De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Welterusten! Ik ga nog lekker even in bad.
    Morgen weer een gewone dag. Kan je het misschien weer rustig aan doen.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Prinses en Natas,
    Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad, balen dat het dan toch zo vermoeiend is geweest. Rustig aan hoor jullie, anders moet ik jullie online een standje geven ;)

Hannah
    Heb jij ook leuke dagen gehad?

Groetjes,
    Elvira

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elvira - Ik ga nu rustig aan doen hoor, want een standje van jou, is toch wel heel ernstig. ;) ;) ;)

Zodadelijk ga ik lekker de stad in. Ben benieuwd hoelang ik het volhou. Het was de vorige keer niet echt een succes. Tot later!

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden ben terug van de echo...............
    Alles is helemaal goed met ons kleine wurmpje!
    Pff wat een opluchting zeg! Wel mooi om alles zo duidelijk te zien en uitgelegd te krijgen.
    Ik krijg wel met 32 weken nog een extra echo omdat mijn placenta nu deels voor de uitgang lag. Normaal schuift die mee omhoog omdat de baarmoeder ook nog groeit maar moet dus wel in de gaten gehouden worden.........

Ik heb ook fijne, drukke dagen gehad....maandag bij mijn schoonouders geweest. We hebben daar altijd de 24ste al kerst vanwege werk schoonvader.....Tante was er ook bij dit jaar en schoonzusje/zwager en kleine nichtje........Was erg leuk en gezellig, mega verwend met cadeautjes..Vooral die kleine uk.
    Eerste kerstdag is papa eventjes thuis geweest maar ging voor een uurtje redelijk en toen moest hij weer terug....Heel dubbel allemaal... Hij was er ook niet bij het kerstdiner...Heb er best wel verdriet van gehad 's avonds......Het is niet anders zo als het nu is helaas...
    Gisteren ook nog het huis vol met visite, manlief heeft voor het eten gezorgd....Is iedereen goed bevallen hihi....
    En vandaag is mn jongste zusje nog jarig......

Liefs Hannah

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi dames!

Natas mooie buikfoto's!

Prinses, nog 1 dagje en dan meldplicht!
    Wil je thuis bevallen eigenlijk?

Hannah, fijn dat echo goed was! Helemaal in love?

Fijn dat alle kerstdagen goed gegaan zijn met de dikke buikjes!
    Volgend jaar 1e kerst met kleine frummels!

Hier is het best goed gegaan met Nicky erbij. Was heel bijzonder om mee te maken... Kerst als gezin!
    ook leuke dagen gehad, nu even lekker uitrusten.

Groetjes!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja ben helemaal in love.........Krijg de glimlach niet meer van mijn gezicht!

Super die dagen als gezin...Lijkt me ook echt heel bijzonder!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wat fijn dat alles goed was Hannah! mooi he?

@lenneke dank je wel! Zal zeker leuk geweest zijn de eerste kerst met jullie meiske erbij!

@prinses lekker gestad?

Wij zijn lekker naar ikea geweest, mijn schoonouders hadden ons een lekker bedrag gegeven gister voor kerst en verhuizing, dus we hebben weer leuke spulletjes aangeschaft.

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hannah -> fIjn he, dat alles goed is? Hopelijk schuift je placenta mee omhoog. In ieder geval nog een extra echo.

Lenneke -> ik heb nog geen beslissing gemaakt over waar ik ga bevallen. Ik heb besloten dat ik op het moment zelf beslis. Heb in ieder geval een plekje in het ziekenhuis (een soort hotelkamer) gereserveerd, zodat ik daar terecht kan, als ik dat zou willen. Maar misschien blijf ik ook wel thuis.

Natas -> Inderdaad lekker gestad. Net weer thuis. Ook nog even naar mijn zwager geweest. Ook gezellig.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.301
    265
    83
    hai meiden, Heb tussen neus en lippen door beetje gelezen enz.
    kerstdagen waren druk hier 2 dagen de hort op geweest naar de fam en schoonfamillie.

Daarna ben ik met Vriendlief gisteren ziek geworden overgeven en diarree.
    Wow wat waren we beroerd.
    Waande me weer ff zwanger met de misselijkheid.

