De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lydia, vervelend dat je je zo rot voelt (de). Hopenlijk heeft de Hema je goed gedaan.

Lieke, nog niet aan het bevallen? Je loopt zeker de 42 weken uit. Ik hoop voor je dat het nu wel eens gaat komen.

Ik werk inderdaad door tot week 36. tenminste dat ga ik proberen. Ik denk ook wel dat dit gaat lukken, tenzij de verloskundige aan geeft dat het niet verstandig is. Ach en die hormonen gaan ook op en af. De lucht is hier weer geklaard en we weten weer even wat we aan elkaar hebben. Vandaag heb ik me (uiteraard) prima gevoeld. Ik zit weer in het werkritme!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hee Liek, geen voorbeeld aan mij nemen hoor!

dames, de uitverkoop is begonnen! leuke kinderspulletjes in de aanbieding! Zaterdag voor nog geen euro een hele leuke trui en voor 1,99 leuke wanten voor Marin gekocht.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Even voor Lydia,

He lieve meid,
    Wat een ellende zeg...een huilend meiske!
    Ruben heeft ook wat meer tranen de laatste dagen maar Laurens is gelukkig nog thuis.
    Hij laat zich ook wel troosten dus dat is niet te vergelijken.
    Je moet inderdaad de rust nemen hoor!
    Wij hebben nog weinig visite gehad en eerlijk gezegd vinden we dat beide heerlijk!
    Eerst wij, dan de rest.......
    Meis, je kan me bellen he! Als je je hart wilt luchten!
    Liefs

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey lieve meiden,

Ben er helaas niet eerder aan toe gekomen om te reageren..de dagen vliegen om!

Liek; alles nog inside dus...tjee kom op beebje, laat ons niet zo lang wachten.
    Balen dat de ha je pijn heeft moeten doen. Hoop dat het probleempje nu opgelost is, zodat je "lekker" kunt gaan bevallen. Denk aan je.

Nollie; haha zit me al helemaal voor te stellen hoe je bed eruit ziet met die stoeptegels eronder...Creabea! Fijn dat alles goed met je gaat!

Natas; lekker lui zondagje gehad las ik. Heerlijk hoor! Is de vloer in je nieuwe huisje mooi geworden?
    Leuk dat je buikje een groeispurt doormaakt. Ik vond het heerlijk om met mijn buik te kunnen pronken! De 22ste je echo dus. Spannend hoor; kan me voorstellen dat je ernaar uitkijkt! Veel plezier alvast!

Prinses; pff die rothormonen ook! Kan me voorstellen dat het even gebotst heeft bij jullie thuis. Gelukkig is het weer allemaal uitgepraat. Wat kun je je daarna weer opgelucht voelen he, hihi!

Femke; pff zal zeker ff wennen zijn in zo'n ochtendspits. Geweldig hoe je het omschrijft. Leuk hoor dat Marin zo'n vrolijke baby is! Ik zie je al staan in je badjas haha. Geniet maar van die rijkdom!
    Het boek Oei ik groei heb ik idd ook. Erg fijn om te hebben. Er vielen meteen dingen op hun plek. Heel fijn om herkenning te lezen!

Elmo; Ruben doet het goed zo te lezen. Die huilmomenten horen er idd ook gewoon bij; fijn dat Ruben zich goed laat troosten.
    Heb je foto's ook bekeken. Lekker kereltje hoor!
    Heerlijk he om er ook weer eens op uit te gaan. Ik heb daar ook echt van genoten. En de kilo's doen het bij jou dus ook goed! Ik was er na 2 wkn al 12 kwijt en blijf daar nu nog even op hangen. Maar ja, die 3 die komen wel een keer hoor. Pas iig al in een heel deel van mijn broeken en merk dat mijn buikspieren de laatste dagen ook weer sterker aan't worden zijn. Gaat toch vrij snel vind ik.

Lenneke; fijn dat alles goed gaat. Nicky groeit idd als hop zeg! Super hoor.
    Haha moest wel lachen om je sintinkoopverhaal. Zie je al staan daar aan de kassa. Zo'n huilbui komt dan net even te vroeg he, hihi

Eva; Mooi dat je je draai qua voeding hebt gevonden en dat Arthur het goed doet! Ook lekker dat het kolven bij jou goed gaat. Ik weet dat het beter is om dat te doen, maar ik heb er gewoon echt het geduld niet voor. Heb laatst 25 min gekolft en had toen 100 cc...nog niet eens genoeg voor 1 voeding dus...Voorlopig geef ik alleen de borst en bij uitstapjes tussendoor dus 1 fles (heb dit 2 keer geoefend en gaat goed). Tegen de tijd dat ik ga werken, wil ik zo lang mogelijk proberen voor en na het werk bv te geven en tussendoor fles. Hoop dat ik daarvoor voldoende produktie blijf houden.

