De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    natasja,
    idd lekker je gemak nemen met verhuizen.
    ik ben in totaal maar 8 kilo aangekomen.
    waarvan dus 2900 gram vab naomi.
    de rest was dus vruchtwater en wat anders.

liefs lydia

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Netjes!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    owkee dan!

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Morning, Ik doe nog steeds mee.

Hier zijn gang alles inside.
    Ik kon gisteren ook niet op de site komen nollie.
    Maar dat geeft nie ik ben in de avond toch meestal helemaal
    kapot in mijn lichaam.
    Vaak moet ik dan gewoon in bed gaan liggen omdat het allemaal veel te zwaar wordt en ik geen stap meer zetten kan.
    Vraag mij af of ik straks nog kracht genoeg overhoud om beeb eruit te persen.
    Gyn had het wel over een groter risico tot keizersnede ( vandaar dat ik ook onder beg van gyn moet gaan bevallen ipv verloskundige)
    Aangezien er behoorlijk kind in mijn buikkie zit.. haha.
    Het mag van mij wel beginnen dit sloopt je lichaam.
    Vriendlief moet nog deze week werken en heeft dan 3 weken vakantie.
    Omdat hij anders geen 3 weken aansluitende meer kon opnemen.
    ivm andere planning van vak van collega`s.
    Dus zal zonde zijn als we een week zitten te wachten in zijn vak week.
    Maar ja voordeel is hij kan mij overal naar toe vervoeren haha.
    Want 2 de week zal wel zh bezoeken extra zijn.
    Maar voordeel is dat ik op zaterdags wissel in week dus zal het in ieder geval die week nog gaan gebeuren mocht het niet spontaan gaan komen.

:idea: Nollie mijn telf bat was leeg , maar vk heeft geen toucher gedaan.
    Doen ze alleen wanneer ze denken dat je echt onsluiting hebt.
    Vervelend die voorweeen maar wel teken dat je lichaam bezig is.
    Ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet leuk dat er gewoon geen tekenen hier zijn mbt een naderende bevalling.
    Weet dat het niets zegt maar toch.
    ene ga je ook voor een 8 ponder haha.? met mams haar dikke billen.

:idea: natasja lekker hoor eindelijk je echo steeds dichterbij.
    Hoe laat is deze gepland.?
    En je geen zorgen maken om de kilo`s hoor.
    Helemaal netjes hoe je nu gaat.
    Zolang het niet ten koste van jezelf gaat.

:idea: Hannah Welkom online meid.
    Heerlijk dat je zelf weer kan internetten ( wat een luxe toch he.) Ik moet er niet aan denken het niet meer te hebben.
    Leuk dat je beeb gaat voelen, die eerste momentjes zijn zo grappig.
    Ik zat dan breeduit te bicksmilen ( en voelde het dan als een letterlijke en figuurlijk binnenpretje haha)

:idea: lydia Ben benieuwd of de schoonmaakaanval het zelfde effect geeft. Gelukkig bij jouw alles rustig..

:idea: Prinses Hoe is je intake kraamzorg verlopen?
    Tis even een gesprekje , volgt en wijst zich vanzelf.
    Steld niet zo veel voor hoor ,vond ik tenminste.

Liek.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieke, ik hoop toch dat je beebje dit weekend komt. Dan kan je samen met je vriend, 3 weken lang van jullie kleintje genieten. Ook wel lekker dat je dan even helemaal samen bent.

Natas, 3,5 kilo is niet veel. Ik wou dat ik dat had. Morgen lekker de echo. Spannend en leuk! Heel veel succes!

Nollie, lastig die voorweeen. Maar als de vk zegt, dat je die dan al gehad hebt, moet je dat maar positief blijven bekijken. Hier nog wel afscheiding, alleen geen dikke klodders meer. Hahahaha!

Hannah, leuk he dat je je kleine wurm gevoeld heb. HeerlijK!

ikke, de kraamzorg is geweest. Leuk mens! Erg duidelijk uitgelegd wat het inhoudt. Als ik in 2008 beval krijg ik 5 uren extra kraamzorg, dan kom ik dus op 49. Dat is nu standaard bij de verzekering.

Verder ben ik bezig geweest met de binnenkant van de geboortekaart. Ik was wel tevreden, maar vriendlief vindt het nog niet zo. Nou ja, daar moeten we het dan maar over hebben. Hij heeft er ook nog niet echt over nagedacht.
    Ook ben ik aan het uitzoeken aan wie ik een kaart ga sturen, en dan moet ik alle adressen nog compleet krijgen. Dat wordt nog een beste klus!

Ik wilde trouwens vandaag naar de Hema, om wat pyjama's te kopen. Gisteren bij de reclame een zak gekregen, waardoor je 15% korting zou krijgen. Dus ik wil weg, pak die zak, staat er op dat het alleen vrijdag en zaterdag geldt. Nou dan kan ik beter nog even wachten. Ik baal wel, had zo'n zin!

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jippie! De bekleding van de bugaboo heb ik eindelijk thuis. Dus mijn kinderwagen is nu helemaal compleet. Ghehehe, ik ga zo even oefenen. Hahahaha!

