Was al opzoek naar Natas.... Oftwel benieuwd naar de echo...een jongen wauw leuk joh gefeliciteerd! Liefs Mirre
nog bedankt voor je pbtje! Mijn moeder moet de foto nog even mailen maar krijgt hem elke keer terug (moest daar scannen) dus nog even geduld voor dat ik mijn mooie kind kan showen!
Hoi Hoi! Lieke gefeliciteerd! Natasja fijn dat alles goed was, en heel leuk een knul! hier een fototje van het wiegje! af! a.s. oma is gisterenavond nog wel een poosje bezig geweest.
WOW! Wat een mooie wieg zeg...en héél mooi bekleed! Heb jij hier zelf ook ingelegen...prachtig! Liefs Nollie Ennuh Dieneke...wie wordt de volgende....jij of ik?!
Dank je wel nollie! Ik heb er zelf ook in gelegen, maar met andere bekleding, die was vergaan in die 24 jaar. (en daarvoor) Dus nu hebben mijn ouders de wieg kaal gemaakt en daarna druk geweest met de naaimachine en is dit het resultaat geworden, ik ben er zooooooo heel erg blij mee! komt lekker bij ons op de slaapkamer te staan, pronken hihihihi enne nollie, wat dacht je dr van om gewoon te gelijk te gaan hahahaha
Oh wat leuk en dan ligt straks je kleine meisje er ook in! Oké is cool...samen...maar dan wel over twee weken he...
Natasja, (sorry... breek ff in...) wat een goed nieuws! Alles helemaal in orde en een heerlijke knul! Geniet er lekker van meid! Liefs, Josien
Goedemorgen! Natasja wat een mooie duidelijke echo foto....en...ben je al in love? Dit weekend weer druk...geen tijd om te bevallen..hihi! Weet dus niet of ik aan mijn dagelijkse meldplicht kan voldoen dit weekend...Maar goed mocht er wat gebeuren, zal ik een beroep doen op mijn andere buddy Eva. Fijn weekend! Liefs Nollie
Kom ik weer even snel voorbij. Lieke en man van harte proficiat met jullie zoon LEANDER EMIEL! Leuke naam idd en het is zeker geen kleintje. Hoop dat alles goed gegaan is en jullie lekker aan het bijkomen en genieten zijn! Nollie bij jou dus al genoeg voorgerommel, maar nog steeds meld met beeb in buik.....spannend.....zo ineens zet het door hoor...let maar op. Natasja wat super zeg...20-weken echo helemaal goed en al gezien dat jullie een zoon gaan krijgen...proficiat meid! Dieneke wat een prachtige wieg!! Erg mooi geworden! Hou het hier verder weer bij. Arthur doet het wel netjes, maar groeit eigenlijk nog steeds matig. Ben nu zo'n 3 weken aan het aanklooien met de bv..extra kolven en bijvoeden (nu ook al met kunstvoeding omdat ik gewoon niet genoeg mm heb). Nu zo'n beetje laatste pogingen ondernomen om hem op goed gewicht te krijgen en ip om bv nog te laten slagen, maar denk dat het nu wel een keer klaar is. Vandaag komt nogmaals de vp-kundige van consultatieburo, maar denk dat ik ook maar helemaal ga stoppen met de bv en over ga op de fv. Voelt wel dubbel, maar zie toch liever een tevreden kindje wat goed groeit. Wordt een beetje eentonig he alleen mijn voedingsverhaal en groeiverhaal van Arthur, maar ben daar ook vooral mee bezig. Gelukkig kunnen we tussendoor wel genieten van ons mannetje. Heeft duidelijk wakkere periodes en hij is dan al lekker zijn omgeving aan het ontdekken. Gisteren ook al een heel eind buiten met hem gelopen (was eigenlijk iets te ver voor mama, maar Tuurtje lag heerlijk te slapen in zijn wagen tijdens de rit). Groetjes, Eva.
Nollie te druk om te bevallen?! Hoop dat je meis er ff rekening mee houdt . Ik hou mijn mobiel zeker goed in de gaten hoor!! Groetjes, Eva.
hahahah Nollie te druk om te bevallen! Jaaaa ben totally in loveeeee @aldonza dank je! Balen dat het met eten wat minder gaat. Ik snap dat je liever hebt dat de kleine voldaan is met eten! Doen waar je je goed bij voelt.
Ik reageer alleen even op de supernieuwtjes! Lieke en vriend, Super gefeliciteerd met jullie ZOON! Wat heeft hij een mooie naam gekregen zeg! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en jullie lekker (thuis) van hem kunnen genieten! Natas, Wauw wat super zeg! Je krijgt gewoon een zoon! Als jongensmama moet ik zeggen dat jongetjes errug leuk zijn hoor! (krijg nu alle meidenmama's over me heen ). Geniet, geniet, geniet meis! Ik ben ontzettend blij voor jullie! Ik gokte ook een jongen....maar een posts verder had je het al verteld. Elmo
Natasja, leuk dat jullie een jongen krijgen. De jongens gaan voorop lopen merk ik al. En Elmo, meisjes zijn ook leuk hoor! Liefs Lydia
WAUWWWW Liek; van harte gefeliciteerd met jullie zoon Leander! Geweldig dat ook jullie jullie wondertje eindelijk in handen hebben! Ik ben benieuwd naar het bevallingsverhaal en hoop dat jullie het goed maken! Natas; jippie! alles in order! Super hoor. En wat leuk, een jongen! Papa zal ook wel trots zijn he? Mooie foto hoor! Lekker verliefd zijn en genieten! Dieneke; wat een super gave wieg! Kan me voorstellen dat je er trots op bent! Nollie; haha te druk om te bevallen...echt iets voor jou! Ben benieuwd of je meisje het er mee eens is....Fijn weekend alvast! Eva; balen dat het maar niet wil lukken qua voeding. Kan me voorstellen dat dat ook een stuk onrust geeft. Als jij het gevoel hebt dat dit het moment is om over te stappen op kv, dan moet je dat gewoon doen hoor! Ben het helemaal met je eens dat een tevreden kereltje dat goed groeit op dit moment het belangrijkste is en daarnaast ook zeker een mams die zich goed voelt! Suc6 meid! Hier nog steeds alles prima. Heb Tiago al 2 ochtenden om 8 uur wakker moeten maken nadat hij de hele nacht had doorgeslapen! Hihi vind het helemaal geweldig! Gisteren op bij cb geweest en alles was in orde. Ons ventje was alweer behoorlijk gegroeid! Heerlijk toch. Momenteel is ie een beetje huilerig...dus ga hem weer even knuffelen!