aurelie wel even druk zeg zo`n verbouwing en alles zo in je zwangerschap en dan nog in middle of nowhere zitten LOL. Kan mij voorstellen dat je jaloers kan zijn op mensen die hun beebjes vasthouden al. Time flies , en voor je het weet ben je al weer bevallen en is je kraamtijd begonnen. En bedankt voor je compliment dat ik een bikkel ben... Leuk dat je ook een jongetje krijgt. Nollie Alles goed? Neem aan van wel anders had ik vast een SMS gehad van je. Wanneer ging je ook al weer naar de verloskundige? Vervelend die voorweeen, maf dat de ene dat wel heeft en de andere totaal niets voelt zoals ikke en opeens plomp het water breekt. Sterkte voor je hubs ook hoor. Hannah kan mij voorstellen dat je helemaal trots bent op je beebkamer , Ik kon er ook zo heerlijk rondkijken elke keer. Prinses Eet smakelijk vanavond. natas voorlichtingsavond voor Engeland reis. ga je ook nog mee ? Of valt het niet gunstig voor je. goed verder is het rustig hier dus hoef niet al te veel bij te typen. sterkte meiden.......... Liek
Nollie! waar ben je! sinterklaas kadootje? Hier alles goed, beetje druk met alles. Met huisje alles goed (oude trouwens nog niet verkocht) @liek nee dat valt niet gunstig hahahah ik ben 25 maart uitgerekend en de vertrek dag is 25 maart! dus dit jaar overslaan.
Natas -> Ben je vorig jaar trouwens wel mee geweest of uiteindelijk toch niet? Ik weet nog dat het toen beroerd uitkwam namelijk. Nou ja, dit jaar krijg je er wel heel iets moois voor terug.
Ja vorig jaar ben ik wel gewoon meegeweest. Ik moest doen clomid slikken in engeland hahahaha de IUI viel toen verkeerd door pasen, maar dat stond los van de reis. Ja zeker krijg liever eindelijk mijn kindje dan naar engeland gaan, dat komt wel weer. pff zit hier half in slaap te valen en dan moeten we nog weg straks.
Lekker even slapen dan. Een hazeslaapje doet al wonderen! Welterusten Natas! Hier weer last van de hormonen. Mijn ouders kwamen op visite, en die hebben al de volle laag gehad. Verder zit mijn eten boven in mijn keel. Even niet leuk!
Nollie: waar ben je? Natas: lekker even slapen.... Prinses: vervelend he die hormonenbom.... Zo vandaag toch iets meegemaakt thuis.... Zat op de bank te ontbijten........Lopen er elke keer 2 jongens voor op het pad heen en weer. Niet 1 keer maar minstens 10 keer...Vond het al erg verdacht..Maar goed ben gaan douchen, komt mijn zusje binnen. Vraag aan haar of zij die gozers nog heeft gezien en op dat moment hoor ik ineens vanuit de badkamer, blijf staan of ik schiet........ Shit dacht ik meteen mijn zusje geroepen dat ze moest gaan kijken.... Wilde achtervolging hier in de straat, stonden ineens 5 politiewagens overal politieagenten Die gozers hadden dus een inbraakpoging op klaarlichte dag gedaan 3 huizen verderop... Pff.......heel de buurt afgezet, 1 verdachte is gepakt, de andere niet... Vond het best wel eng, zeker omdat ik die gozers duidelijk gezien heb voor mijn woonkamerraam langs....En wat als ik niet thuis was geweest, was dan mijn eigen huis het doelwit geweest? Heb wel 100 keer alle sloten en deuren gecheckt toen ik wegging..... Verder gaat het hier even helemaal niet goed.....met mij wel met mijn vader helaas niet.......Na 3 heftige dagen is hij vandaag opgenomen.. Paar verdrietige dagen achter de rug...Hele gezin stond op zijn kop... Het is een lange geschiedenis en voert te ver om hier neer te zetten op een openbaar prikbord... Dat begrijpen jullie hopelijk wel. Maar kan het altijd per pb uitleggen........ Dit haalt wel even het happy zwanger zijn weg....Ben vooral verdrietig en bezorg om mijn paps en hoop dat hij weer opknapt voor mei...... Liefs Hannah ps er staan 2 echofoto's in mijn album...
Jeetje Hannah, wat een spanning! Maar goed dat je thuis was. Logisch dat je het hele verhaal niet op internet zet, maar heel veel sterkte met je vader! Ik hoop dat hij snel weer naar huis mag en dat het weer beter gaat!
Lieve Meiden. Vandaag 5 December is geboren. Indyra Joelle Skye Roepnaam is Indy (Ik krijg de puntjes niet op de E van Joelle.) Dochter van Nollie. Geboren om 09.59 vanmorgen Gewicht is 3505 en ze is 51 CM. Moeder en dochter maken het goed en zijn in volle gezondheid thuis.
JEETJE! Met Sinterklaas nog wel! Als dat toch geen mooi cadeautje is! 39.6 wk lijkt me prachtig gedaan meid! Lieve Nollie en hub, Van harte met jullie (zeer waarschijnlijk) prachtige dochter! Ik ben zeer benieuwd naar je verhaal en de foto's! Hele dikke knuffel!
Nollie en hubbie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ben erg benieuwd naar een foto. Liefs van ons drie
Prachtige foto's Nollie! Lachen joh, dat shirt van je manlief! Helemaal geweldig! Geniet van jullie prachtige meisje! Elmo
Nollie: wat een fantastisch sinterklaascadeau...Gefeliciteerd met jullie meisje! Veel geluk! Lieke: misschien op hyves?
Hannah, Wat een gedoe bij jou zeg....balen! Kan me voorstellen dat die roze wolk dan even ver te zoeken is zeg! Je echofoto's zijn wel echt prachtig zeg! Probeer te genieten meid....hoe moeilijk dat misschien ook is. Die negen maanden zijn al zo kort. Elmo