Nou Nollie, ik hoop dat het gauw doorzet voor je! Hier ook geen kerstboom denk ik hoor...geen idee waar ik dat ding neer moet zetten Fijn dat Lieke waarschijnlijk vandaag weer naar huis kan zeg! Ellende! Hoop dat het goed met haar gaat. Elmo
Goedenmiddag meiden, Hier komt de kerstboom op zijn oude plek te staan. Daar hebben we hem elk jaar dus ook dit jaar. Nollie, hoop voor je dat het snel door gaat zetten. Voor Lieke hoop ik dat ze vandaag weer naar huis mag. Is toch wat, ben je net bevallen en dan dit erbij. Liefs Lydia
Heej meiden. Ik ben weer thuis gearriveerd. Zit nu heerlijk alles bij te lezen ff lekker wat anders dan zh. Ik kreeg woensdag een flinke koude rilling die uiteindelijk eindigde in 40 graden koorst. We hadden al contact gehad met vk en boven 39 moest ik bellen. tja toen 40 en toen kwam ze langs iov ziekenhuis direct komen voor start AB met infuus. Aangezien ik ook drukpijn bij bm had en wat stinkende afscheiding. In ziekenhuis voelde ik mij gewoon knetterstoned worden van de koorts. Gelukkig toen eenmaal de antibiotica eraan ging zakte de koorts en voelde het beter. Helaas was het niet ff infuus en wegwezen. Nee heb tot zondagmorgen infuus gehad voor ik over naar orale antibiotica mocht. Maar goed , vandaag mocht ik lekker weg. Nu heerlijk weer thuis genieten. Zal jullie snel weer ff bijschrijven en weer aanmoedigen in de zwangerschap. Liek.
Jeetje Lieke, was het te doen daar in het zh zonder je mannetjes? Is Leander nu op de fles overgezet of had je bv in de koeling/vriezer? Rust goed uit en knap eerst maar even goed op zeg!
Lieke, fijn dat je weer thuis bent! Rustig aan hoor! Nollie, kan je je nog een beetje vermaken of ben je echt 'aan het wachten'? Natas, jij weer drukke schoolweek zo met sinterklaas? Of doen ze daar bij jullie niet aan op school? Prinses, wie weet komen er straks weer meiden bij van de andere topics. Als ik het zo lees gaan er heel wat meiden beginnen aan een behandeling in januari. Dan zijn jullie hier de zwangerschap experts! En dan natuurlijk snel met beebje naar de mammá's toe! Hannah, we wachten de foto's van het kamertje af!
Lieke, fijn dat je weer thuis bent. net even neus spray gehaald voor Esmee en op zoek geweest naar een pompje die je in het neusje kan doen om de snotjes weg te zuigen, trekpleister verkocht het niet en de apotheek had ze ook niet meer,zal me moeder straks wel even vragen of ze er 1 bij de hema vandaan wilt halen want om nou met het kind de halve stad door te moeten met dit rot weer en ook nog verkouden zie ik niet zo zitten. hier komt wel een kerstboom te staan, normaal stond die voor in de woonkamer maar ja daar staat nu de box ,dan maar aan de andere kant van de woonkamer, woonkamer is lang zat dus kan altijd een plekje vinden voor dat ding. want ja die ballen met baby's 1ste kerst moeten er toch in (heb er onder tussen al 3 gekregen)
@ lieke fijn te lezen dat je weer thuis bent! hoop dat je snel weer helemaal de oude bent! @nollie, alles nog binnen dus? nog eventjes! ja goed maar druuuk weekend gehad. @lenneke, nee hoor alleen woensdag sinterklaas sportdag voor de brugklassen en hij gaat ook alle klassen langs, maar ik heb er niks mee te maken dus merk er niet veel van. Hele weekend nagekeken en ingepakt voor de verhuizing. bleh! straks weer nakijken en powerpointpresentatie afmaken voor morgen, voorlichtingsavond voor Engeland reis. doei
Natas: Onderwijs is leuk, maar dat nakijken zou verboden moeten worden. Heb hier ook nog een stapel toetsen Engels liggen..... Lieke: Fijn dat je weer thuis bent. Mocht leander gewoon in een bakje naast je bed in het ziekenhuis?
@femke, idd ja! soms verpest het gewoon een hoop. leuk hoor zo'n repetitie week.. bijna alle vakken kunnen kiezen of ze een rep geven ja of nee, wij niet.. wij zijn verplicht.. grrr dus weer een baal werk.
Ik doe inderdaad lekker rustig aan meiden. Heb heerlijk geslapen vanacht. Elmo en Femke, Leander mocht inderdaad in het glazen bakje naast mijn bed. En mijn andere man die mocht best vaak langs komen. ( ik zal later even wat meer bij de mama`s vertellen hoe het gaat met borstvoeding enz.) Nollie, Je nadert echt je D`day meid. Hoop dat je er niet al te veel overheen gaat komen. Hoe is het met je voorweeen enz...? natas jouw verhuis D`day komt er ook aan. Hoop dat alles lekker voorspoedig gaat verlopen hoor. Heb laatst niet meer kunnen reageren maar leuk dat je beebkamer al opgesteld staat in je nieuwe huisje. Is je oude huis al verkocht.? Prinses Nog steeds op je zelf aan het passen ? voor jou is het geloof ik aftellen naar het verlof moet ik even op je banner spieken hoe ver je ook al weer bent. ( ben het beetje kwijt allemaal..) Heb ff gespiekt zo 2,5 week nog werken voor je....Gaat het nog? Hannah Ben erg benieuwd naar je kamertje ( Leuk he om daar mee bezig te zijn. Maakt het zo lekker echt.. Mamainspe, Van harte met je dochter Diana Zal snel gaan spieken naar je foto`s.. Tis zoals jullie eerst schreven inderdaad rustiger geworden bij de walvissen. Jammer dat niet alle nieuwe visjes lekker meeschrijven. Denk ook niet dat het zo druk meer wordt als dat wij waren met schrijven. Of ik moet mij vergissen. Wel jammer want de meiden die zwanger zijn hebben ook support nodig. Ik zal proberen jullie te blijven steunen zo veel ik kan. Moet alleen bekennen dat ik nu even helemaal uit ritme ben enz. hakt toch wel even in zo onverwacht weer terug naar ziekenhuis. Liek.
