De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kreeftje daar heb ik ook last van , gister knapte de 1ste aambei al .
    ik gebruik zelf roosvice laxo helpt ook wel goed

2. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxx sonja....

Ik kan amper drukken er komt gewoon amper iets :oops:
    Ik zal strax wel even naar de winkel gaan dan haal ik het ook even.....en zal even lekker vers frit halen..MMMMM...

Liefsss

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    :idea: Leuke dingen Sonja en lekker bruikbaar. Tummytub lijkt mij ook erg leuk om te gaan gebruiken.

:idea: kreeftje hoorde dat roosvicee laxo ook helpt die gaat ik strakkies ook halen. Ik loop al wat beter door maar mijn aambei die ik al heel lang heb is ook al geknapt en geeft elke keer bloed erbij. :oops:
    Kan mij voorstellen dat je graag wilt blijven testen had ik ook, moet bekennen dat ik in het begin ook beetje tempverslaafd bleef.
    Wilde maar blijven tempen om te checken of hij hoog bleef en niet ging zakken, ach ja zo zijn we allemaal het zelfde met onze rare tikkies.

Ik ga strakkies lekker een vriendin bezoeken lekker bijbeppen. laterzzzzzzz
    LIEK

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als ik jullie zo hoor "klagen" over alle kwalen, werk enz. voel ik me bijna schuldig (bijna hoor ;)).

Ik voel me werkelijk verrukkelijk!
    Al mijn collega's zijn nu op de hoogte en reageren stuk voor stuk hartstikke leuk!

Ik kan mijn buikje trots vooruit steken in mijn zwierige zomerjurk :)

Wat is het leven toch heerlijk!

Zoals jullie wel doorhebben ben ik momenteel harstikke druk. Moeders is gisteren geopereerd en verdient nu een stel lieve kinderen! Op mijn werk is het ook druk. Volgende week zit ik de hele week alleen dus veel illegale praktijken kan ik w.s. niet uithalen.

De babykamer staat in huis, vanmiddag ga ik de kleurenstaal van de kinderwagen + autostoel keuren en de bestelling definitief maken.

Verder zo rustig mogelijk met dit prachtige weer!

Iedereen een super gezellig en gezond weekeinde gewenst!

5. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @lieke

Ik heb net nog even een 4e test gedaan :oops:
    Maar geen twijfel mogelijk de sterpen knalden er zowat uit....Ik heb de roosvicee laxo al in huis en het 1ste glas al op...Gebruik het wel mat mate ;)

@elmo

Je bent maar druk in de weer met alles.
    Wat fijn dat je volop aan het genieten bent van je zwangerschap HEERLIJK..je gaat ook zo snel en show dat buikej maar hoor laat ze eht maar lekker zien ;)

Hoop dat de weken voor mij ook wat snel voorbij gaan zodat ik straks ook mijn buikie kan showen. Ik heb al wat een buikie van mezelf maar merk wel dat de buik nu wat opgezet is, heb een erg opgeblazen gevoel.
    En kan niet wachten tot de eerste echo.

Liefsss

6. Lisette

Lisette Niet meer actief

Nollie, harstikke bedankt voor het aanraden van het zwangerschapsweekboek, hij is echt erg leuk!
    Heb hem al bijgeschreven en ook veel leuke info.
    Even een leuk detail: elke keer als mijn man hem openslaat staat er een stukje over vrijen. Ja, ja.....
    Gisteren is MvM bij ons geweest en vanaf dinsdag krijg ik het kratje bezorgd en kan ik er ook mee beginnen.Ik las net iets van testdrang, maar ik moet zeggen dat dat nu over is, nu MvM heeft getest is het net of het bevestigd is.
    Meiden fijn dat jullie weinig zwangerschapskwaaltjes hebben(hier niet anders hoor) en kunnen showen met dikke buiken. Tja, dan moet ik nog even wachten.
    Elmo succes met het verzorgen van jou moeder.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke (alias opperwalvis),
    Ik had je pb ontvangen....en dacht ook al gereageerd....ineens twijfel ik...heb ik gereageerd? :oops:
    Hoe gaat het met je? Zit die nieuwe buikfoto er al aan te komen? Hihihi

Nollie,
    Heb je inmiddels al een beetje het gevoel dat het echt zo is?
    Heeft manlief nog wat lieve dingetjes in je dagboekje gezet? of is hij sowieso extra lief voor je? Ik heb het idee dat mijn man echt helemaal meezwangert hoor!

