De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo Meiden,

Mag ik me hier ook komen melden?

Weet sinds gister dat ik zwanger ben had een mooie positieve test :D :D
    Het is nog erg pril allemaal maar ben toch al een beetje aan het genieten...als er maar een aantal weekjes voorbij zijn dan ga ik pas echt genieten!

Wat gaan jullie al snel zeg..SUPERRR :thumup:

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Kreeftje gefeliciteerd :D
    leuk dat je ook aan deze kant zit .

3. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ja vindt het ook erg spannend allemaal.....
    Het is natuurlijk nog zo pril, we hopen dat het allemaal goed zal gaan daar gaan we voor natuurlijk ;) ;)
    Leuk dat ik hier nu ook kan meepraten!
    Vanmorgen nog een keer getest en ja hoor weer positief!

Liefss

4. Niet meer actief

kreeftje: gefeliciteerd meid
    en welkom bij de walvissen :)
    geniet van je zwangerschap ;)

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxx caruli :D :D

Hoop voor jou ook dat alles goed zal blijven gaan.

Liefsss

6. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    van harte meid en welkom hier.

Lissette volgens mij heb ik jou ook nog geen welkom geheten maar bij deze welkom hier.

Veel liefs Lydia

7. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hallo Allemaal,

:idea: elviraR, Supers vandaag weer maar de VK heel veel plezier en fijn dat de buitenwereld mee gaat genieten van je zichtbare zwangerschap.
    Ja die guinny is een leuke wagen heb er ook naar zitten kijken, maar de drie wielen houden mij tegen.

:idea: Lisette , hoe gaat het bij jou? dringt het allemaal al beetje door? Ben je al geslaagt voor een zwangeschapsdagboek?

:idea: Carulli nog een dagje wachten en dan weer voor je echo. Supers ben benieuwd hoor naar morgen.

:idea: Lydia31, Leuk zo veel bezoekjes , echo`s tegelijk weer ff genieten van je beeb.

:idea: WOW , Lenneke dat is weer een mooie mijlpaal je kindje voor het eerst echt waarneembaar voelen. Wat lijkt mij dat een mooi moment zeg. Echt genieten :D

:idea: Elmo, HAHA grappig als mensen zo twijvelachtig naar je kijken ,, wel niet wel niet.... lijkt mij toch wel een melig gezicht.
    Je vroeg of ik al verder groeide. Beetje twijvel ben ik vind dat ik wel een andere soort buik lijk te krijgen het gaat allemaal wat meer spannen of zo. zei gisteren nog tegen vriendlief verbeeld ik mij dit nou hahaha.
    Hem leek het ook wel anders te zijn.
    Ik maak zo rond de 11 a 12 weken weer een nieuwe foto denk ik.
    gisteren zei iemand op mijn werk dat het wel te zien is....ik zo van woei dat is mijn zwemband hoor :oops: :oops:
    Gisteren wel lief een 100 jarig vrouw streek over mijn buik en vroeg gaat het allemaal nog goed echt zo lief....

:idea: Nollie, ga je vandaag naar VK? have fun.... LEUKIES.

:idea: Kreeftje1984 , Van harte welkom in de walvissen zee , leuk dat je erbij bent....

Zag dat damie ook richting deze kant uit gezwommen komt echt wow.

pffff wie nog vergeten...

Goed mijzelf dan..

Het werken gaat echt weer een stuk beter voel mij op de dag veel fitter en niet meer echt heel misselijk. Het eten gaat lekker.
    Alleen als ik hele vieze luchten ruik dan kan ik nog wel flink kokhalzen.
    Verder lijk ik gewoon lekker weer op te leven echt heerlijk.
    Vanavond heb ik avonddienst kijken hoe deze mij weer gaat vallen.
    Ga nog steeds namelijk vroeg naar bed toe.
    Heb wel last van obstipatie :oops: :oops:
    Had het idee dat ik mijn baarmoeder rand kan voelen net boven de schaambeen wel grappig maar zeker weten doe ik het niet.
    moet in de nacht wel vaak er uit om te plassen geeft zo`n druk kan dan niet verder slapen.
    Gisteren zijn we saam lekker gaan eten in een suchi restaurant. helaas mag ik geen rauwe vis :x :x Maar heb heerlijke alternatieven genomen Wat was dat lekker de smaak van soysaus, wasabi en rijst JAM JAM....
    Vriendlief wat solidair en bestelde dit keer geen plate met alleen rauwe zalm en tonijn. :D
    Goed dat was hem weer voor vandaag.
    laterzzzzz.

PSSSSSSSSSSSS Over een weekje mag ik ook naar de VK.. Heb er zin in

LIEK.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Lieke ik heb ook last van obstipatie en heb een fles roosvice laxo gehaald.

ik heb vanavond oook een avond dienst, werk normaal alleen maar over dag me laatste avond dienst was ergens in december , ben nbenieuwd of ik het ga redden want ik word rond 9 uur al moe , denk dat ik vanmiddag maar ff ga voor slapen , gelukkig heb ik maar 1 avond dienst heb er eigenlijk ook niet zo veel zin in.

net belde me vriend zijn collega gaat verhuizen en heeft een zolder vol met baby spullen staan , wat we willen hebben mogen we meenemen , morgen om half 5 gaan we ff bij haar kijken of er wat tussen staat voor ons.

9. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Meiden, vanaf vandaag ga ik jullie hier ook nog eens lastigvallen....

Hallo iedereen.... ik doe mee!

