Oooeeh voorpiepert! Wens haar succes! @nollie, alles nog binnen dus! krampjes niet meer terug gekomen? @lenneke, dank je! Ja heb nog maar 1 klas gehad na de echo, mijn mentor klas, die meiden vonden het prachtig! De rest van de dag was er staking hahah en deze week repetitie week. Ze leven heel erg mee allemaal. @Lydia, dank je. Vind alles best vermoeiend, maar ik probeer veel mijn rust te pakken. toevallig vandaag een lange dag, dus we halen lekker frietjes en duik ik lekker onder de douche en op de bank en vroeg mijn bedje in. @Liek, ja wordt flink geschopt van binnen wat van buitenaf goed te voelen is, mijn man kan het ook voelen. Heel er leuk! Ik had een voorgevoel voor een jongen al vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger was. Had denk ik moeten slikken als het wel een meisje had geweest, puur alleen omdat mijn gevoel zo sterk was. Maar was er zeker weten niet minder blij mee geweest. Ben echt moe, vanmorgen moest ik om 8:15 uur op school zijn en bijzitten bij schoolexamens en repetities, daarna hadden we rapporvergaderingen, ben echt stijf van al dat gehang.. en morgen vrolijk weer hetzelfde Hoe is het met prinses? doei!
Wat leuk Natas, dat je leerlingen zo positief meeleven zeg! Ik heb zelf ook twee leraressen gehad die zwanger waren en ik vond dat toen ook super interessant! Wat dat voorgevoel...wij dachten ook veel meer dat het een jongen zou zijn dan een meisje...+ die verspreking van die echoscopiste he (weten jullie nog?). Ik had mijn schoen opgegeten als ze hadden gezegd dat ik een dochter had denk ik! Of gedacht dat het door de morfine kwam Nollie: Dat gerommel.....het kan maar zo ineens beginnen he!
Thanxs Femke voor het bericht! Dieneke/voordringer...nee hoor grapje....op naar een voorspoedige bevalling meid! Hier krampjes weer weg....Vanavond maar naar de yoga ff lekker ontspannen! Oja Elmo...die echoscopiste ja idd! Leuk Natasja dat getrap en geduw in je buik he...en het wordt nog leuker! Ja...waar is Prinses...? Liefs Nollie
ahahahaha ik had vannacht een nat t-shirt.. dacht eerst nog dat ik had gezweet... maar nee... daar was het iets te plakkerig voor ahahaha Vind dat wel vroeg!
Dieneke wat vervelend dat je zo'n last van stoma en litteken hebt. Maar betekent nu wel dat er wat gaat gebeuren..spannend meis..nog even en je hebt idd jullie wondertje in de armen. Natasja leuk dat je leerlingen meeleven....en bij jullie dus ook de leerlingen aan het staken geweest. Klinkt zeker vermoeiend van die hangdagen..en morgen dus weer hetzelfde...sterkte! Nollie denk dat het bij jou toch ook niet lang meer zal duren....ben ook wel benieuwd naar de naam van jullie meisje! Elmo bij jou dus bv perikelen (lees zo even bij andere topic bij). Haha....moet ook wel lachen om jullie voorgevoel wat voor geslacht je krijgt/zou krijgen. Hier had ik dus in het begin heel sterk het idee dat het een meisje zou zijn. Naarmate de 20-weken echo dichterbij kwam begon ik wel meer te twijfelen, maar toen de echoscopiste vertelde dat we een zoon zouden krijgen....mijn vriend vroeg toen ook nog...'ben je wel blij?' Ja, dat was ik zeker wel, maar moest toen ook zo omschakelen....en dat duurde even. Toen ik eenmaal aan het idee gewend was vond ik het ook helemaal super en kon me er toen ook helemaal op richten. Nou....morgen weer even snel spieken hoe het er voor staat met de walvisjes! Groetjes, Eva.
Hier een bericht van prinses. Hahaha, ik moet wel lachen, dat jullie me missen! Nou deze prinses is doodop. Vandaag de hele dag gewerkt. Snel naar huis, eten koken, naar de vk en wederom werken. Nu pas thuis. Ben echt gebroken. Vanavond voordat ik naar mijn werk moest, zat ik er helemaal doorheen. Huilen, huilen, omdat ik nog weer weg moest. Maar eigenwijs, dus toch gegaan. Bij de vk was alles goed. Hoofdje lag naar onderen en was al aardig ingedaald. Morgen functioneer ik lekker op 50%. Geen moeilijke dingen en lekker aanklungelen. Ik grijp alleen maar in als ze elkaar de hersens inslaan. hahahahah! Blij dat deze dag om is!
