schaapje gefeliciteerd nollie hopelijk gaat het rommelen door zetten en heb je ook snel je beeb in je armen. nog geen nieuws van dieneke?
Meiden, ik heb niet meer teruggelezen, maar ik wil even laten weten dat ik een tijdje afscheid ga nemen van het forummen. Er breekt hier een drukke tijd aan met verkoop dit huis en natuurlijk ons nieuwe huis. Daarnaast hadden we al de nodige dingen aan ons hoofd (overigens gaat het met mijn moeder alweer een stukje beter), maar ik merk dat het me best een beetje teveel wordt. En ik wil graag blijven genieten van Arthur en niet zover doorgaan dat ik er een beetje overheen raak, dus vandaar mijn beslissing. Met verschillende van jullie kan ik ook nog af en toe mailen en/of sms-en dus helemaal contactloos zal ik niet met jullie zijn. Als hier de rust weer beetje is wedergekeerd dan zoek ik jullie zo snel mogelijk weer op. Wil alle walvisjes veel succes wensen met hun verder zwangerschap en vooral buddy Nollie veel succes wensen met laatste loodjes (misschien dus ook op de uitgerekende datum bevallen?). Tuurlijk mag je me altijd sms-en en wil ik het nog steeds met alle plezier hier vermelden, maar anders mag dat ook naar je andere buddy (kijk maar wat je zelf het prettigst vind). Allemaal dikke knuffel en tot over een tijdje, Eva.
Goedemiddag! Nog geen nieuws van Dieneke? Ik heb wel nieuws te brengen, hoort eigenlijk in andere topic maar plaats het ook even hier; Lieke is opgenomen in het zh ivm koorts, oorzaak ontsteking van de baarmoeder. Ze heeft een AB infuus en moet zeker het hele weekend blijven. Liek, beterschap! Eva meid we zien je vanzelf wel weer verschijnen...succes met alles dikke knuff! Dit betekent dat ik geen buddy's meer heb ..... Mocht er in het weekend wat gebeuren....denk het niet hoor...Nouja we zien wel! Nollie gaat gewoon door voor 6 december.....idd Elmo! Zo ik ga weer even verder op mijn neefje passen, zit te trekken aan mijn broek! Fijn weekend! Liefs Nollie
Nollie, als er het weekend wat gebeurt mag je mij wel een sms sturen. Laat het maar weten per pb . kan ik je mijn nummer geven. Lieke, beterschap meid Liefs Lydia
Jeetje Lieke heeft ook echt geen geluk met alles! snel beter worden hoor! @Nollie, hier ook een gewillige buddy hoor meis! @Aldonza, begrijpelijk! maar zal je wel missen! Hier is het weekend... pfff ben echt moe Ik wil nog even wat werk afmaken vandaag, dus ik ga zo douchen en even bij tanken. Nog 3 weken en dan is het kerstvakantie! joepie!
Wat vervelend voor Lieke! Nollie, hier nog een vrijwilliger voor buddy hoor! Keus genoeg geloof ik! Eva, rustig aan en veel succes deze drukke periode. En idd tijd overhouden om te genieten van je mannen!
Allemaal buddy's...zooo lief! Maar denk niet dat er wat gaat gebeuren hoor...Maar bedankt meiden! Liefs Nollie
Hier spreekt de wandelende hormonenbom. Lieke, beterschap! Aldonza, prima hoor! Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Succes met je nieuwe huis!
Goedemiddag! Nou moe..nog geen nieuws van Dieneke..... Weer aan mijn meld voldaan bijdeze! Alles rustig hier hoor! Liefs Nollie
Op haar Hyves zag ik dat ze een dochter heeft! Maar dat wisten we natuurlijk al...kon zo gauw geen naam ontdekken, ben meteen hier heen gevlogen...maar de kleine van Dieneke is dus geboren! Ik ga gauw weer naar Hyves!
Volgens mij heet de kleine spruit: DIANA Dieneke en man: Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Dikke zoen Elmo
Update van hun beebiesite: Na 1 nachtje ziekenhuis zijn ze thuis! Alles is dus goed met hun beide neem ik aan. Helaas staat er verder niks op de site, ook geen foto's. Moeten we echt op hunzelf wachten :-D
Hoi Hoi Hier even een kort berichtje van de kersverse en trotste mama van Diana. ze is gisteren geboren om 22"37 uur. Met een gewicht van 2980 gr. 47 cm. Na de nacht in het ziekenhuis mochten we vanmorgen naar huis. De bevalling heeft in totaal van donderdag ochten 830 inleiden tot 2237 vrijdag geduurt. Heb vrijdag rond 1600 ruggeprik gehad, wat een genot. We maken het allemaal goed en de borstvoeding is pas vanmiddag gestart omdat ik medicijnen had die niet konden. Maar t gaat nu als een tiet! Ga lekker genieten! liefs ! en fototjes staan 2 op onze site. liefs!