De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Natas, beterschap!

hannah, buikje word flink zeg!

Prinses, 38 weken alweer.... Hoe lang zou je beebje je laten wachten....?!

Aurelie, succes met je suiker, hoop voor je dat het meevalt...

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk nog wel een tijdje!

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hai meiden,

allereerst een gelukkig nieuwjaar gewenst (weet niet meer of ik het al gedaan had....enne...nee, ook na de zwangerschap kun je nog flink dement zijn!)
    Mooie buik hoor Hannah groeit al goed!
    Prinses jawel hoor 38 weken alweer!...spannend .... Het is hier idd vrij rustig....ook bij de walvisjonkie's volgensmij. Zouden de mensen nog een beetje bij moeten komen van de feestdagen?
    En daarnaast nog walvisjes die verkouden zijn....Natas en Elmo beterschap!
    Aurelie hoop dat je suiker van de week weer gezakt is en anders dat het goed onder controle te krijgen is...succes.

Groetjes, Eva.

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou zullen we allemaal heel hard gaan roepen: Prinsesbeebje kom maar!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Enne meiden bedankt voor jullie complimentjes over mijn buik.... :)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, doe maar over een week of twee. Ik wil nu eerst nog een aantal dingetjes afmaken en nog even uitrusten.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik leef weer een beetje ;)
    Had ff geen i-net dus vandaar mijn afwezigheid

Natas
    Beterschap zeg! Ben er zelf al weer aardig overheen. Heb wel de saunadag afgezegd vandaag...balen!
    Kerstdingen al weggehaald?
    Hoe staat het met jullie 1e woning...? Al verkocht inmiddels?

Prinses
    38 wk alweer! Jeetje zeg, dat gaat echt hard!
    Zet hem op meid!

Aurelie,
    Hoop dat je waardes beter worden!

Hannah,
    Mooie buik zeg! Lekker foto's blijven maken!

Prinses,
    Ik check jouw album ook nog ff....ben benieuwd naar die schilderijtjes...of stonden ze er nog niet in?

Euh...ben het verder ff kwijt...solly ;)

Elmo

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Meiden,
    Ik ben de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest.
    Dit omdat ik heel erg druk ben met Naomi.
    Het gaat namelijk nog steeds niet zoals het zou moeten.
    We zitten regelmatig tot een uur of 2 met haar beneden omdat ze zo.n pijn heeft..
    Maandag gaan we naar de kinderarts, misschien dat die weet wat er scheelt.
    Rémon was twee weken vrij maar heeft niet echt kunnen uitrusten.

Iedereen nog de beste wensen namens ons drie.

Liefs Lydia

9. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Prinses je kunt natuurlijk ook voor de uitgerekende datum gaan ;) !? Is Elmo psies gelukt en mij toch ook...bijna :) ;) !

Eva.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja Eva, die van jou telt gewoon hoor!
    Het scheelde echt super weinig ja....1.5 uur...wel balen zeg!
    Maargoed, ik reken hem goed hoor :-D

Prinses,
    Even melden graag :-D

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben er hoor! Eerst even lekker uitgeslapen, maar dat kennen de walvismama's natuurlijk niet meer. ;)

Lydia, vervelend zeg! Ik hoop dat de kinderarts jullie kan zeggen wat het is. Onzekerheid is ook niets.

De schilderijtjes heb ik nog niet in mijn album geplaatst. Nog niet aan toegekomen.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het lijkt erop dat ik oorpijn krijg. Aaaah, als ik maar geen ooronsteking heb, als ik straks moet bevallen. :cry:

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Prinses, je hoort vaker dat mensen een week voor de bevalling ofzo ziek worden he?

@Elmo fijn dat je weer een beetje beter bent. Kerstboom helaas nog niet weggehaald, heb met mijn zieke hoofd mijn man geholpen met het behangen van de babykamer.
    Ons oude huis is nog niet verkocht :(

@lydia, ben benieuwd wat er met je kleintje aan de hand is. knuff..

alles doet me zeer nu... :( ik ga zo lekker in bad liggen en dan mijn pyjamaatje weer aan. Had eigenlijk op bed moeten blijven maar gister deed mijn lijf gewoon zeer van het liggen.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Natas, doe maar lekker rustig aan. Vreselijk kun je je dan voelen. Lekker thee drinken, dekentje op de bank, en je lekker laten vertroetelen.

