De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Bij ons zh krijg je na een IVF behandeling twee weken na de testdatum de echo.

Bij IUI is het in ons ziekenhuis wat later geloof ik.

Maar het verschilt hoor.
    Het voordeel is wel dat je als je wat later gaat je al veel meer kan zien en zeker weet dat het hartje klopt....(je begrijpt wat ik bedoel). Als je met 6w gaat dan is dat nog twijfelachtig zeg maar.

2. Lisette

Lisette Niet meer actief

Kreeftje welkom hier op het forum !

Caruli heel veel succes morgen bij de echo !

Lieke inmiddels beginnen we er aan te wennen, en af en toe plagen we elkaar er mee. Van nu..maar straks...
    Ik ben nog steeds niet de stad ingeweest, en heb gister het zwangerschapsweekboek van Lenny Duyvelaar bij bol.com besteld. Morgen komt die als het goed is binnen.
    Morgen komt ook MvM dus al met al een spannende dag.

3. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Nou dan wachten we gewoon tot 29 mei hopen dan ook een hartje te horen..... :rolleyes:

Meiden een vraag: waar kan ik een zwangerschaps dagboek halen? volgens mij hebben sommige van jullie al zo'n boek, meende het eens te hebben gelezen...Ik zou ook graag 1 willen maar waar zijn ze te verkrijgen en zijn ze duur? :(

Liefssss

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kreeftje,

Prenatal, Bol.com, V&D volgens mij, boekwinkel, Bruna misschien...

Succes met 1 uitzoeken.

Prijzen varieren volgens mij.
    Ik denk dat je tussen de 10 en 20 euro moet rekenen.

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Okay thanxx zal het weekend de boekwinkels eens induiken ik schrijf nu alles even op een kladblaadje :)
    Wil het allemaal mooi gaan bijhouden.

Liefss

6. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    En Elmo...hoe was het KDV?
    Ik moest gisteren zo lachen... zoontje van mijn zusje die in februari was bevallen, gaat naar KDV en die heet; 'De blauwe schildpad'. Ik moest zo lachen om die naam, kwam niet meer bij...

Lieke fijn dat je beter voelt meid en nog een weekkie en dan ga jij ook naar de VK...jippiee!
    Hoop dat je niet bekaf thuis komt vanavond...

Lydia...ook weer lekker in het ritme lees ik! Hoe gaat het met je rug?

Lenneke...en lekker aan het racen in je Opel Vectra? Ennuh...nieuwe buikfoto...(wat een zeurtjes zijn we he...hihi)

ElviraR...Volgende week starten op je nieuwe werkplek...spannend hoor! Kan me nog herinneren dat je zei dat je ging solliciteren en dat je uit vele sollicitanten was gekozen...Tijd gaat echt snel he?

Sonja...Helpt het goed die roosvicee laxo? Weet je wat ook goed helpt dames...misschien niet zo lekker met dit weer, maar ik drink gekookt water! Ga elke dag wel 2 keer sinds ik dat doe!

Lisette...leuk boek, heb ik ook! Hoe is íe verder?

Damie en kreeftje...en kunnen je het al een beetje geloven? ;)

Caruli...denk aan je meid en duim keihard voor je voor morgen!!

Jaycey...how's life?? Long time....

Volgens mij heb ik iedereen gehad van het lijstje nu...

Liefs Nollie

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    He meiden,

Zo de drukke week is bijna achter de rug.
    Morgen nog en dan tot aan woensdag vrij.

Met mijn rug gaat het goed, voel hem af en toe wel maar dat kan ook vermoeidheid zijn.
    Maar echt het zware tillen doe ik toch niet meer nu de meeste zware bewoners doen we altijd al met zijn tweeën.
    Collega's nemen ook veel uit handen, wel erg lief.

Nollie,
    Moeders voor moeders is geweest toch?

Elmo,
    ja de broeken zitten heerlijk, pas nog wel in maatje 34 :oops: .
    Maar dat gaat vast niet de hele zwangerschap duren denk ik.

