De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hey meiden,

Ik heb een zwangerschapsdagboek gekregen, en ben er ff mee aan de gang.
    Nou kun je per week de datums invullen maar wat zet ik bij week 1:
    Ik dacht het zo:
    Week 1: 26-3 tot 1-4
    week 2: 2-4 tot 8-4
    week 3: 9-4 tot 15-4
    week 4: 16-4 tot 22-4
    week 5: 23-4 tot 29-4

Maar ik zit nu helemaal niet in week 5 maar in week 4 hoe zit dat nou precies?

Alvast bedankt.

Liefsss

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je bent 4 weken zwanger dus dan zit je in week 5.

ik ben 9 weken zwanger en zit in week 10 , zo schijn je het te moeten te bekijken.

net ff met me moeder de stad in geweest en weer het 1 en ander gekregen.

hoeslakentjes
    spuugdoekjes
    2 rompertjes

van me zusje en schoonzusje kregen we 2 tshirts
    op de 1 staat : ondeugend
    en op de ander staat 2007 is my number
    ze zijn heel erg leuk.
    zelf heb ik niks uitgegeven want waar ik voor ging kijken had oma (mijn moeder) gekocht.

3. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @sonja

Ik heb het nu inderdaad door, wel vreemd die berekeningen zo.
    Apart om te weten dat je dan gewoon een week verder bent :rolleyes:

Liefsss

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke,
    Mail is verstuurd...zou echt zweren dat ik dat al had gedaan :oops:
    Ik zal me wel hebben bedacht wat ik terug zou sturen....zat op mijn werk toen ik de jouwe ontving...
    Maargoed, vandaag fotodag he ;)

Nollie,
    Heb jij nog enge dingen meegemaakt? Ik hoop het niet meid! Het is nu echt wel tijd om te genieten hoor!

Ik heb nog een leuke mutserige tip :oops:
    Ik ben zo vreselijk in de ban en verliefd op ons frummeltje dat ik mijn dagboek echt als een soort van bijbel beschouw :)

Gisterochtend (Elmoman lag nog in diepe rust) heb ik druk zitten knippen en plakken. In de stapels tijdschriften die ik inmiddels heb verzameld wat foto's uitgezocht van onze aankoop: de wandelwagen!

Van de vk praktijk het logo van een brief geknipt.
    Bij het kdv hetzelfde gedaan.
    De aankondiging van onze frummel in de nieuwbrief van mijn werk uitgeknipt en dit alles lekker zitten plakken op de ruimte die daarvoor beschikbaar is (na 3mnd zeg maar).

Misschien is het een leuk idee voor jullie? Het behang heb ik er ook in geplakt (zo'n klein strookje van zo'n meeneem staaltje).

Normaal ben ik echt helemaal niet zo...denk dat mijn moeder wat krijgt als ze het ziet.....hihihi

Fijn weekend!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Anders is er ook nog typex hoor ;)

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, Elmo frobelt er op los! (de o moet puntjes krijgen, weet niet hoe het moet. Er staat dus freubelt) ;)

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @elmo

Wel een super leuk idee ...dat idee zal ik zeker meenemen ;)
    Gaan we lekker op de knutsel toer.

Yes het is bijna mei, dan kan ik eindelijk uitkijken naar de 1ste echo...YIPPIEEEE.
    Verder gaat het goed, ben af en toe wat misselijk en heb dan honger mijn buik is wat opgezet en heb een druk op mijn blaas en natuurlijk die fijne vermoeidheid..Nou ik heb het er allemaal op en top voor over alles voor dit kleine hummeltje :D :D

Zie dat bij jullie de dagen ook voorbij gaan...hebben jullie al wat 1ste aankopen gedaan en rond welke week?