Lydia; meis wat rot dat je je zo verdrietig voelt. Ik kan me dat wel absoluut voorstellen hoor als je de hele dag alleen bent met een huilerige baby. Ik heb dat 1 weekje gehad dat Tiago wat huileriger was en werd er ook een beetje nerveus van. Sinds het qua voeding goed geregeld is, is de rust hier snel teruggekomen.
    Ik kan me voorstellen dat je het steeds met de borst probeert op te lossen, maar zo krijgt Naomi natuurlijk ook niet het goede ritme. Heb je een buikdrager? Tiago is hierin meteen stil als hij last heeft van krampjes of zo. Desnoods draag je hem ook lekker binnen...
    Probeer je rust te bewaren en lekker dingen te doen waar je jezelf ook goed bij voelt. Van dat wandelen wordt Naomi ook alleen maar rustiger.
    Fijn dat je mannetje je goed helpt en goed met je praat als hij thuis is. Het is idd absoluut niet niks wat je in korte tijd hebt mee moeten maken.
    Hou je taai he! Dikke knuffel XXX

Dieneke; Fijn dat de slaappilletjes hun werk doen! Spannend hoor, binnenkort de afspraak met DE gyn! Ben benieuwd wanneer jullie gaan daten haha

Hier gaat alles prima! Tiago doet het echt super. De afgelopen 2 dagen deed hij zich met 5 voedingen content en hij heeft gewoon al 2 nachten tot 7.30! doorgeslapen. Heeerlijk. Vanmorgen ben ik daarna weer lekker terug in mijn nestje gekropen. Had geen zin om op te staan met dat vieze weer. En zolang het nog kan....heerlijk!
    Overdag gaat het ook goed. Af en toe heeft ie 's avonds nog last van krampjes. Is dan ook moeilijk te troosten, maar ook dat is de laatste 2 dagen heel erg meegevallen.
    De afgelopen dagen heb ik het idee dat Tiago echt bewuster op me gaat reageren. Zo had hij eerst alleen lachstuipjes, maar zo nu en dan begint hij voor mijn idee echt bewust te lachen naar me. Echt te gek! Ik ben zo gelukkig....zucht.

Nu toch echt bedtijd. Tot gauw. Ga maar niet typen wanneer ik weer reageer, want kan dat blijkbaar niet altijd nakomen...
    Denk aan jullie XXX

5. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    hallo Allemaal.

Hier ben ikke weer.

Zo wat een zegen de pijn is grotendeels verdwenen.
    Wat een pijn gehad de afgelopen dagen.
    Was er gewoon akelig van en ik moest totaal nie aan een bevalling
    denken.
    blij gewoon dat het niet begonnen was.
    Nu zoiets van komt maar.
    Heb lactulose van de arts gekregen, dit lijkt al wat vruchten ook af
    te werpen.
    Vanmiddag rond 15.00 naar de verlos.
    Ow mensen ik hoop toch echt niet dat ik 42 weken uit ga lopen.
    Ik kan in de avond amper een stap zetten van stijfheid en pijn.
    Mijn onderkantje kan het niet meer dragen haha.

Lydia , hoe is het met je.?
    Hebben je niet meer terug gezien voor je vertelde dat je even naar de Hema ging.
    Is de rust er weer een beetje of lukt het niet echt.

ElviraR zo te lezen helemaal gelukkig. TOP.
    Hoop net zo gelukkig te worden strakkies als jou. :D

LIEK

6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Hier een heerlijk uitgeslapen Nollie! :)

Heb nog niet bijgelezen...maar bij de laatste posts niet echt verontrustende dingen voorbij zien komen....op de bei van Lieke na dan! ;)

Hoe ist met Lydia vandaag...

Meiden, ik ga lekker koekjes bakken vandaag...heb ik zo'n zin in...al dagen!

Nou verders weinig te melden...!

Vergeet nog wat...ElviraR, ben erg benieuwd naar een fototje van kleine Tiago...;)

Liefs Nollie

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,
    Na een enverende nacht ( Naomi sliep pas na 2 uur) is de rust een beetje weer gekeerd.
    Zze is nog wel veel wakker maar niet meer zo huilerig.
    Ik bedenk me nu dat ik Zondag ui heb gegeten misschien dat het dat is geweest.
    Ben wel erg geslaagd bij de hema.
    Manlief is meegegaan dus heerlijk als gezin de stad in.
    Wat een belevenis zeg. Is ons erg goed bevallen.

Dus ik ben ook wat rustiger vandaag.

Bedankt voor alle lieve woorden.

Zal later uitgebreider reageren op de andere dames.
    Hier wordt om mama geroepen!