Veel liefs Lydia

8. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Fijn Lydia dat je zulke lieve collega's hebt!
    Yep, MvM is geweest...bweh! Wat een stinkkannen zijn dat...Tis voor het goede doel en doe het grag hiervoor!

Liefs Nollie

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @nollie

Nou gister heb ik eerst nog een clearbleu test gedaan om het toch echt nog even te checken :oops:
    En ze zijn toch alle 3 erg overduidelijk (ze staan in mijn album), dus denk dat ik het nu maar gewoon moet gaan geloven :D :D

De dagen gaan wel snel hoor.. :confused:
    Vandaag met mijn werk een teamdag hier wordt erg intensief gewerkt, dus gister mijn baas gebeld en alles verteld ik heb ook meteen gezegd dat ik me rustig houdt ben al zo misselijk en moe! Nou geen probleem zei die....weet ook echt niet of ik het tot 5 uur ga volhouden dan ga ik gewoon lekker eerder naar huis :oops: :oops:

Meiden het wordt weer een mooie warme dag doe het rustig aan en geniet er lekker van 8)

Liefsss

10. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Goedemorgen iedereen,

Mannen kunnen echt dom zijn af en toe....

Manlief snapte mijn kadootje (speen) niet.
    Dit omdat hij bij binnenkomst meteen vroeg of ik al getest had waarop ik zei nee ik wacht nog wel even een paar dagen. Wat is hij goed gelovig hi hi hi. Met een smoes heb ik hem het kadootje laten uitpakken... en daarna stond hij mij aan te staren met het speentje in z'n hand niet weten wat de bedoeling was. HOOOO!

11. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Kreeftje, nog gefeleciteerd he meid. Zo te zien lopen gelijk. Geniet ervan

12. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi,

Gefeliciteerd! Weer zwangere erbij,
    Wordt een flinke decemberlijst!

Hier gaat alles goed!
    Wel wat moe, en haaruitval en heel af en toe ben ik duizelig.
    Maar ja als ik dan weer wat eet, dan is het weer goed.

We genieten volop!
    En helemaal als de mensen uit mijn omgeving zeggen,
    Zo wat straal jij zeg! En wat zijn je ogen mooi blauw hihihiihi

groetjes en geniet van alweer een heel mooie dag

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zo dat was me gister wel een avondje zeg met dat werken.
    het viel me zwaar tegen, kreeg op een gegeven moment erge last van me lies en me onderbuik , af en toe ben ik even gaan zitten , was toch vrij rustig in het huis.
    ben het ook niet meer gewend 6 uur achter elkaar te lopen.
    normaal was ik 2 uur lang mensen en dan zit ik op de groepsverzorging dan loop je toch stukken minder.

de laxo werkt goed nollie, nou wil ik er niet al te veel van gebruiken en neem soms ook lauw water , wil niet dat me darmen er aan gaan wennen .

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Nollie,
    We zijn inderdaad gisteren geweest! We vonden het allemaal heel gezellig en vrolijk daar. Ze hebben, ook tijdens de rondleiding, heel veel tijd voor de kinderen. Pakken ze op, knuffelen ze en doen even kiekenboe!
    Omdat we vastigheid willen en geen veranderingen in de komende 4 jaar hebben we besloten ons bij het KDV in te schrijven en niet voor een gastouder te gaan.
    Ben heel blij dat we eruit zijn (ik kan zo vreselijk lang wikken en wegen).
    Ik vind dit soort beslissingen gewoon heel belangrijk....

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo mag ik je dan even de hand schudden Elmo...ben soms ook zo'n twijfelaartje hoor! Maar klinkt goed jullie keuze hoor!

Damie, had al in IVF/ICSI gereageerd...maar mannen....tsja...

Wat balen Sonja! Ik heb ook avonddienst vandaag, maar voor mij is het lichamelijk toch minder belastend gelukkig...Maar dat wil niet zeggen dat ik wel kapot ben als ik thuis kom..hihi!

