor je litteken ook nog lekkerder zit nu Elmo....die gewone broeken komen nog wel hoor.
    Ga hier vandaag wel weer gewone broek aanproberen, maar dat is nog wel een lage heupbroek dus gaat vast wel lukken (zit nog onder mijn hangbuikje). En heb van de week 2 t-shirts binnen gekregen die ik had besteld....zijn van die voedings t-shirt...lekker makkelijk.
    Maar zit nu nog in pj en badjas...dus wordt eens tijd dat ik me nu maar aan ga kleden. Straks weer kraamvisite.

Groetjes, Eva.

8. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemiddag hier een meld van mij!

Lieke is lekker op stap...hou mobiel goed in de gaten hoor!

Fijne dag, 't zonnetje schijnt!

Liefs Nollie

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hai meiden

die kilos vliegen er weer af bij jullie! dat is mooi! ;)
    Fijn dat het goed gaat met de kleine mensjes!

Ik heb lekker een lui dagje, lig lekker soapies te kijken in bed, beetje opruimen tussendoor enz. Straks ga ik even een kijkje nemen in mijn nieuwe huis, de mannen zijn de vloer aan het leggen, beginnend vanaf de zolder.

Heb nog steed zeurpijn in mijn buik, zal wel groeispurtje zijn ofzo, want buikie is ineens wel groter.
    Baby is nog lekker druk dus moet me maar geen zorgen maken.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Oef! Gelukkig maar 8 pagina's bijwerken.

Lenneke:
    Kunnen we het nog eens hebben over ons onderkantverhaal via pb?
    Is Nicky al 6400 gram. Oef! Maar ook lekker aan de lengte dus genoeg ruimte om het over te verdelen.
    Blij dat je die paracetamol in huis had voor na de prikjes. Vond je dat inbrengen voor de eerste keer niet eng? (ik wel)

Natas:

Merk je ook dat doordat het met het huisje goed gaat (mooie keuken e.d.) dat het in het hoofd ook beter te behapstukken is? Dat je daarmee in feite dat ontbrekende stofje in je lijf kunt 'overrulen'?
    Heerlijk straks om met man en buikje in de kerstvakantie in je nieuwebad te dobberen (en als het niet past gaat hij er maar lekker naas ziten op een krukje!)

ElviraR:
    Heb je het boek Oei ik groei ook? Ik vind het prettig om daar in te kunnen lezen wanneer er weer hangerige of huilperiodes aankomen. Tot nu toe klopt het aardig met Marin.

Lieke:
    Hmmmm..... Dat dansen gaat nog niet zo denderend hè?
    Trek je het nog een beetje? Ik hoop dat je niet teveel strepen meer krijgt deze laatste dagen.
    Wat dat uitslapen betreft: wij hebben vandaag tot een uur of half elf kunnen slapen hoor. Half acht een flesje gevenen weer terugleggen. Dus uitslapen met een kwartiertje onderbreking.

Lydia:
    Hoe gaat het met de borstvoeding.
    Belachelijk dat jij je broek weer past. (jaloers......)

Nollie:
    Prachtige foto's van de fotoshoot. Vooral die closup van je buik. Echt prachtig!

Hannah:
    Welke kinderwagen hebben jullie opgehaald?

Mamainspe:
    Hoe vervelend alles ook is nu, wel prettig dat ze je klachten goed erkennen in het ziekenhuis.

Eva:
    Jakkes dat je moeder nu in het ziekenhuis ligt. Gaat het weer wat beter en ben je alweer genoeg opgeknapt om er heen te gaan?

Kreeftje:
    logisch met zoveel handjes en vingertjes in je buik!

Elmo:
    Ik vond dat navelstrengetje ook helemaal niets. Ik elke keer maar aan vriendlief vragen of die spinazie er al af was. Toen het er af was ben ik ook luiers gaan doen. Kwam dus wel goed uit dat ik daar de eerste week niet toe in staat was!
    De kraamhulp vond ons ook zo heerlijk relaxed. Een leuk setje noemde ze ons. Ik denk dat als je zelf (ook al ben je onzeker) rustig en ontspannen blijft dit overslaat op je baby. Marin si zo rustig. Vind het wel geweldig dat ze zo'n vrolijke baby is. Huilen is er praktisch niet bij.

Prinses:
    o'n knallende ruzie heeft vriendlief ook een keer of vier over zich heen gehad. Wist niet wat hem overkwam! Ikke superonredelijk. Huilen toen hij fel terugreageerde. Ikke huilen. hij excuses aanbieden. heerlijk opgelucht na de tijd. Hij dreigde wel om de Explosieven opruimingsdienst te bellen om die hormonenbom ban mij onschadelijk te maken!