Lydia,
    Hey, zag ik jou nu ook op een ander forum aangemeld staan?
    Past 34 nog steeds? Jeetje zeg, ik denk dat jij super gauw weer in je oude figuurtje zit straks! Laat je het ff weten als 34 echt geen haalbare kaart meer is....;)

Jaycey,
    Jij bent echt griezelig stil zeg....
    Ik hoop dat je gewoon ontzettend zit te genieten en het zo druk hebt met allemaal leuke dingen dat je helemaal geen tijd hebt om hier te beppen.
    Toch zou ik graag even een teken van je krijgen ;)

ElviraR,
    Jaja....jij bent druk druk druk ;)
    Ik weet het....alles goed?

Eva,
    Ik blijf je stug noemen hoor! Je hebt beloofd mee te lezen dus dan moet je ooit eens zo'n berichtje voor jezelf zien.
    Hoe gaat het met jou? We zijn alweer bijna 13wk he!
    Merk jij ook dat je je al beter gaat voelen....ik mis je hier een beetje :cry:

Lieve meiden...kussss

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Elmo, ik heb een week geleden nog met haar pb gedaan , Ze had erg last ook van misselijkheid dus weinig fut om te forummen..

LIEK

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wachten we alsnog haar teken nog even af.....
    Ze zal zich toch weer eens moeten melden toch ;)

Bedankt voor je berichtje Lieke!

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Elmo, ik zie dat ze woensdag ook nog gepost heeft.....LIEK..

PSssssssss, ik heb vandaag een angelsound gekocht helaas hoor ik nog geen hartje kloppen.
    Ben benieuwd wanneer het lukken gaat.
    Stiekem ben ik nu best beetje bang eigenlijk.
    LIEK

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Daarom koop ik zo'n ding dus niet....
    Ik laat dat aan iemand over die er verstand van heeft ;)
    Een vk ofzo...
    Nou, veel plezier er iig mee! Als je wat hoort dan he. Is het ook niet zo dat je dat nu sowieso moeilijk kan horen?
    Mijn vk probeerde het bij het eerste gesprek ook alleen maar omdat ik "slank" ben (haar woorden).
    Geen paniek en misschien pas beginnen met luisteren als je vk het heeft gehoord.
    Neem hem anders mee naar haar....kan ze je meteen helpen!

12. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Aloha ik kom ook nog ff kijken!

Gisteren had ik niet zo'n beste dag...dacht dat heel mijn roze/blauwe wolk inene was verdwenen, omdat ik onwijze buikkrampen had en had rood/rozige afscheiding...Ik huilend vanuit de auto mijn vriend opgebeld...Hij dacht écht dat de bom was gebarsten beneden, omdat ik zo overstuur was...
    Toen ik thuiskwam was er niets meer aan de hand...beetje rozig nog....Pfffffffff!
    Ja Elmo, ik geloof het nu écht wel dat er een klein wondertje aan het groeien is in mijn buik hoor...maar word zoooooo onzeker van al deze tekens...THAT'S NOT ME! :cry:
    Mijn mannetje 'zwangert' inderdaad ook mee, hij is zooo lief...maar hij zei dat ik er teveel mee bezig ben,komt mede doordat ik ook aan het schrijven ben bij decembermama's forum...daar valt de één na de ander af van de lijst. Dus ik ga proberen om mezelf wat positiever op te stellen en niet teveel uitgaan van het negatieve....

Deze week heb ik heerlijk vakantie, dus kan ik even lekker bijkomen!

Sorry voor mijn ego verhaal, maar moest het even kwijt!
    Zal de komende week niet zo vaak online zijn...zijn van plan om er lekker op uit te gaan...!

Meiden spreek jullie snel weer!

Liefs Nollie

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Nollie,
    Dat was schrikken zeg! Pfff...ik weet hoe depri en verdrietig je dan kan zijn zeg!
    Gelukkig was het bij thuiskomst weg, niet meer doen he!
    Dat van die december mama's hoorde ik ook al van moon. Of het naast je neer kunnen leggen of even afstand nemen inderdaad.
    Die eerste 12/13 weken heten niet voor niks de gevaarlijkste weken.
    Jij blijft gewoon zwanger hoor je!
    Geniet van je "erop uit trek dingetjes" (staat vast heel raar).

14. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihi...staat inderdaad een beetje raar...'er op uit trek...' :)

Ga ik ook doen hoor,afstand nemen, je kan het ook nauwelijks bijhouden op dat forum...Blijf lekker trouw hier spieken en meekletsen!

Ennuh binnenkort komen van mij buikfoto's..jaja er begint wat te komen...kan hem niet meer inhouden ;) !