Liefsss

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    net me schoonouders op visite gehad, die belde heb een kadootje voor je , nou ja voor mij het is eigenlijk voor beebje.
    een nijntje muziekding
    een nijntje kinderwagen spanner (hoe zo een ding ook mag heten)
    een nijntje gordeldier
    rompertje en een broekje en truitje.
    de kast puilt al aardig uit zo.
    van de week maar weer wat hangertjes halen want die zijn allemaal al in gebruik.

kreeftje mijn 1ste pakje wat ik kocht toen was ik 6 weken zwanger volgens mij.

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik ga volgende week ook eens even kijken in die mooie babywinkels :D

Zien of ik het kopen onder bedwang kan houden.....

@sonja

Leuke kadootjes zeg, het komt al aardig op gang met al die spulletjes ;)

10. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    HAAI Allemaal...

Hier ben ik ook weer ff tussendoor.

MBT Angelsound. Heb nu 2 keer hartje kunnen horen was wel moeilijk om te vinden maar ik ben beloont. Laat hem nu even een paardagen liggen.
    Wil er nie verslaafd aan raken om elke dag te MOETEN luisteren om mij zeker te voelen.
    Ben erg blij dat ik het heb mogen horen. Mijn onzekerheid is direct verdwenen en kijk vol vertrouwen uit naar woensdag om 14.00 naar de verloskundige te gaan.
    MBT , mijn werk ik heb een email gestuurd naar leidinggevende met de vraag om te praten over mijn avonddiensten. Ik vind voorlopig minimaal 1 per week genoeg en niet 2 of 3 achter elkaar wat ik straks wel een keer ga krijgen op mijn rooster.
    Hoop dat ik er behoorlijk met haar uit kan komen. Ik heb namelijk 3 avonden met pinksterweekende en het gediplomeerde gehalte is niet zo hoog dat weekende. met weinig ruilwerk ook heb ik al gecheckt.
    Ik denk dat ik Donderdag een gesprek met haar zal hebben er over.
    Tevens heb ik wel mijn vakantie kunnen verschuiven achter mijn verlof aan ipv ervoor ( had namelijk de laatste weken van september goed gekeurd gekregen) Die vallen net voor mijn verlof namelijk zonde om 9 weken dan thuis te zitten.

Ik voel mij nog steeds een stuk beter, met een paar kokhalzingen kom ik de dag rustig door, in de avond vermoeid en lig voor 21.00 vaak al op bed TV te zappen.

Zo ffkes rijtje af..

:idea: Elmo, Ik zie je al knippen en plakken ik zelf doe dat niet houd het beperkt te meer schijfwerk. Misschien komt het strakkies nog wel als ik meer van alles regelen ga. Ook jij deze week een VK bezoek op de agenda gezellig.

:idea: Lenneke, kom maar op met je auto en buik foto...

:idea: Nollie, lekker aan het genieten van je vakantie weekje.

:idea: Sonja, Je wordt maar lekker verwend hoor, geniet maar van alles.

:idea: ElviraR, Als ik mij niet vergis begin je dinsdag op je nieuwe werk succes de eerste dag .

:idea: Kreeftje , ja lastig he die tellingen met weken maar ik vind het altijd heerlijk dat je zo lekker snel door kan tellen.

Verder heb ik niet zo veel actieve berichtjes gelezen van anderen.
    Maar ben benieuwd hoe het gaat met jullie walvisjes.
    Met name carulli hoop dat alles goed met haar en beeb is.

LIEK..

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja ik heb al heel veel, me vriend heeft vorige week planken in de kast gedaan anders had ik niet eens meer plek gehad.
    de kast van de beeb is bijna nog voller als me eigen kast.

hier hebben we maar 1 baby zaak , de baby-boom maar die heeft niet veel bijzonders vind ik.
    veel kinderwagens en en een klein rekje met kleding en een wand met spenen en flessen ed.
    binnen kort in beverwijk kijken en een keer naar alkmaar naar prenetal (daar zullen we toch wel heen raken ivm de blije doos)

me vriend zegt al steeds stomme naam voor zo een doos, als jebevallen bent is je doos echt niet blij

