Hey Aurelie! leuk je weer te lezen! Fijn dat alles goed gaat. Je kan met 30 weken best nog een mooie 3d echo maken. Op de site van die tent waar ik heen ga, staan mooie foto's en filmpjes van 30 + weken. Hier 1ste kerstdag ook weer achter de rug. mijn zusje was hier om te gourmetten, beetje sneu, haar vriend werkt in rusland en die hebben volgende week pas vrij. Dus die komt pas zaterdag. Dus die is gezellig de hele middag en avond geweest.
Elmo -> Vandaar dat ik schrijf: "denk". hihi Natas -> Leuk dat je het gezellig gehad hebt. Enne...waar blijft die foto.
Hahahaha.........doe maar wanneer het je uitkomt hoor. Ik bedoelde niet dat je het nu moest doen. Sorry!
Ik wilde juist omdat het kerst is relax naar je foto kijken :-D Geeft inderdaad niet hoor Moest er alleen aan denken door al die andere updates.... Ik kijk nog wel ff naar mijn eigen foto's....ook leuk!
hahaha ja al die andere hoefde niet te verhuizen en vanalles te doen he in de afgelopen weken, dus ik mag wel wat later zijn Maar goed.. ik heb manlief net fotos laten maken, in mijn gekke pyjama hahahahah ' Ik ga ze nu in mijn album zetten... dus ga er voor klaarzitten! buikie met 27 weken!
Ik was zo snel...je had die tweede nog niet eens geplaatst toen ik mijn reactie gaf :-D Maar errug mooi hoor, echt waar!
hihihi. Vind het gewoon zo wonderlijk gezicht, gister in mijn mooie kerstkleren liep ik elke keer langs de spiegel hahahaha. Ik zal morgen een foto maken in de kerstoutfit.
Doe maar! Hier heb ik geen kerstoutfit gekocht. Dus maak deze kerstdagen in mijn gewone kleding mee. Ik denk dat ik toch zo nog even in bad ga, ik ben er echt aan verslaafd. Dan moet ik mijn eczeem maar even goed insmeren. Mijn buik en rug doen namelijk zeer. Verkeerd gezeten, denk ik.
Ik kan deze kleren op gewone dagen ook wel aan, maar had ze laten liggen voor de kerst. Goed insmeren dalijk he, anders heb je gigajeuk!