Liefs Lydia

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fijn dat het zo goed is gegaan je uitstapje Lydia, Wat een trots gevoel kan dat geven he zo als gezin op pad!?

ElviraR, Fijn dat het zo goed gaat met jullie. Ben wel jaloers op Tiago z'n doorslaap nachtjes hoor! Daar heeft Nicky nog geen zin in helaas.

Ik ben nu bezig met een kleine volksverhuizing want we gaan een paar dagen naar een huisje van Landal. Met opa en oma. Wat moet je voor zo'n klein mensje veel meeslepen zeg.
    Zondag zijn we weer terug. Hoop dat je dan inmiddels je kleintje in je armen hebt Lieke!

Als iemand me wil sms-en als Lieke is bevallen zou ik dat wel heel leuk vinden....

Liefs Lenneke

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Nollie Koekjes bakken betekend hier toch wel een aanstaande bevalling hahaha.
    Kan mij nog een Femke en Aldonza herrinneren haha

:idea: Lydia Fijn dat het toch weer wat beter gaat.
    Misschien zijn het de uien geweest idd waardoor Naomi wat van slag was.
    Lijkt mij wel moeilijk om te weten wat je wel en niet eten kan tijdens BV.

:idea: Lenneke Fijne vakantie. Leuk hoor met kleintje er tussenuit.
    Wanneer gaan jullie? Vandaag al.?
    Hoop dat iemand je wil SMS-en als het zover is.
    Wil even die taak zelf nie nemen weet niet hoe of wat enz.
    snaps...

Ik ben begonnen aan de grote schoonmaak.
    Kreeg opeens weer de kriebels om bepaalde dingen eens goed te soppen.
    zelfs de oven staat weer in de week ( waren appeltjes overgekookt)
    de frituurpan is uitgebaggert.
    De wc is van onder tot boven bijna gedaan haha.
    Wat kunnen we nog meer verzinnen om vanaaf uitgevloerd te zijn?

LIEK

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo lieve meiden,

Kom ik eindelijk ook weer eens langsgezoefd....... :) Deze week eindelijk weer internet..........

Heb even gauw alles teruggelezen dus vergeef me als ik niet alles onthouden heb.......

Elmo: wow wat doet Ruben het goed zeg! En jij al weer 9 kilo kwijt super hoor! Heb bij Vier je kaartje bewonderd, echt superleuk!

Lydia: meid doe het rsutig en neem de tijd om alles te verwerken en een plekje te geven.....Het is ook niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt. Heel veel sterkte.
    Ook jouw kaartje was mooi Lydia, mooi gedichtje er in!

Natas: bijna de 20 weken echo....Heel veel plezier! Wil je eigenlijk weten wat er in je buik zit?

Prinses: vervelend he die hormonenuitbarstingen.....Kan je lekker onredelijk zijn......Maar gelukkig zijn die uitbarstingen er niet 24 uur per dag....Hoe is het met je kamertje? Helemaal ingericht?

Nollie: wow wat een mooie foto's van je buik. Prachtig. Enne creatief met stoeptegels........haha nou ja als het bed maar hoger staat toch....

Eva: wat fijn dat het nu goed gaat met de borstvoeding...En ook even een fotootje vna jouw mannetje bekeken, wat een plaatje!
    Hoe is het met je moeder?

Lenneke: jeetje wat gaat Nicky hard zeg! Alvast fijne vakantie!

Femke: Weer aan het werk? Fijn dat het zo goed bevalt....Wij hebben de quinny buzz. In de kleur rood met oranje.......

Lieke: hoop dat je ook gauw je wondertje in je armen hebt...Alvast vele succes. Wel fijn dat je niet mee zo'n pijn hebt.

En nu over mezelf....Het overgeven/misselijk gaat op en af. Het is gelukkig wel alleen in de morgen. Dan een paar dagen wel, dan weer niet. Heb gekeken of het iets te maken had met wat ik eet maar ook dat niet. Gelukkig helpen de medicijnen wel......

En dan het belangrijkste......Ik heb ons wurmpje zaterdagavond voor het eerst gevoeld! Ik is echt helemaal trots.....2 keer kort acher elkaar, alsof van binnen uit iemand mn buik kriebelde...Twijfelde eerst, vond het wel wat vroeg. Eens nagevraagd in de omgeving maar die herkenden het meteen zoals ik het beschreef dus het was echt ons wurmpje....
    Zondag en gister ook weer............Loop er helemaal van te glunderen.....

Liefs Hannah

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Liek: wie weet helpt die grote schoonmaak en lig je binnen kort te bevallen, hopel;ijk hoef je niet al te lang meer te wachten, tis zo leuk een kleintje .

hier wou Esmee alleen niet erg slapen vannacht, ze was maar aan het spoken ,vanavond gaan we proberen of ze meer wil drinken ,wie weet slaapt ze dan wel een paar uurtjes door.

heb net ff een foto gemaakt van het geboorte kaartje en die in me album gezet.

