Hoe is het vandaag prinses? Hier ietsjes beter.. maar nog niet fit pfff normaal ben ik echt een neuspray freak en wandel ik zo door een griepje heen, maar nu wil ik gewoon helemaal niks nemen, bah. ben nu met de kerstboom bezig, alles weg!
Het gaat goed hoor, Natas! Geen oorpijn, op dit moment. Ik snap dat je nu niets wil nemen. Ik doe dat nu ook niet zo snel. Misschien kan je zoutoplossing nemen of kinderneusspray. Dat helpt toch wel een beetje.
Zout doet helemaal niks helaas. De babyspray is ook gewoon zout, volgens mij mag je geen kinder van 2 tot 6 jaar of wel? want die helpen wel. ik ga nog maar een sinasappeltje eten hahahaha misschien ben ik er sneller vanaf.
Hee, Meiden, Natas, Ik heb Xylometazoline HCL gebruikt tijdens de zwangerschap. Was een neusspray van het eigen merk van de DA. Dat mag je max. 1 week gebruiken maar voor die tijd had het bij mij al supergoed geholpen. Is ook een soort zoutoplossing maar net wat sterker. Misschien helpt het jou ook!? Prinses, logisch hoor die wisselende gevoelens! Hormonenbom in je lijf nu die laatste weekjes zorgt voor veel verschillende stemmingen! Goed dat je er met vriendlief ook over kan praten. En het is bij ons ook allemaal goed gekomen dus gaat het jou ook lukken!
Ja we hebben identiteitsdag morgen vreselijk.. maar goed. Ik ga gewoon.. ik wil me gewoon niet meer ziek melden.. als het niet goed gaat kan ik alsnog naar huis. Dinsdag pas lesgeven en dan maar 4 uurtjes. Woensdag weer vrij.
Nou ik werk op een christelijke school, niks mis mee, heb ik zelf voor gekozen. Maar 1 keer per jaar willen ze met het hele college (dus alle verstigingen) praten over geloof enz. Nu vind ik dit ook niet zo erg, maar de manier waarop vind ik echt helemaal niks. Ik praat liever met mijn collega's over hoe wij op onze vestiging het geloof over kunnen brengen, dan met vreemden waar we vervolgens niks meer mee doen.
O, oke, nu valt het kwartje! Nou als het niet meer gaat, dan wel naar huis gaan. Goed uitzieken is ook belangrijk. (ik moet zeggen dat het voor een ander makkelijk te zeggen is, maar dat ik zelf ook eigenwijs was toen ik ziek was )
ja het is niet ver weg, Mijn moeder brengt me (het is midden in het centrum, dus parkeren is een hel en kost veel) en komt me weer halen, en ik neem een buskaart mee, als ik echt snel weg wil ben ik zo thuis met de metro.
Mmm, ik zit in dubio. De oorpijn komt weer een beetje op. Normaal gesproken zou ik er niet mee naar de dokter gaan, maar nu twijfel ik. Zeker gezien ik een oorpatient ben, en geen zin heb om straks te bevallen met een oorontsteking of zo. Lastig zeg! Misschien laat ik het morgen wel even na kijken, voor de zekerheid, maar aan de andere kant voel ik me dan zo'n zeur!
Ben toch maar even gegaan. Geen ooronsteking, maar vocht achter het trommelvlies. Gaat over door het gebruik van zoutdruppels (als het goed is). Ben weer enigzins gerustgesteld!
prinses kom maar op met een nieuw walvisje dat je het niet voelt rommelen zegt niks vind ik, bij mij rommelde er ook niks en opeens was ze er al.
Bij rommelde ook niks (achteraf vanaf maandag toch wat ontsluiting verkregen) maar ineens waren die fucking persweeen daar Het kan echt uit de lucht komen vallen hoor... Vind het gewoon zo ontzettend tijd worden voor een nieuw walvissenjong!
Hahahaha, stelletje ongeduld! Ik wil toch eerst de badkamer, slaapkamer en de auto nog een beurt geven. Dus twee uurtjes moeten jullie in ieder geval nog wachten.
Hoi Prinses, ik moet zoveel aan je denken de laatste dagen, het gaat nu snel, hè? Ik wil je alvast heel veel succes en sterkte wensen! Liefs, Jacq