Ikke:
    De eerste werkweek achter de rug. Heerlijk om eerlijk te zijn. Ben wel errug moe en de strijkmand is weer errug vol. Merk je meteen als je het niet dagelijks bijhoudt.Mijn week ziet er nu als volgt uit: maandag zwemmen met meisje, dinsdag werken, woensdag vrij, donderdag en vrijdag werken waarvan op vrijdag groep 8 (leuk! lekker hormonen)
    Het aanpoten 's ochtends valt me mee. Vriendlief vertrekt even na zessen. Ik ben er om zes uur uit om meiske te wassen (ze gaat om de dag in bad en dat doen we op de dag dat ik niet hoef te werken). Kind in de kleren. (moet erg lachen om mijn badjas, humorist) Kind voeren. Daarna wip ik haar terug in haar bed. het is dan half zeven. Dan zelf douchen en aankleden en opkleuren. Kind in maxicosi en om half acht in de auto naar de oppas. Nu blijf ik daar nog ff hangen, maar dat wordt al minder. Uiterlijk kwart voor acht richting werk en 10 over acht daar aan de koffie.
    het scheelt dat ik 's avonds alles al klaar hebgezet. Hoef alleen nog maar de flessen in de tas te stoppen. Jas ligt zelfs beneden opengespreid klaar.
    Aangezien je dit werkritme helemaal kwijt bent ben ik ''s avonds wel totallossy. Lig rond 10 uur plat (wil wel eerder maar is nie aardig natuurlijk)
    gevolg is dat ik hier minimaal ben. Kan niet meer elke dag reageren (solly) Probeer wel het lezen bij te houden. Heb zelfs nog maar 1 hoofdstuk van Harry Potter uit!
    Vanmiddag gourmetten bij vrienden. Ga dus nu. Tot snel.
    kus

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaha vraag me gelijk af wat voor badjas jij hebt? ;)
    leuk dat werken weer bevalt! (euh.. je snapt me wel hahaha)

dat stofje valt niet te overulen ;) dat is er nu eenmaal niet en heb je wel nodig maar ik werk aan mezelf en dan zal het huisje ook wel meewerken ;)

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Gelukkig maar. Vind dat je er superpositief in staat. Het is niet niks en toch elke keer de schouders er weer onder. En dat met een pittige baan die heel veel anergie kan geven maar beslist ook nemen.

Wat die badjas btreft. Een tent van de livera. Knalroze met allemaal grote gekleurde stippen. Is ze meteen wakker!
    Ze houdt nu op het aankleedkussen mijn mouw telkens vast. Kan je lekker veel. En anders gaat ze half op haar zij liggen om te bekijken at r achter haar op de commode staat (krom als een hoepel). ideaal als je net je arm hebt losgekregen en de de omgeving van een strontbom probeert te redden.

Ik had het er gisteren met mijn vader over. Wat is het een rijkdom om twee (ook die mener van mijn zus) van die vrolijke kinderen te hebben. Ze zijn beiden erg gemakkelijk. Huilen alleen als het even moet en liggen de helft van de dag alleen van hun hand al in een deuk. (laat staan als ze mij zien....)

hmmmm..... klink ik gelukkig? :thumup:

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :D heel gelukkig!

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Had ik al verteld dat Marin sinds begin van de week tanden heeft? Twee stuks. En ik me maar afvragen waarom haar wangen zo vlekkerig waren.....

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :confused: zow
    dat is wel vroeg zeg!
    voortandjes?

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je klinkt inderdaad erg gelukkig Fem. Lijkt me wel vreemd om dan weer te moeten werken. Was je er wel aan toe of had je nog liever thuis gezeten?

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @ eva: Esmee hoefde alleen gister nog geprikt te worden vanwege haar te hoge bilie (ofzo iets , heeft te maken met het geel zien), maar dat was nu allemaal goed.

dit is onze eerste dag echt alleen met zijn 3tjes zonder kraam zorg er bij , vanmorgen lekker gebadderd , dat vind ze heerlijk.
    ze mag er zo weer uit dan krijgt ze weer te eten.

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik ben weer thuis.
    Zijn in Assen geweest was er leuk, maar zwaar koud.
    Ik lees later , of morgen echt alles bij.
    En zal ik ff op ieder gaan reageren.
    Of ik moet opeens spontaan aan de wee gaan.
    Keej...

LIEK.

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nog even een meld op de valreep van het weekend.
    Erg druk gehad met visite en uitstapje naar arnhem. Meisje deed het weer prima, nu de nacht nog afwachten...

Femke, je weet met te vinden voor een onderkantjesPB!
    En hier ook aan de oei ik groei! En ik maar denken dat mijn kind zo knap was! Het is gewoon zoals het hoort qua ontwikkeling, hahaha. Maar voor elke ouder weer uniek, toch?
    Fijn dat het zo goed gaat met plannen en werken!