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Sonja. Succes met je avonddienst vanavond. tis best een hele rit to zo rond de klok van 11 in de avond.
    Ik ga ook maar rooscicee laxoo halen. heb een week of 1,5 geleden een zak drop leeggegeten die gezoet was met zoetstoffen oei dat laxeerde ook heel goed zeg.... ;)
    Leuk morgen shoppen op een zolder HAHA ben benieuwd wat er allemaal voor je bij is...

:idea: Damie, van harte welkom bij de walvissen.... :D :D :D Waar is je mooie zw banner.... 8) :)

LIEK..

11. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Welkom Damie!

Ben net terug van de VK. Hele aardige (jonge) meid! Hoop info...ga alles nog wel even goed doorlezen. Urine is getest op suiker en eiwitten, alles was oké. Bloeddruk was ook goed (109/55)Volgende week naar de gyn voor derde echo...spannend weer...weet ik ook echt de definitieve uitgerekende datum!

Vanmidag komt MvM, maar ga nu lekker ff shoppen!

Liefs Nollie

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    welkom damie

ik ga zo ff eten en dan nog ff lekker naar bed gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap als ik nog moet tot vanavond 11 uur ben ik bang dat ik halverwege bij de bewoners in slaap ga vallen.

13. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    hallo meiden,

Damie welkom hier.

Heb vandaag mijn eerste positiebroeken gekocht en wauw wat zit dat lekker zeg.

Vandaag ook weer avonddienst maar vandaag maar tot 9 uur dus ben weer vroeg thuis. haha.

Morgen nog mijn bhv ben benieuwd hoe dat gaat zie daar wel tegen op hoor.
    Maar goed ga niet slepen enzo en geen brandjes blussen hoef ik ook niet.

Veel liefs en geniet allemaal van dit heerlijke weer.

Lydia

14. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Walvissen, wat zijn jullie allemaal lief...

Ik probeer het ziekenhuis te bereiken zonder succes. Ben benieuwd wanneer ik langs mag komen voor de 1e echo. Hoe later hoe beter he?

lydia, wauw dat moet echt een goed gevoel geven. Voor mijn nog een heeeeeel gek idee... Vraag me meteen af vanaf wanneer mijn buikje gaat groeien. Alhoewel ik op dit moment nog een dikke buik heb van de overstimulatie.

Nollie, is het normaal om zo snel naar de vk te gaan? Ik dacht dat het veel later was.

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Kon het allemaal nog niet bevatten dus heb vanmiddag weer getest met een clearbleu (de andere waren DA) en check het resultaat in mijn foto album :D :D
    Dit moet nu wel waar zijn ;)

@damie

Welkom bij de club, geniet er van meid!

Wordt een gezellig clubie hier in de walvissen zee.....en dan met dit weertje erbij heerlijk genieten!

Liefsss

16. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi...dat zou ik echt niet weten hoor...maar ja..alles is al anders gelopen dan ik had verwacht... :)
    Ik kon vrij snel terecht bij de VK, daar het zh mij had verteld om alvast een VK op te gaan zoeken...Nu heb ik dus pas 4 mei de echo...dus tis allemaal een beetje omgekeerd gegaan zullen we maar zeggen...haha!

Welkom kreeftje!

Hahaha, ik heb het toch gedaan meiden...heb mijn eerstee positiebroek gekocht... Bij H&M, heeft van die kontzakjes...Nou, moest wel mooi maatje 42 hebben hoor...! ;)

Lekker weer he meiden?

Zo nu ff MvM afwachten, zou om 14.30 uur komen....

Liefs Nollie

17. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Even nog een vraagje van mij.

Heb net het ziekenhuis aan de lijn gehad en volgens hun ben ik nu 4 weken en 5 dagen? Dat snap ik niet. De punctie was op 8 april.

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ze rekenen van af je laatste menstruatie.
    bij de echo kunnen ze pas echt zien hoe oud het precies is.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zooo meiden...druk hier zeg! Gelukkig!

Kreeftje en Damie: GEFELICITEERD en welkom hier!

Je uitgerekende datum gaat als volgt (na IVF):
    Punctie datum + 14 dagen is de "eerste dag van je laatste menstruatie".
    Want: als je punctie als eisprong rekent tel je er 14 dgn bij op en ben je dus zo lang zwanger ;)

Nollie, op naar je volgende echo! En die broeken..ja, ik zit ook al op 40 hoor!
    Maakt niet uit toch ;)

Lieke, fijn dat je je al beter voelt zeg!

Lydia, heerlijk he, zo'n positiebroek! Ik vind ze ook echt super zitten!

Lenneke, en en en is hij/zij druk?

Eva, als je meeleest...heb je je mijlpaal gevierd zondag? Ik had de meeting van een ander forum dus het was voor mij erg speciaal.

Lieve meide, ik ga zo het kdv bezoeken (hihi nu al, ja nu al) en morgen komt de babykamer!

Dikke kus allemaal!

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @Meiden

Thanxx voor de fijne binnenkomst hier bij dit topic HEERLIJK :thumup:
    Wens iedereen heel veel geluk in de zwangerschap (of had ik dat al gedaan? :oops: )

Een vraagje: Ik krijg de 1ste echo met 9 weken is dit de normale procedure voor de 1ste echo?....vindt het nog zo lang duren hihih.

Zou hem graag willen verzetten maar als het ''normaal'' is met 9 weken te komen dan zal ik mijn geduld moeten bedwingen ;)

Liefsss

Deel Deze Pagina