Liefs Nollie

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    lieve Nollie, kan mij voorstellen dat je heel erg schrikt als je opeens buikkrampen en rozige afscheiding hebt.....
    Gelukkig is het opgehouden , kan mij voorstellen dat je door alle voorbeelden van december heel onzeker en angstig kan worden..
    Ik voel het zelfde hoor,
    Leuk dat je buikkie gaat komen......

OEI nu ikke ego.... net nog bang met angelsounds.............Nu very happy we hebben het mogen horen het hartje galopperende van mijn kleintje....DIT is zo Mooi..
    het was even diep zoeken en bekken kantelen enz.
    maar daar opeens hoorde ik wat anders dan mijn hartslag en of suisende bloedvaten.
    LIEK....

16. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat mooi Lieke!
    Ik volg een beetje Elmo hierin hoor, alhoewel ik onwijds nieuwsgierig, zou ik hem toch niet kopen...ben veels te bang dat ik het hartje niet kan vinden en dat ik dan dagelijks met dat ding in de weer ga...Maar hartstikke leuk hoor Liek! Eh...ik kom wel ff naar Rotjeknor! Hihi! Nee hoor geintje!

Liefs Nollie

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Goedemorgen meiden,

Meiden wat gaan jullie lekker snel zeg..Heerlijk.
    Ik hoop dat die ''gevaarlijke'' weken snal voorbij zullen gaan. Ik probeer ook gewoon positief te denken en al lekker te genieten.

@lieke

Super dat je het hartje hebt gehoord! dat zal toch een fijn gevoel geven :D
    ikzelf zie me ook niet met zo'n angelsound ben er te bang voor dat ik me vanalles in min hoofd ga halen als ik niets hoor.
    Maar ik hoor graag joun ervaring meid..Leuk hoor :D

Ik heb zo'n last van een opgeblazen gevoel mijn buik ziet er ook ''dikker'' uit...nou heb ik vanmezelf al een buikje en ben ik niet zo slank als elmo ;) i
    Ik hoop dat ik toch straks met een mooie buik kan showen en anders accentueeer ik het gewoon door een mooie buikband, dan kunnen ze er niet omheen..hahahah... :oops:

Het wordt weer lekker weer het weekend dus lekker genieten!

Vanavond gaan we weg met de hele familie, mijn broertje heeft een optreden staan in winsum en natuurlijk gaan we allemaal mee, we zijn de trouwe fans ;)
    Dus er even lekker uit en lekker gaan genieten en ontspannen.

Liefssss

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zo een angel sound is niks voor mij , ik denk dat ik dan de hele tijd ga luisteren of alles wel goed gaat van binnen.

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb wel gelezen maar even niet geschreven afgelopen dagen. Zo druk op werk, was kapot als ik thuiskwam.
    Soms voel ik me echt superlekker en op en top zwanger en dan ineens heb ik er weer een of twee van die dipdagen tussen dat ik alleen maar moe ben.
    Toch nog eens naar mij Hb laten kijken denk ik.

Verder gaat het prima, kan het nu echt regelmatig voelen. Manlief vind het wel jammer dat hij het van buitenaf nog niet voelt, hij wil ook zo graag meevoelen!

Elmo, nog geen pb-tje gekregen... Tja dat hoort er ook bij he?
    Beetje zwangerschapsdementie....
    Ik heb soms wel gekke dingen....
    Zo ging ik donderdag mijn auto ophalen en moest contant betalen. Mijn moeder zou me even af zetten bij de garage. Zijn we daar bijna aangekomen, je raad het al... GELD vergeten! Nou heb ik een hele lieve mamma die voor mij het bedrag van haar rekening heeft opgenomen en kan ik het aan haar betalen. Wat een oen he? We hebben wel erg gelachen.

Oke, morgen buikfoto en autofoto, ga nu naar verjaardag van schoonmoeder! Lekker met mijn buik pronken, heb me extra mooi aangekleed, komt buik mooi in uit!

Ohja en eerst even bij mijn schoonzusje langs, ze wilde ons iets vertellen en het is goed nieuws.....!? Ben errug nieuwsgierig!

Een heel fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer en tot snel!

Liefs Lenneke

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    lenneke je zit al bijna op de helft, wat gaat het toch ook snel zeg.

zwangerschaps dementie heb ik ook last van , ik moet alles opschrijven en dan plak ik de briefjes maar op de koelkast anders weet ik niet meer waar ik ze heb neer gelegt en dan geef ik me vriend maar de schuld dat hij het heeft weggegooid :p
    het lijkt wel of een zwangerschap aan je hersenen vreet

Deel Deze Pagina