Dikke knuffel!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik begin nu echt zenuwachtig te worden. Ik zie op tegen de bevalling en ben ineens onzeker over alles. Nog niet eerder gehad eigenlijk. Ik hoop dat het straks weer over is.

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Natasja beterschap meis!
    Prinses ik was eigenlijk al die tijd wel relaxt; het komt zoals het komt was mijn gedachte. Maar hoe meer de uitgerekende datum dichterbij kwam kwamen toch ook wel beetje de zenuwen. En vlak voor de bevalling (het moment dat ik besloot om naar het ziekenhuis te gaan) begon ik ook te twijfelen of ik het wel zou kunnen....en kijk..
    Meid...niet meer dan logisch lijkt me dat je nu beetje de zenuwen krijgt. Maar dit zijn gezonde zenuwen en wees niet bang...het gaat je écht wel lukken. Samen met steun van je mannetje...bespreek ook met hem je onzekerheden en wat je graag denkt te willen tijdens de bevalling.
    Ik hoop dat je niet zo lang meer hoef te wachten voor jullie kleine er is....zeker ook omdat je dan trots kunt zijn op de prestatie die je hebt verricht!

Groetjes, Eva.

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Bedankt voor de lieve woorden. Ik heb het er ook net met mijn vriend over gehad. Die was ook al zo lief. Ik ben eigenlijk ook al die tijd relaxed geweest, maar ineens is er nu een omslag. Ik denk ook dat het komt, doordat ik niet weet wat me te wachten staat.

18. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Ben vanavond niet mee naar een feest een eind weg en nu lig ik nog steeds niet in bed. Ik heb nu eindelijk alles netjes kunnen bijlezen.

Natasja: het zijn echt gave foto's! Ik redde het niet meer om een afspraak te maken voor het einde van het jaar, dus voor ons geen pretecho meer. Ben wel stik jaloers op jouw echo. Je ziet er al zoveel op.

Prinses: jouw bevallingsdatum komt ook al zo snel dichterbij. Dat het wel logisch is dat zenuwachtig wordt. Ik moet nog 7 weken en ik vraag me al regelmatig af of ik ik allemaal wel aankan. Volgens mijn vk is bestaat de grootste angst bij iedereen uit het feit dat je je er niet op kunt voorbereiden en dat elke bevalling weer anders is.
    Maar ook bij jou komt zeker weten goed. Maar het blijft spannend natuurlijk!

groetjes, Aurelie

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.303
    265
    83
    prinses.

Logisch dat je onzeker en bang raakt over alles wat komen gaat.
    Is niet raar hoor.
    Ik herken het niet dat ik tegen de bevalling opzag omdat ik het meer als een verlossing van alles zag.
    Mijn eerste woorden waren ook toen de vliezen braken.
    Let`s start te party.
    Ik was het alleen vreselijk depressief de laatste dagen van de zwangerschap maar mijn gevoel was ik gedoemd altijd zo te moeten blijven lopen.
    Altijd zoveel pijn te moeten hebben en misselijk te zijn alles te ruiken.
    Maak je niet te nerveus alles gaat vanzelf je krijgt een oerkracht en instinct in je dat wil je niet weten.
    Zo heb ik het ervaren.

Ik laat het hierbij, ik ben geveld door vreselijke rugklachten dus mag niet te lang zitten moet rusten en mag niet tillen.
    Heb vrij zware pijnmedicatie die nog suffende maakt ook.

Alle andere walvisjes , beterschapjes, mooie foto` s enz enz.
    Vergeef mij alleen prinses even genoemd te hebben.

Liek.

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankjewel lieve meiden! Gelukkig lijk ik er vandaag alweer anders in te staan. Nu ben ik vooral weer nieuwsgierig. De gevoelens wisselen elkaar af.

Lieke, rustig aan doen. Wat vervelend dat je nu weer last van je rug hebt. Ik hoop dat het snel over is.

Deel Deze Pagina