De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh Prinses...vele hebben dit misschien ook wel gezegd daarom laat ik de tip achterwegen maar vraag gewoon waarom jullie dan niet zijn getrouwd?
    Dat kost veel minder en alles is automatisch goed geregeld.....

Natas, die foto's meteen inscannen he!
    Ik wil dat bekkie ook wel ff zien!

Elmo

2. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Zo eindelijk met mijn benen omhoog op de bank. De schilders waren weer vanaf 7h45 in huis, dus van uitslapen is deze week helemaal niks terecht gekomen. Wat zal ik blij zijn wanneer alles af is, want ik heb het toch wel gehad om tussen al die zooi en dozen te leven. En ik wil zo graag met die babykamerr beginnen. Maar goed, morgen vertrekken wij voor een weekje naar Terschelling om daar met een stel oud&nieuw te vieren. Hebben we eindelijk rust!

Lieke, hoop dat je weer beter voelt. Weet hoe vervelend het voelt. Ben 2 wk geleden ook 5 dagen lang aan het overgeven geweest. Ben er wel mijn bolle toet van kwijt geraakt!

Prinses, spannende periode voor jou. Het zijn nu echt de laatste loodjes. Sterkte!

Natasja: veel plezier maandagmiddag en ik laat de pretecho schieten denk ik, omdat ik pas een afspraak kan maken wanneer ik in week 33/34 zit en dat is volgens mij toch wel een beetje te laat. Krijgen we vast zo platgedrukt babietje te zien.

Iedereen een fijn oud&nieuw en tot in 2008!

groetjes, Aurelie

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Ben ik ook weer na drukke dag werken..........Pff was me het dagje wel...Bij ons op de afdeling heerst heel erg buikgriepvirus....De halve afdeling is vandaag ontruimd....De andere helft liggen de patienten volledig in isolatie......Wat een chaos. Denk dat de helft van personeel ook ziek is..........

Gisteravond had ik een vreselijke maagzuuraanval, zo erg dat ik er uiteindelijk van moest overgeven...Ook vandaag overdag veel last van gehad, ben begonnen met rennies te kopen..Maar las ergens volgens mij was het JVtje, dat gaviscon ook goed helpt....

Druk ukkie........hier wel..Kan dr echt niet omheen die duidelijke schopjes...Zo leuk en intiem vind ik. Hier is ukkie eigenwijs, voel zelf dat de kleine schopt maar zodra papa de hand op mijn buik legt worden we muisstil.....kleine donder!

Meiden heb toch zo iets leuks gekregen met de kerst voor kleine ukkie.
    De rainforest blaadjesmuziekmobiel van fisher price......Hij is echt gaaf. Is een mobiek voor box of bedje, met dieren eraan eb grote palmbladeren, je hebt de keuze uit 3 muziekjes maar ook uit oerwoudgeluiden. Als de mbiel gaat draaien dan vouwen de bladeren open en dicht. Bovendien kun je de mobiel met een afstandsbediening aan en uitzetten....

Lieke: het geslacht is echt een verrassing voor ons. Bij de echo vond ik het heel moeilijk om mijn nieuwsgierigheid te bedwingen maar is toch gelukt...Maar goed dat de tantes in spe niet mee waren want die branden helemaal van nieuwsgierigheid....
    DIe denken overigens dat het een meisje wordt.

@ prinses: joehoe 37 weken! Nu komt t wel dichtbij he?

@ natas: leuk een echo!

@ Lieke: beterschap!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, tja ik heb niet zoveel met trouwen. Ik ben iemand van principes, en kan niet voor de volle 100% beloven voor altijd en eeuwig bij iemand te blijven. Een belofte is een belofte, en die moet je nakomen. Maar stel dat mijn vriend er ooit voor kiest om vreemd te gaan, dan weet ik niet of ik bij iemand kan blijven. Snappie? Misschien raar, maar zo denk ik erover. Verder is het zo, dat als ik ooit toch zou willen trouwen, ik wel een groot feest wil geven. En dat kost nog veel meer geld.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Duidelijke uitleg Prinses, iedereen is er gelukkig anders in.
    Het maakt ook niet uit hoe je het regelt..als het maar goed geregeld is ;)

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja Prinses dan is het zover...de 37 weken mijlpaal heb je inmiddels al bereikt. En alles voor jullie dus goed geregeld. Ieder zo zijn eigen keus. Wij hebben het nog niet helemaal geregeld zoals het moet, maar we gaan volgend jaar toch trouwen. Ws dat we vroeg in het jaar naar het gemeentehuis gaan en het feest willen we dan straks in de zomer geven (in ons nieuwe huissie/tuin). Ik denk zelf dat de verbintenis van samen een kind krijgen veel zwaarder weegt dan het trouwen, zo ervaar ik dat zelf nou eenmaal.
    Natas weet niet of ik het al gezegd had, maar prachtige buik hoor...genoot er zelf ook zo van. Kun je lekker al beetje de draai vinden in jullie nieuwe huis? En leuk hoor, maandag de echo....hoop dat je ook een fotootje in je album plaatst dan.
    Hannah voor jullie dus ook drukke maar fijne (zij het een beetje dubbele) kerstdagen. Wel fijn dat je vader er toch even bij kon zijn. Hoop echt dat hij meer gaat opknappen.
    Dat buikgriepvirus....hoorde dat het bij mij op het werk ook heerste...pfff, zolang je er zelf maar geen last van krijgt. Dat maagzuur kan heel vervelend zijn (I know)...en je hebt idd verschillende middeltjes hiervoor in de winkel. Ik heb bv Regla pH, Gaviscon en Maalox gebruikt. Vk zei toen tegen mij als het ene middel niet meer lijkt te werken kun je op andere overstappen. Op het laatst gebruikte ik dus de Maalox tabletten en die werkte vrij goed. Lig je in bed al wat hoger met je hoofdeind, wil ook nog wel wat helpen. Verder is het met de middeltjes gewoon kijken wat bij jou werkt. De tip om vanillevla te eten tegen maagzuur werkte bij mij juist averechts. Dus toch een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt.
    Die mobiel is erg leuk ja... ;) ....wij hebben die ook. Had kadobon gekregen die ik daar aan besteedt heb. Papa had deze mobiel gezien en vond hem zo leuk, dus nu hangt de mobiel hier in de box en Tuur vind het toch wel mooi! Leuk om te zien hoe hij het volgt.
    Aurelie jullie vandaag dus richting Terschelling om daar O&N te vieren...gezellig hoor! Hoop dat je daar iets meer aan je rust toe kan komen en dan volgend jaar beginnen met de babykamer. Heb je al ideeën hoe je die in wil gaan richten?
    Lieke gatsie meid...jullie zo ziek...hopelijk nu meer aan de beterende hand; beterschap!

