Goede Morgen! Hier weer een aardig nachtje gehad al kwam ik niet zo heerlijk snel in slaap als de vorige 3 nachtjes. Maar ja van 1 uur tot 8 uur is toch nog een lekker tukkie! Ben stiekem toch wel een beetje benieuwd voor vandaag, mijn mams is vandaag bevallen van mij 35w4d. (zegt niks natuurlijk, dat weet ik wel, maar toch he) @femke Fijn dat het zo goed gaat met jullie en Marin! Een ritme komt vast wel weer met dat de tijd vordert. @natasja jij gaat ook goed! bijna 22 weken, al goed over de helft heen! Super! @sonja super dat esmee het ook zo goed doet. lekkere dag gehad gisteren als echt gezinnetje met zijn 3 tjes? @ lieke Succes met afwachten! jij bent wel eerst he!Het litteken doet echt flink zeer, ben het daardoor ook spuug en spuug zat, kan ons meisje er wel uit denken/dromen enz. Gelukkig merk ik snachts weinig van de pijnen. Lang leve de gyn die me slaap pilletjes meegaf! Donderdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis en heb dan eindelijk De gyn! die ook 2 stomapatienten heeft begleid! Dus daar ben ik heel blij mee en manlief gaat ook mee en dan gaan we DDATE afspreken. Dus ben heel benieuwd! @lenneke zo jou meisje is gewoon ook al weer een maandje! t gaat zo enorm snel hier! Zo ik ga even een bakje thee maken en zo komt de buuf ff haartjes knippen vanmiddag even naar de markt, toch maar kijken voor babywantjes, kwam zaterdag een klein beebje tegen van 6 weken met steen maar dan ook steen koude handjes! (lag in de kinderwagen, maar doet steeds dr handjes boven de dekens. Dus dat lijkt me toch geen overbodige luxe om te kopen.(en ach zo duur zal t ook niet zijn.) Liefs en een fijne dag vandaag!
Natas, Moet jij niet heel gauw gaan echo'en trouwens? Volgens mij is het bijna zover voor jullie...ben de datum kwijt...was het niet tussen de 15e en de 18e?
Nee hihihi de 22ste! donderdag zijn we aan de beurt! Ik zit zwaaaar af te tellen! pfff heb geen zin om te werken vandaag zeg (gelukkig hoef ik nog niet weg)
Goedemorgen, vannacht voor het eerst op verhoogd bed geslapen...bed staat op jawel 24 stoeptegels...eh balkon tegels....dusss die actie van mij van een paar weken geleden is toch nog ergens goed voor geweest! Bierkratjes konden namelijk ook niet...dubbele matras lag niet lekker. In en uit bed komen gaat een stuk makkelijker zeg, echt super soepel inene . Maar heb echt een sh*tnacht gehad...continu wakker, gevolg, zit nu echt met dikke wallen onder mijn ogen en vanavond heb ik verjaardag van mijn zusje... Ff niet de fut om op iedereen persoonlijk te reageren , morgen weer een dag Liefs Nollie
Mogguh, hier een meld van mij. Alles nog rustig. Kan om 12.00 bij de Ha terecht. Nollie rustig aan meid. Hihi je bed op tegels , je moet toch wat verzinnen he. probeer nog ff lekker te slapen , misschien voel je, je strakkies beter. LIEK
Lieke, succes met de aardbeien bij de HA.... Nollie, mijn bed stond op plankjes uit de voorraad openhaardhout, je word zo creatief.... Dieneke, bij de Hema hebben ze hele leuke wantjes, met zo'n touwtje ertussen voor door de jas! Spannend Natas, de 22e je echo.....
Hallo meiden, Lieke nog steeds niets? Nollie, Op tegels ja is ook een oplossing. Hier gaat het wat minder. Heb het gevoel er helemaal doorheen te zitten. Weet soms even niet wat ik moet. Naomi kan soms blijven huilen en dan wil ze maar aan de borst. Het cb geeft aan dat ik dat niet moet doen en haar een speen moet geven maar die spuugt ze weer uit. De tranen zitten erg hoog en kan voor mijn gevoel wel de hele dag huilen. Ook wil ik er graag even uit maar de auto is nog niet terug dus zit toch weer hele dagen thuis met de uitzondering van de hond uitlaten en ff naar de winkel. Graag zou ik even de stad in willen maar weet niet of dit verstandig is. Zit dit met tranen in mijn ogen te typen. Pff weet het ff niet meer. Liefs Lydia
Lydia, Wat balen meid dat je je zo verdrietig voelt! Je moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt! Als je even naar de stad wil dan zou ik dat lekker doen. Het is voor Naomi ook heel belangrijk dat haar moeder lekker in dr vel zit! Dan kan je het allemaal veel beter aan. Wil het wandelen met de wandelwagen niet helpen om Naomi in slaap te krijgen? Nicky valt van het gehobbel vaak wel in slaap. Ook van het autorijden, maar dat is lastig zonder auto... En is er niemand in de buurt die het even voor je over kan nemen als ze veel huilt? Zodat je zelf even er uit kan of lekker douchen of badderen ofzo? Veel liefs en dike knuffel!
