De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    31 januari moet ik weer naar de vk...Maar zit te twijfelen of ik niet eerder even zal bellen ivm die pijn. Ben bang dat het mijn bekken is....Dat wil ik niet..........

2. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden...ik hou het ff kort...vandaag druk bezig geweest en nu overal spierpijn en doodmoe. Dus spring zo rap onder de douche en dan vast op bed liggen...even Tuur nog zijn fles en dan hopelijk snel slapen.
    Prinses wat the .....maakt niet uit...komt straks allemaal vanzelf weer (je raakt echt al eind kwijt als je eenmaal bevallen bent....en nog leuker..je krijgt er een prachtbeeb voor terug!
    Natas lekker aan de frietekes! Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Hannah fijn om te horen dat het op thuisfront langzaamaan weer beter gaat! Die pijn herken ik wel, maar had dit pas verder op in de zwangerschap echt dat ik er last van had. Neem op tijd je rust!

Okee..duik nu mijn bedje in....(onee, eerst onder douche en flesje...pff)

Eva.

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jee, wat vroeg zeg! Ik moet zo naar de vk. Ben niet meer gewend om vroeg uit bed te gaan. Hahahaha! Tot straks!

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tot strakkies Prinses...morgen Due Day!!

Eva.

5. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Nog geen walvisbaby geboren. Het is toch wel de hoogste tijd!

Ben gisteren een beetje stom bezig geweest. Was het ledikantje aan het wassen, maar bij het voor de 3de om zijn kant leggen, schoot het in mijn rug. Au. Ik zal het zelf maar zeggen; eigen schuld, dikke bult!

Zo naar de vk en ben wel erg benieuwd wat ze vindt van zijn groei, want het gaat nu zo hard. Hij ligt ook continue rechts tegen mijn ribben en soms is dat niet op uit te houden.

groetjes, Aurelie

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben er weer. Wederom binnen 5 minuten weer buiten. Alles was goed.
    Inderdaad morgen is het DE dag. Nou ik heb echt niet de indruk dat het al komt. Als ik overtijd moet lopen, vind ik dat (nu) nog niet zo erg. Dat komt strakkies alleen maar beter uit, met de aansluiting van de vakantie. Moch de baab nu komen, vind ik dat ook helemaal niet erg. Hihi! :)

Hannah - Lekker bellen naar de vk. Daar zitten ze voor.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht op DE dag ook niet dat ik zou bevallen.....

Fijn dat je weer goedgekeurd bent!

Hannah,
    Bellen inderdaad!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Aurelie, rustig aan doen met je rug!

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou heb gebeld met de vk......Waar ik al bang voor was klopt...Idd bekkenklachten....
    Ben meteen doorverwezen naar de bekkenfysiotherapeut waar ik morgen al terecht kan...

Even kijken wat die zegt......Bah baal hier echt van...
    Voelt echt als falen voor mezelf..........

Prinses: fijn dat alles goed was...En maar afwachten.....

AUrelie: sterkte met je rug.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Zo moet je dat echt niet zien, Hannah! Je kan er toch niets aan doen. Fijn dat je snel doorverwezen bent. Hopen dat ze goede adviezen geven.

11. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Ben ik weer. Heb mezelf net getrakteerd op een heerlijk broodje met komkommer en tomaat. Gezond en lekker!

Bij de vk was alles dik in orde. Kereltje is al iets ingedaald en dat vermoedde ik zelf al, omdat het zo duidelijk te voelen is. Er is me alleen nog even op hart gedrukt dat ik wel zwanger ben en het soms toch iets rustiger aan moet doen en ik had het nog niet eens van mijn rug verteld! Volgende keer gaan wij mijn bevallingsscenario bespreken. De tijd vliegt nu echt!

Hannah: balen zeg van jouw klachten. Ik hoop dat de fysio er iets aan kan doen.

Prinses: jij blijft ook maar vrolijk doorlopen. Knap hoor dat jezelf zo relaxed blijft. Nu weet ik wel dat dat het beste is, maar iets weten en iets doen, zijn toch 2 heel verschillende dingen.

groetjes, Aurelie

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat alles weer goed was. Inderdaad rustig aan doen.

Verder ben ik ook aardig relaxed. Ik merk wel dat ik bewust niet aan de bevalling probeer te denken. Als ik dat ga doen, wordt ik mega-zenuwachtig. Brrrr! ALs het maar eenmaal voorbij is, en de beeb gezond en wel op mijn buik ligt. Daar teken ik voor!

13. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hannah, goed dat je gebeld hebt meid,
    maar wta balen dat het toch bekkenklachten zijn.
    maar niet dnken dat je nu faalt hoor meid, hier kan je toch niks aan doen
    ik hoop dat de fysio wta voor je kan doen en het meevalt!

prinses, fijn dat de apk weer goed was. nog 1 dag officieel, ben zooooo benieuwd!

hoe is het met de rest?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @prinses, mooi dat alles weer goed was.. kan niet meer dan wachten nu he? Ik wacht met je mee!

@Hannah, fijn dat het thuis weer een beetje goed lijkt te komen. Balen van je bekken zeg! bah! was daar ook zo bang voor, maar het lijkt me nog bespaard te zijn. Hopelijk doet de therapie wat het moet doen.

@Aurelie, pas op he mutsie! je bent idd zwanger en dan kan gewoon niet alles meer! Joh, al een beetje ingedaald! wat goed! Was de groei goed?

@Sam, hoe is het met de misselijkheid?

Hier alles goed, weer gewerkt vandaag, langste dag, dus ben toch wel een beetje moe, maar voldaan, dat vind ik ook belangrijk. :D Morgen nog 5 weekjes te gaan! joepie!

15. sam mv kylian

hee natas, heb de granules gehaald van vsm en dat lijkt toch wel te helpen, neemt in ieder geval de ergste middelijkheid weg. dus scheelt al heel veel :D

oww nog 5 weekjes , bijna...en dan heerlijk genieten van je rust!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelukkig dat het helpt! Al haalt het maar even de scherpe kantjes eraf!

Ja 5 weken en dan heerlijk rusten! :D als de baby niet besluit gelijk te komen in mijn verlof hahahaha

17. sam mv kylian

idd scheelt al heel veel!

haha zou wat zijn...gaan we maar niet vanuit, spreek hem maar toe dat ie je nog even rust gunt ;)

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sam, gelukkig dat die pilletjes werken.

Natas, fijn dat je deze dag alweer gehad hebt. Nog 1 dagje en dan weekend.

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Bedankt meiden...Weet ook wel dat die pijn er echt zit en ik het me niet verbeeld......En toch, ben altijd iemand die maar doorgaat dus gas terugnemen en kiezen voor mezelf vind ik heel moeilijk..Nou ja maar even zien wat de fysio zegt..

Sam: gelukkig helpen ze!

Natas: fijn dat je de dag weer gehad...Nog 5 weekjes...Schiet op!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je moet toch echt gas terugnemen Hannah! Anders wordt het alleen maar erger. Jij en je baby zijn nu het belangrijkst. De rest is bijzaak.

Deel Deze Pagina