Nolieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jaaaaaaaaaaaaaaaaa sint baby is geboren! Gefeliciteerd met jullie dochter! @Hannah, dikke knuff voor jou!
Heel veel knuffels voor hannah hoor. Had even over je verhaal heen gelezen door mijn melding van Nollie. sterkte met je vader. en die inbrekers jakkes hoor lijkt mij doodeng. Liek
Van harte gefeliciteerd nollie en man! morgen kom ik even uitgebreid reageren, ga nu lekker bedje in. liefs van ons alle 3
Hey meiden! Hier een héle trotse kersverse mama! Heb het mooiste kado ooit gekregen 'van de Sint'.... Indy en ik maken het goed, alleen de kleine meid heeft erg veel last van krampjes en veel vruchtwater ingeslikt...dus we hebben vannacht geen oog dicht gedaan...Vandaag gaat het beter! Hartstikke bedankt voor jullie felicitaties, zo lief! Ik kan nu even niet uitgebreid reageren, maar kom snel weer online...want ja...jullie kennen het euvel he van te lang zitten....oei! Liefs Nollie
Ha kersverse moeder, Sint heeft je zeker een grote verrassing gegeven. Super! Leuk ook, dat je nu al komt reageren. Lekker rustig aan doen, en hopelijk vannacht een betere nachtrust!
Hey Nollie, Fijn dat het nu stukken beter gaat zeg! Ik had wel het geluk vast een foto'tje te kunnen zien....wat is ze mooi zeg! Geniet lekker van jegezin meid! Hebben jullie haar niet in je Hyves staan? Misschien toch tijd elkaar toe te voegen...mis ik nog iemand?
Mmmm, dilemma: Een collega heeft gordelroos. Ze vertelde dat het niet besmettelijk is, maar na wat googelen, staat er toch echt dat het besmettelijk is. Het is hetzelfde virus als dat wat waterpokken is. Zou ik nu maatregelen moeten nemen? Gedverderrie, ik vind het wel een enge gedachte! Ik heb de vraag ook maar bij de vk gesteld (op het forum), en hoop dat ik snel antwoord krijg. Misschien anders mijn eigen vk maar bellen morgen.
Ik zou zeker bellen meid! Dan weet je het zeker...wat je ook kan doen...als een vk online is...ff pb sturen ....ssssst
Jaja nollie het euvel van te lang zitten is mij welbekend.... 8) 8) Vervelend dat je meisje zo last van krampjes heeft gehad. hoop dat je vanacht beter slaapt... Heb ook je hyves gezien hoor , mooie foto en je vriend een stoer shirt aan. Prinsess, zal zekers even uitkijken met gordelroos hoeverre het besmettelijk is. Beter vragen dan risico nemen. Succes, ben benieuwd naar het antwoord van een VK. Liek
Elmo -> dat had ik zelf ook al bedacht (dan van de pb), maar durfde me niet op te dringen. Maar nu durf ik wel. Hahahaha!
En Prinses, weet je al meer? Natas, jij staat lekker in de startblokken met je dozen? Nou willen we wel gauw foto's zien hoor! Van jouw eigen groei en van de beebroom Weet je...wat ik me van de week bedacht toen ik hier je stukje las: Vorig jaar Engeland...met je medicijntjes op pad...het lijkt nog maar zo kort geleden! Nu ben je al dik over de helft...wauw!