Lieke, nog niet aan de wee? Gek he ald DE datum voorbij gaat zonder dat er iets gebeurt... Word je niet gek van goed bedoelde vragen en telefoontjes enzo?

Sonja, lekker hoor eindelijk met z'n 3en. Is je man/vriend nog een poosje vrij?

Nollie, nog even geduld met jouw meisje hoor. Tijd gaat snel genoeg, laat ze nog maar even groeien!

Mamma's goeie berichten lees ik, heel fijn!

Laura, lieve foto's! Nicky heeft ook die mooie olifant, lekker zacht he?

Zo lekker naar bed als meisje gegeten heeft, hopelijk slaapt ze lekker!
    Trusten!

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Let niet op tijdstip van posten. :oops: :oops:

Ben om 9.00 in slaap gevallen en nu dus echt klaarwakker.

Dus dacht heb hier nog een klusje te klaren.

:idea: Nollie Geen smsdienst hoeven te doen voor mij haha.

:idea: Elmo Mooie foto`s van Ruben in je album.
    En de eerste kiloos weer een feit Supers.
    Voor je het weet zit je weer in je oude vertrouwde broeken.
    Lekker bakkie gedaan bij zuslief?

:idea: Prinses Lastig hoor die hormonen die met je aan de haal gaan.
    Jammer dat vriendief begon te miepen over het huishouden.
    Het valt nie mee inderdaad om te combineren huishouden en werken.
    Nog paar weekjes voor je 3,5 dan heb je lekker verlof joh.
    Of ging je nu tot de 36 weken door?
    Hoe is het nu afgelopen met je slijmprop,? Was je zoiets verloren.?
    OW ik lees later dat je het verder zo gelaten hebt. keej.
    Gelukkig maar dan.

:idea: mamainspe Supers dat je zulke goede nachten maakt.
    Knap je vast flink van op.
    Hoe is het met je pijnen van het litteken op je buik?

:idea: Aldonza Bij jouw alles rustig zo te lezen.
    Paste je lage heupbroek?

:idea: natasja Gelukkig jouw zondag beter dan zaterdag , Leuk dat je buikkie een groeispurtje maakt.
    Voor je het weet heb je een megatoeter hoor.
    Aanstaande week ergens de 20 weken echo echt benieuwd hoor.

:idea: Femke Kan mij voorstellen dat je even helemaal in je ritme moet komen na het zwangerschapsverlof.
    Dat is iets waar ik nu al tegen op kan zien :oops:
    Opeens is het over en ben je weer in de werkmaatschappij nodig.
    Maar je leventje is thuis anders.
    En je hebt nog even een stukje verwerking wat je tussendoor gaat doen.
    Succes ermee hoor.
    En laat marin maar lekker lachen met haar tandjes om je badjas haha.

:idea: Sonja lekker aan het genieten van Esmee.
    Gaat het allemaal een beetje zo zonder kraamzorg?

:idea: Lenneke Of ik gek wordt van de goedbedoelde vragen.
    Ligt eigenlijk beetje aan mijn bui.
    Zus vraagt elke keer op msn of ik al weeen heb.
    Ik zeg dan elke keer.....heb ik gebeld? :rolleyes: :oops:
    Gisteren mijn vader in de stress.
    Huistelefoon ging... oops waar is dat ding voor je hem gevonden heb haha.
    Toen hoorde ik vaag piepen van mobiel.
    tja die zat in jaszak mag nie zonder mob de deur uit.
    laat hem maar standaard in jaszak zitten.
    Ik sta nog online op msn.
    Gaat mijn vader bellen naar mijn zus of die weet waar ik ben enz.
    pff toen had ik tjee doe eens rustig.
    Ik heb toch afgesproken dat ik bel zodra het verandert....
    Verder is het nog wel rustig en is het meer de online aandacht.
    En ja het is wel raar om de datum voorbij te gaan zonder actie.
    maar ergens is het nu minder beladen even.
    Heb flink afleiding gehad afgelopen 3 dagen dus dat scheelde enorm.

Verder was vandaag een leuke dag maar megakoud hadden we het .
    We waren op het circuit Assen.
    Mijn aambei geeft een enorme napijn. Mede daarom kon ik ook nie meer slapen Anders morgen weer naar de HA kan mij het schelen.
    Ik moet dan ook nog even niet aan bevallen denken.
    Keek er eerst naar uit maar heb nu zoiets van leave it nog even een paar dagen tot dat ding genezen is.
    Goed, Heb ieder geloof ik wel gehad he.?
    Anders morgen weer een dag.
    Ik ga maar weer terug naar bedje.
    Kijken of de oogjes dicht willen.
    LIEK...

Deel Deze Pagina