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo'n blije doos kan je volgens mij rond je 7e maand pas afhalen hoor...niet nu al ;)

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee dat weet ik , maar is al wel aan gevraagd net als de etos doos en de kruitvat doos :oops:

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb ze ook allemaal aangevraagd hoor! Denk dat iedereen dat wel doet.
    Je kan die van Prenatal ook via i-net aanvragen.
    Ik bedoelde het ook meer zodat je niet alleen doorvoor daarheen gaat. Ophalen kan nog niet en inschrijven kan anders ;)
    Tuurlijk, Prenatal shoppen is altijd leuk!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

:idea: Lieke
    Niet dat ik je oversla...hihi
    Wat fijn dat je gerustgesteld bent na het gebruik van de Angelsound.
    Misschien kan je met je vriend een vaste dag in de week afspreken als luistermomentje.... dan is de verleiding misschien ook wat minder om vaker te luisteren ;)

Wij hadden het er ook al eens over gehad, zo'n ding.
    Gelukkig denken we er beide hetzelfde over. Ik kan me nu ook echt mega op de vk verheugen! Donderdag weer naar het hartje luisteren!
    Vorige keer ook goed opgelet hoe ze mijn baarmoeder voelde (ik mocht ook even meevoelen) ik heb nu dus sterk het idee dat deze wel gegroeid is. Hoop dat ik het goed heb, maar dat zien we donderdag wel.

Veel luisterplezier Lieke!

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de blijedoos heb ik idd via internet aan gevraagt , het is toch 3 kwatier rijden naar alkmaar ofzo.
    wel balen dat we hier geen prenatal meer hebben vond hem altijd wel leuke dingen hebben

17. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @lieke

Ja die telling gaat wel snel dan idd, heeft wel zijn voordelen ;)
    Wat een fijn gevoel dat je het hartje al een aantal x hebt gehoord dat stelt je dan toch weer gerust.

@Meiden,

Wanneer kregen jullie al een beetje ''buikje'?
    Ik heb vanmezelf al een buikje maar merk nu al dat mijn kleren me niet lekker meer zitten en knopen van broeken niet eens meer vastkrijg mijn buik is erg opgeblazen.
    zie wel dat onderin de buik wat een andere vorm komt :oops: tsja dan had ik ook wel gehoopt dat ik toch iets slanker was dan kon ik het toch iets beter waarnemen allemaal... ;) ;)

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahah de dames op de verlosafdeling waar ik s avonds laat de pregnyl moet laten zetten noemen dat doosje met ampullen de blije doos! hihihi moest een beetje lachten toen ik met mijn hoofd om het hoekje kwam, eeeeh ik kom mijn spuit halen.. aaaaah zegt ze: de blije doos! hihihi

ik lees mee hoor meiden! en denk aan jullie allemaal!
    hoop dat ik binnenkort ook fulltime mee mag beppen!

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo had ik het nooit bekeken Natas....ooit zal blijken dat het inderdaad een blije doos is geweest!
    Ik hoop dat je er niet lang meer op hoeft te wachten!
    Dikke knuf

20. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi meiden!

Lees weer veel goede verhalen! Heel fijn.

Hier weer een mooie stunt!
    Ik zou dus foto's maken en in m'n album zetten.....
    Nu is onze laptop gecrasht.....

Dat is op zich niet zo'n probleem want ik heb ook nog een vaste computer.
    Maarja, als je dan je laptop aan je schoonvader geeft om te laten maken en je geeft de hele tas mee waar ook alle kabeltjes inzitten....Pffffff.....
    Echt weer zo'n oenige actie!

Dus sorry nog even geen foto's. Of jullie moeten een oplossing weten?!
    Mobiel kan ook niet, kabeltje van bluetooth zit ook in die tas...

Verder gaat het goed hier.
    Elmo heb je berichtje nu echt gehad hoor!

Veel liefs allemaal.

Deel Deze Pagina