Goeiemoggel, onee zo hé tis alweer middag! Hier hele nacht wakker gelegen...jaja krampen waren er weer volop...word wel ééntonig nu he? Dus heb lekker vanaf 7.00 uur tot aan een half uur gelee lekker liggen slapen nog! Thanxs Liek...jaja...nog 2 dagen...zou het dan toch? Morgen moet ik naar de vk...ben benieuwd wat ze gaan zeggen, hoelang ze me nog met die krampen laten doorlopen...breekt me aardig op namelijk! En mijn hubby.....elke keer vraagt die of het wel gaat allemaal...arm ventje, hij is ook moe...Maarja...we wachten maar af... 8) Verders weinig te melden... Hoop snel naar de mama's te kunnen! Ga vandaag een poging wagen voor de kerstversiering, want gisteren ging het gewoon niet vanwege het gerommel in my belly! Fijne dag meiden! Liefs Nollie
Och arme Nollie, Wel zwaar voor je nu he meid? Die nachten zullen je best opbreken... Maar kan je alvast een beetje wennen als je meisje je straks nodig heeft 's nachts, hihihi knuffel, Lenneke
Heej meiden, Hannah in the house.... Lieke wat fijn dat je weer thuis bent! Nu echt lekker gaan genieten van je manneke! Nollie: hoop dat je gauw je meiske in je armen hebt....Succes met de kerstversiering...... Natas: blegh lijkt me niks idd al dat nakijkwerk....Maar een leuk vooruitzicht, lekker naar je nieuwe huisje! Kamertje is geschilderd, behangen en laminaat gelegd. We gingen de hele bovenverdieping laminaat leggen dus vandaar eerst maar kamertje geschilderd......Oh ben er nu al trots op en loop er elke keer naar binnen...Commode en kast staan er al, net als wiegje die een hele lieve oma bekleed heeft......Ledikantje en overige spullen worden eind januari geleverd.....En toch vind ik het nog zo onvoorstelbaar...Dan staar ik naar al die spulletjes en dan kan ik gewoon niet geloven dat daat straks echt ons kindje zal liggen... Verder alles goed, heb wel wat last van mijn rug maar ja wat wil je met al dat gesjouw en getrek in de zorg....Hopen dat ik het tot het einde vol hou... Liefs Hannah
nollie, ik hoop dat het snel door zet bij je en dat de bevalling dan snel mag komen en je je kindje veilig in je armen hebt.
Hallo Meiden, Eerst alle kersverse mama's gefeliciteerd! En Lieke ik heb je bevallingsverhaal gelezen en ik vind je een bikkel! Ben al weer heel lang niet op dit forum geweest en daardoor denk ik van de bevallingslijst afgehaald. Of heb ik er nooit opgestaan? Ik weet het niet meer. Maar mag ik er weer op als ik beloof iets vaker langs te komen? 28 febr. en het wordt een jongetje. Wij zitten voor 6 weken in een vakantiehuisje ivm de verbouwing in de middle of nowhere. Het is de vraag of alles af is voor mijn zwangerschapsverlof en dat brengt wel wat stress met zich mee, maar uiteindelijk komt alles goed. Verder groeit ons kereltje goed en behalve maagzuur, ben ik nog klachtenvrij en nu maar hopen dat het zo blijft. Ik moet nog 4 weken werken (heb met kerst en oud/nieuw vrij) dus ben al wel aan het aftellen. Merk dat ik op mijn werk ook echt aan het afronden ben. En ik kijk er enorm naar uit om straks onze uk op schoot te hebben. Ik kijk stikjaloers naar die pasgeboren babyfoto's. Zo lief! en nu maar hopen dat ie van ons ook zo schattig is. Iedereen succes met van alles! groetjes, Aurelie
Hoi meiden, Hier even een korte reactie van mij. Werken gaat nog steeds goed. Vorige week had ik niet zoveel zin meer, maar nu lijk ik daar weer door heen te komen. Gisteren pakjesavond, vanavond uit eten en de rest van de week heb ik helemaal niets! Lekker! Na vrijdag nog maar 2 weken werken.
Nollie --> Meldplicht! Lieke --> Fijn dat je weer thuis bent. Natas--> Hoe staat het met je huisje? Rustig aan doen, he. Hier, lekker rustig begonnen. Eerst uitslapen, even tv kijken, vriend op viste, nu weer lekker tv kijken. Zo even eten, dan in bad, En dan moet ik ook nog poetsen en schoonmaken. Daar heb ik geen zin in! Verder wil ik vandaag mijn ziekenhuistas in gaan pakken. Dan staat die vast klaar, voor het geval dat.....