Goedemorgen, hier meld van moi! Alles oké....te rustig zelfs vannacht én nu.... Maar gisteren bij de yoga was de kleine erg druk...ff in de gaten houden vandaag... Prinses; Fijn dat alles oké was bij de vk en beebje is lekker aan het indalen...heel mooi! Natasja; Hang ze wederom vandaag he... Hannah; Alles oké...buikkie lekker aan het groeien? En natuurlijk Mamainspe...vandaag word je mama! Ben benieuwd...je zal dit wel niet lezen, máár zet hem op meid! Ik ga even spieken bij de mama's... Vandaag heb ik rustig dagje gepland...beetje opruimen, maar verder niet veel... Kom later weer ff kijken of Dieneke al mama is geworden.... Liefs Nollie
Hier is ikke weer! ZONDER beebje... Ze zouden me vandaag ingaan leiden, maar niets is zo veranderlijk als een arts...... Moet tot 37 wachten, dus ben lekker naar huis gegaan zit hier toch beter dan daarzo. Dus donderdag is d date! om half 9 moeten we in het ziekenhuis zijn en dan gaat de gel dr in. was vanmorgen wel een beetje boos, maar ben er nu wel tevree mee, kan toch thuis nog net ff wat doen, en manlief is thuis. Eventjes bijkomen van de hectische dag gisteren, en dan volle puf donderdag in het ziekenhuis verschijnen. ga nu ff alles bijlezen liefs
Oooh Dieneke, wat spannend lijkt me dat, als je echt de datum dus weet! Nollie voor jou blijft het nog een verrassing wanneer het zich aandient, koelbloedig afwachten.... Maar het schiet wel lekker op nu toch?
Tjee dieneke dat is even balen voor je. Maar gelukkig is het niet lang wachten voor je en 2 dagen je kleine nog even bij je is misschien toch nog even beter moet je misschien denken. Hoop dat je niet al te veel pijn hebt op moment hoor. Nollie bijna week 39 en dan pats boem week 40 instappen heeeeeeeel spannend hoor. Ik hoop dat je niet overdate lopen gaat. Voor beide dames ben ik heel benieuwd hoe jullie de bevalling ervaren. Prinsesje , maak het jezelf niet te moeilijk hoor. Wees lief voor jezelf en neem zekers je rust. Ik vind het zo al knap dat je door wilt gaan tot week 36 om te werken dat is best heftig hoor. natasja , lijkt mij heel raar om al lekkende borsten te ervaren. LOL mijn borsten lekken nog niet eens met geven van de borstvoeding haha. ALGEMEEN. Leuk om toch ook de verhalen over het geslacht te lezen hoe jullie het ervaren. Hier ook het is en blijft allebei welkom. Maar ben nu helemaal gelukkig met mijn ventje en zal nu moeilijker om kunnen schakelen naar een meisje. Grappig dat je gevoel zo kan veranderen he. Zo meiden, Ik hoop dat alles verder voorspoedig verloopt met de zwangerschappen. Ik mis het niet echt, maar ben wel stukken kwijt of ze liggen in een roes. Ben al bijna het hoogzwanger gevoel kwijt dat je denkt pffffffff ik kan niet meer ongelooflijk dat dit zo snel weg kan ebben. ENE mijn geur doet weer redelijk normaal WOW. Heb tijdens de bevalling nog een keer overgegeven en dat was het laatste. Vriendlief deed gisteren davidoff op als test ... Het is weer een normale lucht ipv dat intense wat er 9 maanden bij mij binnen is gekomen hahaha. Liek
Ik probeer wel om lief voor mezelf te zijn, alleen is dit niet mijn sterkste kant. Ik weet dat ik vaak door ga tot het uiterste. Niet goed, maar vind het moeilijk om aan te geven dat iets niet meer gaat. Dan voel ik me daar schuldig over. EN het werken wordt nu echt wel aftellen hoor. Gelukkig morgen vrij!
Goeie Moggel! (tja ik vind m nog steeds geweldig) Hier mijn 1 na laastste meld, al heb ik geen meldplicht, maak t er maar van haha Zo vannacht behoorlijk geslapen nog van 1 tot 730, niet verwacht omdat ik gisteren middag nog 3,5 uur had geslapen. Moet ook wel want ik word morgenochtend ingeleid! Dus NOLLIE morgen moeten we dan aan de bak he! Ben vandaag nog lekker thuis en kan hier lekker rommelen. Als ik wil kan ik vannacht in het ziekenhuis slapen, dan spuiten ze me plat dat ik ook echt slaap. Dus daar wil ik nog ff over nadenken. Maar wel super spannend, met het weekend zijn we gewoon echt papa en mama, en ligt er een heel lief kindje in ons wiegje en in onze armen. Liefs en een fijne dag allemaal!
mamainspe, succes morgen met de bevalling, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en heb je snel je beeb in je armen. dat plat spuiten om te slapen hebben ze bij mij ook geprobeerd maar ik viel er niet van in slaap,ik kreeg het samen met weeen remmers maar hier werkte het averechts. wat een gedoe zeg type op een laptop ben het totaal niet gewend, zette net me pc aan maar die heeft de geest denk gegeven,denk harde schijf stuk ofzo want hij tikt behoorlijk,vanavond man lief maar ff lief aan kijken of hij er naar kan kijken