Wil jullie ook vast een gelukkig nieuwjaar wensen!

Groetjes, Eva.

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Meldplicht voldaan!

Aldonza, de verbintenis van een kind weegt inderdaad veel zwaarder, maar daarbij hoef je niet te beloven eeuwig en altijd bij elkaar te blijven (alhoewel dat natuurlijk wel het doel is, en we daar ook vanuit gaan). Het gaat me om de belofte. Ik vind dat je belofte altijd moet waarmaken. Ik til daar heel zwaar aan. Vandaar.

Aurelie - Veel plezier!

Hannah - Wat denk je zelf dat het wordt?

Natas - Alles nu klaar in je huisje?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @hannah, jeetje wat een gedoe op je werk. Ik hoorde idd op het nieuws dat het flink heerst. Ik hoop dat het me bespaard blijft hoor! bleh!
    Ik ken die mobile niet, maar klinkt erg leuk!

@prinses, hmm kan me niet herinneren dat ik beloofd heb altijd en eeuwig bij mijn man te blijven tijdens het trouwen. Wel dat je voor elkaar zorgt enz enz.

Nee we zijn nog lang niet klaar hahahaha. Op dit moment zijn we met de babykamer bezig, maar we gaan zo door naar zolder om het een en ander achter het schot te zetten ( we kunnen straks pas verven in de beebroom, aangezien de voorstrijk nog moet intrekken) Morgen dan behangen en dan de meubels in elkaar zetten.

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Echt niet! :confused: Hahahahaha, zit ik me daarvoor vast te houden aan mijn principes. Ik dacht altijd dat het was van: Belooft u alle plichten, etc. ........tot de dood u scheidt. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Dan ben ik een echte oen!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha misschien deed ik net of ik het niet hoorde...
    Ik zal eens terug luisteren op de dvd.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, misschien heb je het gebanned uit je gedachten. Ben toch benieuwd... :)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses,
    HIer volgens mij ook niet die traditionele uitspraken gedaan hoor....ook dvd'tje maar eens terugluisteren ;)

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    :rolleyes: Hahahaha, waar maak ik me druk om? :) ;)

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn vriend is de box aan het neerzetten. Kunnen we de kat laten wennen, dat hij er niet in mag. Ik heb al een aantal ballonnen opgeblazen, maar nog lang niet genoeg. Wie helpt?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik pas hahahhaah ;)

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Flauw hoor! ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Breng ze maar...dan blaas ik ook wel ff mee.
    Enne...die box:
    Ik zei toen ook dat ik hem wilde hebben staan zodat de honden konden wennen maar stiekem wilde ik er zelf ook een beetje aan wennen.....
    Hier dus ook met 37 wk ongeveer opgezet.
    Mooi dat ik hem vond!

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je hebt me ook altijd door, Elmo! ;)

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.301
    265
    83
    Hoi meiden.
    Gelukkig de buikgriepvirus overleeft.
    Heb alleen onwijs veel pijn in mijn rug nu.
    Ws wat vertild toen ik het onderstel van de wandelwagen in de
    kofferbak tilde.
    Ook in combi met een cyclus die overhoop ligt ( ben weer aan vloeien )
    Denk ik dat dit een grote boosdoener is.
    Mijn liezen doen ook megapijn erbij.

:idea: Prinses hoop dat je katten de box met rust laten.
    dit is hier reuze meegevallen.
    Wij hebben de box neergezet toen Leander en ik thuiskwamen van ziekenhuis en tot op het moment van vandaag hebben ze er geen snorhaar naar omgekeken ( had dit nooit verwacht ) Zo zie je maar dat beesten ook anders kunnen reageren.
    Succes met ballonnenblazen :D
    Ook de wandelwagen wordt met rust gelaten ondanks dat deze in de woonkamer staat.

En voor jou nog van harte met je 37 weken grens.
    Wel erg balen dat al je vakdagen en deze speciale feesdagen in je verlof meegeteld worden...

:idea: natas spannend hoor morgen de pretecho.
    Lekker naar je kleine man kijken zo op oudejaarsdag.
    Erg speciaal hoor. :( :( :(

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.301
    265
    83
    HAHA , Inderdaad hier zijn nu ook de nodige kilootjes eraf gegaan.
    Sta echt een eind beneden start gewicht voor zwangerschap.

Deel Deze Pagina