Liefs Nollie

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Sonja kan mij voorstellen dat de avonddienst zo tegen gevallen is als je dit niet meer gewend bent. Het loopwerk is heel veel in de avond.

Hier gisteren ook avond gewerkt. Rond 21.00 werdt ik best wel vermoeid maar ja je moet gewoon door toch. Rond 22.00 raakte ik erg onpasselijk ergens om. begon ik al met kokhalzen dit trok weer wat weg. Eenmaal op een volgende woning krijg ik mij een kokhalsaanval waarop ik boven de wc belandde en kwam allemaal slijm en zuur.
    dit ging een aantal keren door waardoor ik door de kracht van het kokhalzen ook nog urine verloor :oops: :oops:
    Ik was klaar met mijn werk rond 22.40 heb ik mijn andere collega gebeld met de mededeling dat ik naar huis ging en waarom.
    Dit was prima, eenmaal thuis geloof ik dat ik om 23.20 al sliep 5 minuten nadat ik in bed gestapt was.

Dus mijn eind avond was minder prettig , wist nie dat ik zo hard kon kokken dat het gewoon zeer deed.

:idea: Elmo leuk dat je een fijn KDV gevonden hebt en je hebt ingeschreven. Ik ga nadat ik volgende week bij de VK geweest ben alles proberen te regelen.
    Ik ga voor een gastouder omdat deze flexibeler kunnen zijn dan KDV en evt later nog geopend hoe je dat ook zegt.
    Als ik BV avonddienst heb dan is het van belang dat ik mijn kind kan brengen rond 2.00 en Vriendlief evt rond 19.00 weer kan ophalen als zijn diensten later zijn die flexibiliteit heb ik nodig. Heb al een buro op het oog via een collega.

:idea: Nollie leuk een positiebroek van de H&M ik heb er ook een daar gekocht met kontzakken hahaha. Succes met je stinkpotjes van MVM.

:idea: puksem leuk dat je zo aan het stralen bent :D

greetzz LIEK

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij waren al een poosje op zoek naar een behangrand van nijntje, maar nergens te krijgen overal was het uit de collecite gehaald.
    eergister vond ik een rolletje op marktplaats en net kwam het binnen .
    helemaal blij en nog de goede kleur ook , mooi neutraal (creme/zandkleurig)
    zag me geest al dwalen want dan hadden we wat anders moeten gaan verzinnen en we vinden allebij nijntje erg leuk.

dan ga ik nu ff kijken of ik nog wat kan slapen want was vannacht om 4 uur al klaar wakker , en dan straks lekker neuzen op de zolder van mijn vriend zijn collega kijken of er wat voor onze kleine knaap bij zit.

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Wat zijn de walvisjes rustig zeg............?

:idea: Sonja wat heb je allemaal geshopt gisteren op zolder? Ben benieuwd...

LIEK...

19. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja heb behoorlijk wat meegekregen.

*zwangerschapskleding
    *kinderstoel
    *badsteun
    *tummytub
    *baby speelgoed
    *een soort bedje met zijsteuntjes zodat je het naast je in bed kan leggen
    *een emmer met deksel
    *een luier emmer waar de luiers appart per zakje worden afgesloten
    *een matrasje hoesje tegen wiegendood
    * zwemband waar de baby in kan zitten

kon ook wel kleertjes mee krijgen maar ze had alles roze moet je net zien krijgen wij een jongen

gister avond bij v en d een badje gekocht en nog wat hydrofile luiers en washandjes

heb vandaag nergens puf voor , beetje last van me maag en moet zo ook nog boodschappen doen (bah)

20. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier ook een walvisje wakker.....

Pfff kan het echt niet bevatten allemaal en wil zo graag nog een x testen haha..maar na 3 tetsen zal het toch echt wel zo zijn ;)

Heeft hier iemand ervaring met obstipatie, heb nogal last van mijn darmen wat kan ik hier het beste aan doen?

Leifssss

Deel Deze Pagina