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames even een korte mededeling;

Lieke belde mij net, kwam bij de vk vandaan en is met spoed doorgestuurd naar het zh vanwege een hoge bloeddruk en eiwitten in de urine.
    Ze moet daar direct aan CTG app. en verschillende onderzoeken...weet niet of ze moet blijven. Ze zei zelf dat ze vanavond wel weer thuis zou zijn...We wachten het even af...misschien hebben ze daar wel zoiets van laten we de baby maar halen...

Dusssss....ff duimen voor Liekje en haar beebje ladies!

Lenneke je hebt PB!

Liefs Nollie

ps de koekies zijn lekkerrrrrr!

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Dankje Nollie!

Lieke Succes meid!

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ben weer terug meiden.

CTG was goed.
    Bloedwaarden waren ook goed
    Wel eiwit weer in urine, en bloeddruk was nog verhoogt maar
    minder dan VK net een randje nog.
    Wel over 2 dagen terug komen voor controle.
    Aangezien nieuwe echo beeb ruim 8 a 9 pond schatte blijf ik vanaf
    nu bij de gyn.
    Willen die extra controle erin houden.
    dus bij alle veranderingen contact met verloskamers dienstdoende gyn opnemen ipv verloskundige.
    Dat is in het kort beetje mijn verhaaltje.
    Was niet echt geschrokken of zo, maar blij dat alles in orde is.
    Had weinig trek om te blijven met zw.vergiftiging.
    Liek..

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toc goed dat je onder behandeling van de gtn blijft. Houden ze je in ieder geval goed in de gaten. Succes/sterkte in ieder geval met de bevalling (mocht de bevalling nu toch snel gaan beginnen).

16. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Goedenmorgen meiden,

Hoe gaat ie hier?
    Lieke,
    Alles nog steeds inside?
    Ik had twee dagen voordat Naomi geboren is ook een schoonmaakanval.
    Dus wie zal het eggen.

Natasja,
    Alles goed met het nieuwe huis?
    Wanneer wilde jullie ookweer verhuizen
    Heb het wel ergens gelezen maar weet het niet meer :oops: :oops:

Verder ben ik het even kwijt.

Liefs Lydia

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zodadelijk komt de kraamzorg. Geen idee wat ik kan verwachten. Ik zie het wel!

18. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Kon gisteren niet meer online komen, kreeg de hele tijd een error login code fout...snapte er niks van?!

Maar goed, alles is rustig gebleven vannacht omtrent Lieke...Zoals ik al smste beter Lieke dat je nu onder controle bent bij de gyn. Hoe voelen we ons 2day....

Hannah; Wat een mooi gevoel he....wacht maar totdat je je hele buik heen en weer ziet gaan...kan er nog steeds geen genoeg van krijgen!

Prinses; Nog last gehad van 'yoghurt' achtige afscheiding...

Natasja;Morgen je 20 wkn echo...leuk, maar ook erg spannend tegelijk. Ik had het gevoel alsof ik voor een examen ging, wat was ik blij opgelucht toen ik met een mooi echoplaatje naar buiten liep.

Mamainspe;Hoe is 'ie verders...nog vol te houden met littekenpijn?

Alle mama's;Leuk dat jullie hier nog meekletsen, vergeet vaak te kijken bij het andere topic namelijk en zo krijgen we toch nog een beetje steun...

Ikke ben net terug van de vk, alles was goed.
    Moest zo lachen toen de vk aan het voelen was hoe de kleine lag...'lekkere dikke billen'! Whahaha...just like mommy....heerlijk :) !

Vannacht echter wel een slapeloze nacht gehad, daar ik heel veel last van voorweeën heb gehad...werd er steeds wakker van. Vk zei is alleen maar goed, heb je dat al gehad...
    Ik dacht zou het van die koekjes zijn gekomen.... ;)

Denk dat ik even terug mijn bedje induik...

Liefs Nollie

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @lieke hoe is het meis?

@lydia, blij te lezen dat alles weer een beetje beter gaat en dat jullie uitstapje geslaagd was.
    We wilden de eerste week van december maar hebben er 15 december van gemaakt, lekker rustig aan.

@nollie hihihi lekkere dikke billen! ben benieuwd of dat echt zo is! hahaha.

Ja morgen de echo! vind het zo spannend!

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meiden ik had nog een vraag.
    Ik word niet gewogen bij de controles, maar hou het uiteraard zelf wel bij.

Ik ben nu 22 weken en 1 dag en ben 3,5 kilo aangekomen. Ik heb geen idee of dat veel of weinig of normaal is?

Deel Deze Pagina