Jullie dikbuikkies goede dagen gehad kan mij voorstellen dat ze vermoeiend zijn ik vond het ook best vermoeiend om die buik rond te slepen.
    Zoiets las ik bij prinsess dat ze voor het eerst haar buik zwaar vond.
    Ik vond mijn buik vanaf 37 weken nog meer groeien en zwaarder worden onverstelbaar hoe je er tegen week 40 bijloopt haha.
    Hoe is het nu met je verlof geregeld prinsess? Je bent tot 4 weken voor datum doorgegaan en nu deze feestdagen je schoolvakanties worden deze nu allemaal achter je verlof geplakt?

Natas Goede dagen gehad in je nieuwe huissie fijn hoor.
    En wat een mooie buik heb je heerlijk he om zo te pronken ik kreeg er ook geen genoeg van elke spiegel moest het ontgelden en dan keek ik nog vol ongeloof.
    Alhoewel aan het einde wat het meer pffffffffffff kan ie nog dikker haha.

Speciaal voor hannah , knuffels ivm je vader dubbel inderdaad fijn dat hij even naar huis mocht maar dat hij niet bij kerstdiner is geweest lijkt mij ook niet prettig.
    Maar in ieder geval een hele mooie echo gehad echt supers.
    Is het geslacht bekend voor je?

Goed hier houd ik hem bij.
    Ik ga zo douchen wat eten en daarna gaan we ons manneke ophalen.
    Deze is gisteren opgehaald door schoonzus ( was geen veilige omgeving hier voor hem tussen het overgeven en diarree.
    En wij waren te beroerd om hem alle aandacht te geven.

Liek.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Meldplicht! :) :) :)

Lieke, mijn vakantie krijg ik niet terug. Die wordt gewoon afgejat. :x Dus helaas. Ik geloof dat ik 14 april weer moet beginnen.

Verder even het volgende. Als ik straks bevallen ben, wil ik de naam hier niet bekend maken ivm bekenden hier op het forum. Dus Natas, wil je de naam hier dan niet schrijven. Via pb mag het natuurlijk wel, maar ik wil graag enigzins anoniem blijven. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieke, ik hoop dat jullie snel weer helemaal beter zijn!

12. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Jaaa, Prinses heeft meldplicht! Weer een mijlpaal gehaald meid! De laatste is nu toch echt de bevalling! Spannend...

Heb je zelf een gevoel of het eerder od later gaat worden? Of echt geen idee? Ik dacht steeds eerder, maar het werd later, hahaha. Dan duurt het wachten extra lang....

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk later!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 37 weken Prinses!
    Elke dag melden nu!

Hannah:
    Fijn dat je echo goed was! Ik hoop dat die placenta nog ff'ies een pietsie opschuift!

Natas:
    Jij bijna je pretecho he! Spannend!

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @prinses hahahah meldplicht! 37 weken wowie!
    hahaha alleen ikke mag niks zeggen? ;)

@lieke oooow balen dat jullie zo ziek waren!

jaaaaaaaa bijna de pretecho.. ben zo nieuwsgierig naar zijn bekkie! :D

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lukt dat? ;)

Veel plezier alvast bij de echo. Wanneer was het ook alweer precies?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja hoor dat lukt wel :D

Maandagmiddag om 12:50 zijn we aan de beurt!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik dacht al dat het op oudejaarsdag was. Komt al snel dichtbij.

Wij zijn net naar de notaris geweest. We hebben een testament en samenlevingscontract opgesteld. Nog even en we zijn weer een heleboel geld lichter. Hahaha, maar wel goed geregeld dan! ;)

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    He, gefeliciteerd! :D

ja een hoop geld, maar alles is nu goed geregeld!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Voelt ook wel prettig, inderdaad! We hebben nu hetzelfde geregeld als getrouwde mensen, alleen hoeven we elkaar geen alimentatie te betalen als we uit elkaar gaan (wel voor het kind, maar niet voor elkaar). Dus eigenlijk zijn we nu gewoon getrouwd. hahahahahahaha! ;)

Alhoewel, we moeten nog wel tekenen. Nu maakt hij eerst een proefopzet. Dus het getrouwde gevoel moet nog even wachten.

Deel Deze Pagina