Lenneke, Naomi valt wel in slaap als ze in de wandelwagen ligt. En nee helaas woont er niemand in de buurt die het even van me overkan nemen als ze o huilt. Ja manlief als hij thuis is, dan ben ik ook wel iets rustiger. Verder speelt er denk ik ook nog toch de ivf behandeling die ik nog geen plaats heb gegeven. Het is ook alemaal zo snel gegaan. 10 jan. eerste gesprek, 9 maart de positieve test en 6 november na een bevalling van 4 uur was ons meisje er. Ik denk dat het voor mij te snel is gegaan en dat ik het nog niet verwerkt heb. Denk dat ik vanmiddag toch even de stad in ga met d´r. Wil toch even bij de hema kijken. Ik hoop dat ik het red. liefs lydia
Hey Lydia, Hier precies dezelfde ervaring! Ik heb niet voor niets denk ik bijna 2 weken op bed gelegen voordat ik weer een beetje bij de mensen was. Mijn lichaam heeft een beetje aangegeven op die manier denk ik dat het geestelijk heel zwaar was. En ik heb ook tegen de VK gezegd later dat ik het jammer vond dat er zo weinig aandacht aan besteed is door hun. En Naomi is nog geen 2 weken oud! Dus neem je tijd hoor om te herstellen, lichamelijk EN geestelijk. Lekker gaan wandelen met je meisje en gewoon in de wandelwagen laten liggen als ze nog slaapt als je thuiskomt. Even snuffelen bij de Hema kan je erg blij van worden ! Ze hebben momenteel een hele leuke wintercollectie, lekker stoer en gekleurd. Kus
Hey Lydia, iIk volg hierin blindsgewijs de mening van Lenneke. Neem de tijd om zowel lichamelijk als geestelijk te herstellen...tis allemaal niet niks wat er inene is veranderd in je leven bijna twee weken geleden... Dikke knuffel meid! Liefs Nollie
Lekker er uit Lydia! Ik ben toen Marin twee weken oud was in de auto gestapt met tegen vriendlief de woorden: "Ik moet er NU uit. Ga naar de etos en dan koffie drinken bij mijn zus. je redt je er maar even mee!" Heb je in het ziekenhuis ook nog een nacontrole? anders moet je je gyn ens bellen met de vraag of je ook een gesprek kan hebben. Praten wil helpen om het eenplekje te geven. ik word één dezer dagen ook door de arts-sexuologe opgeroepen voor een gesprek. Mocht jhe het echt even niet trekken, is het dan mogelijk dat malief zorgverlof kanopnemen? Naomi is immers nog geen twee weken oud. Het geeft niets als het niet perfect loopt thuis hoor! kus
Femke, ik heb alleen nog de nacontrole bij de vk over een week of 4. Dan ga ik het zeker wel even aangeven. Ik weet wel dat het tijd nodig heeft maar ik zit ook al lang thuis ivm die lage hb. Ik wil er gewoon uit nu. En dat dat dan samen met Naomi is vindt ik echt niet erg. Ik ben echt wel hartstikke trots en blij met haar. 4 dec moet ik weer naar de internist voor controle van mijn hb. misschien dat ik dat dan daar ook nog aangeef. Manlief zou eventueel wel orgverlof op kunnen nemen maar dat wil ik eigenlijk alleen maar doen als ik het echt niet meer zou rekken. We praten er echt veel over en dat lucht ook wel enorm op. En als hij thuis is neemt hij eigenlijk alle zorg over, behalve de borstvoeding dan. Ik ben blij dat ik hier mijn ei ook kwijt kan. liefs Lydia
Goh, je heb het eigenlijk dus echt goed op de rit vind ik. Manlief ook echt lief. Ik weet hoe frustrerend een laag hb is. Ik zat op 4.0 en had zelfs 2 transfusies nodig. Denk erom dat je niet teveel wilt. Het hoofd wil sneller als het lijf. Heb echt wel vier tot 6 weken rustig aan moeten doen vanwege dat lage hb. Heb je 's nachts ook zo'n last van zweetaanvallen?
En samen met naomi isbehalve gezellig pronken ook superhandig. Je hebt wat houvast aan de wagen hè. En je hoeft niets te sjouwen. Vind het ideaal.
Nee heb geen last van zweetaanvallen. Ik zweet wel meer dan normaal. Eigenlijk zweet ik nooit maar heb nu soms echt last van klotsende oksels. En zweetvoeten verschrikkelijk. Ben dat dus echt niet gewend. Heb net mijn meisie gevoed en ga zo even naar de hema. Heb er wel zin in. Even een uurtje eruit. Heerlijk lijkt me dat. Jullie horen wel hoe ik het vond en hoe het gegaan is. Liefs Lydia
Hoi Hoi Hier goed geslaagd! Heb mini wantjes maatje 00 Met idd zo'n koortje. Heb ze bij de hanstextiel 3 eurries! kan dat kind geen koude handjes voor krijgen toch?! En heb ook nog een superlief winterjasje 50/56 lief roze van zachte badstof met capuchon met oortjes hihihi Mams is helemaal in dr sas! haha en het leukste hij was 7,99 ging dr nog 50% af hahaha geweldig he! Vanavond lekker zwemmen! ben helemaal in mijn sas!
Dokkie heeft mij pijn gedaan auw , auw. Heb niet echt fut om uitgebreid te reageren. Heb gelezen hoor, en leef mee met de UPS en de DOWNS. Hier nog alles inside. LIEK