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    natas netjes hoor 3.5 kg aan gekomen , op naar de 20 weken echo nog een paar uurtjes te gaan.

liek: hopelijk komt je beebje snel, voor al als je je lichaam zo erg voelt , dat lijkt me ook erg, ik heb het dan niet gehad , Esmee kwam een beetje te vroeg.

Vanmorgen kwamen ze langs voor een gehoor test en die was helemaal in orde.
    zaterdag komt een vriendin van me langs van uit rotterdam met een stapel kleertjes maatje 44 ,want alle kleerjtes wat ik heb is veelste groot en haar dochtertje was ook erg klein bij de geboorte.
    vannacht heeft ze goed geslapen na 2 nachten te hebben liggen spoken en niet willen slapen, gister avond voor de laatste voeding van die dag hebben we haar eerst in bad gedaan zodat ze lekker rozig werd, toen de fles er achter aan en ze sliep heerlijk door tot 2 uur en tot 5 uur ,vanmorgen om half 9 moest ik haar wakker maken, ik werd toen ook net wakker , de wekker stond al een half uur in me oor te zingen want die had ik gezet want Esmee moest eigenlijk om 8 uur de fles hebben.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sonja, als je anoniem wil blijven op dit forum, dan zou ik het adres op je geboortekaartje en je achternaam weghalen. Nu kunnen mensen ook nog achter je adres en telefoonnummer komen.

9. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi Hoi!
    Zo vanmorgen is er al aardig wat geschreven hier.
    Iedereen is weer van de partij ook Lieke! Gelukkig wel weer thuis!
    Hier vanmorgen aan het knippen/permanenten geweest bij de buufjes. Lekker op het gemakkie bakje thee dr af en toe bij.
    Ga zo naar mijn ouders, die zijn bezig met het wiegje bekleden en hebben een 3e paar handen nodig met het elastiek. Daar blijf ik dan lekker eten en manlief komt daar ook heen. Ideaal hoef ik lekker niet te koken vanavond. Dus ikke is er vanavond pas weer.
    Groetjes!

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lieke: 8 of 9 pond. Is geen punt hoor. Marin was immers 9,5 pond en dat duurde maar 6,5 uur. Eén voordeel, ze slapen lekker snel door!

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou dan gaan we allemaal maar voor de 9 ponders........ ;)
    Wie wil dat nou niet, een snel doorslapend kindje.... :)

12. Niet meer actief

heeft iemand van jullie ervaring met de zwangerschapstest van midstream van dat merk

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    achter me telefoon nummer kunnen ze toch niet komen want we hebben een geheim nummer.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ok. Ik dacht ik zeg het even.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk niet dat je vraag hier gepast is. Succes met testen.
    De link heb ik weggehaald ivm reclame.
    Als je de zoekfunctie gebruikt vind je ontzettend veel info over testen, ook over de testen van dit forum ;)
    Elmo

Lieve Natas,
    Bijna echo-tijd! Heerlijk zeg! Heel veel plezier!
    Die kilo's! Ik zou er voor tekenen zeg! Lekker doorgaan zo!

Lieke,
    Gewicht zou normaal idd geen reden zijn voor een ks.
    Als het dan toch een ks wordt, dan wens ik je echt een geplande toe zeg! Geen spoedje!
    Maargoed, we gaan er nog maar even vanuit dat je ukkie gauw (natuurlijk) wordt geboren!
    Succes!

Nollie,
    Voorweeen.....owjee....hihi Ik had deze vanaf maandag en ben toch echt zaterdag op zondag bevallen!
    Het kan dus maar zo eerder gebeuren! Spannend hoor!
    Doe lekker rustig aan en geniet nog maar van het getrappel!

Prinses,
    Gelukkig geen rare afscheidingsverhalen meer!
    Trek je het op je werk? en met je man ;) (of hij met jou?)

Hannah,
    Heerlijk zeg, online zijn!
    Nou, er zijn hier heel wat kwek-plekjes op te vullen nu dus ben blij dat de zwangeren wat versterking hebben :-D

Ik zal de babyverhalen keurig op het andere onderdeel schrijven.
    Dit moet wel een zwanger-onderdeel blijven ;)

Lieve meiden, zwanger ze!

Kussie Elmo

16. Niet meer actief

nou ja zeg!ik kan in de zoekfunctie niks vinden over die test behalve van mijn eigen bericht!jullie zijn makkelijk!

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je kan ook een nieuw topic openen miranda en daar je vraag stellen.
    dit is niet de juiste topic om deze vraag te stellen

18. Niet meer actief

ja ik heb dat al gedaan in zwanger worden,toen gevraagd of die verplaats mocht worden naar zwangerschap maar is niet gebeurt...in de zoekfunctie echt niks over deze test...verbaasde me echt...alle testen zijn wel zo'n beetje aan bod gekomen hier,behalve die.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou...omdat ik toch zo lekker makkelijk ben heb ik even midstream getypt bij de zoekfunctie en toch echt topics gevonden.
    Nogmaals succes.

20. Niet meer actief

ja staat daar ook de midstream van test.. dan?

Deel Deze Pagina