Ik weet het...........* zucht *. Maar is zo moeilijk... Wel grappig de kat heeft zich op mijn schoot genesteld en de kleine zit steeds tegen dr aan te schoppen...Die kat elke keer maar kijken wat dat nou is...
Half weekendje we hebben zaterdag opendag...dus van half 10 tot half 2 werken. bleh! morgen dus ook langer werken om de boel klaar te zetten.
Pfff, nu heb ik steken in mijn kruis. Niet te zuinig. Eerst had ik dat alleen tijdens het lopen en nu begint het ook al bij het zitten.
ohoh Prinses....voortekenen misschien? Morgen 40 weken meis, spannend hoor! Hannah ik ga ook naar een bekkenbodemtherapeut en is wel goed hoor! Ben blij dat ze me kunnen helpen! Natas succes met open dag zaterdag, ik mocht gisterenavond, ook al zo fijn!
Spannend voor je prinses morgen D`day voor je dan 40 weken op je banner. Valt mij op dat bijna iedereen op de vroege vogels na zoals imani sonja en lydia. De rest eigenlijk de 40 weken wel haald. of er zelfs wel overheen gaan. Natas vervelend hoor dat je nog extra moet werken het weekende terwijl je, je rust hard nodig hebt. Succes. Hannah rustig aan hoor met je bekken. Wees er verder zuinig op. Sterkte en ik hoop dat de bekkenfysio je goed kan helpen en adviesen kan geven... Liek.
Prinses: D-day vandaag! Kom net bij de fysio vandaan...Het is dus echt mij bekken.... Ben uitvoerig onderzocht en was meteen wel heel duidelijk. Heb oefeningen meegekregen die ik elke dag moet doen. Op een bepaalde manier het bed uit komen. Moet activiteiten verdelen tussen lopend, zittend en staand... En maximaal 20% op de dag 'zware'werkzaamheden..Nou dat is leuk als je in de zorg zit...Dus dat wordt een gesprek met mijn baas. En nog iets leuks......Eindelijk heeft papa hier ook de kleine kunnen voelen...De aanhouder wint. Gisteravond in bed was ukkie superdruk..Dus meteen weer de hand op mijn buik gelegd, en weer was het stil. Maar na een poosje begon het weer en toen kon papa eindelijk hem of haar voelen...Hij was zo trots En vanochtend weer! Nu heeft hij de smaak te pakken hihi....
Dat wordt dan inderdaad een gesprek op je werk. Misschien is er een andere oplossing qua werkzaamheden, en anders moet je maar (gedeeltelijk) de ziektewet in. Vervelend, maar is niet anders. Leuk dat papa wat gevoeld heeft. Bij ons heeft dat lang geduurd, en nog heeft hij het niet heel vaak kunnen voelen. Ik hoop dat jullie beebje de smaak te pakken heeft, en iedere dag (ook aan papa) laat merken dat hij er nog is!
Nog geen spannende meldingen op de D day van Prinses. In ieder geval tot nu toe! Gisteren voor eerst naar zwangersschapzwemmen geweest en daar zwom iemand mee die gisteren uitgerekend was. Ze dacht wel dat dit de laatste keer was! Natasja: succes met de open dag Hier vandaag echt een dagje rust. Geen werklui over de vloer, dus eindelijk een beetje het gevoel dat het huis weer van mij is. Het genieten is maar van korte duur, want morgen staan ze weer om 7h00 op de stoep! groetjes, Aurelie
Vandaag dan extra genieten! Gisteravond had ik de indruk, dat het misschien toch niet zolang meer gaat duren. Maar nu is dat gevoel weer helemaal weg.
Prinses eindelijk due day....wie weet...? Aurelie lijkt me wel lekker dat je ff wat meer privacy in je huis hebt en ff geen werklui over de vloer...dus lekker genieten vandaag...zeker als je morgen weer vroeg eruit moet! Hannah erg vervelend dat je nu al zo'n last hebt van je bekken. Maar zoals de anderen al zeggen....neem echt gas terug....okee, nu is het misschien moeilijk, maar met goede FT begeleiding kun je het goed volhouden en heb je er straks ook de minste klachten van. Onthoudt dat nu goed rust nemen je straks weer tijd opleverd! En wat heerlijk dat papa zijn dochter/zoon ook gevoeld heeft....hoe vond hij het (hier vond paps het buitenaards....)? Is echt zo'n emo moment... Natas de kleine moet idd nog wel ff blijven zitten hoor...vanaf 37 weken mag het zover zijn, maar niet eerder...we gaan de beebjes toespreken (okee...sommigen zijn nogal eigenwijs en willen niet luisteren, zoals bv Charlotte van Imani, maar wij kunnen heeeeeeeeel streng zijn hoor!) Meiden...als ik jullie niet meer spreek...fijn weekend alvast! Eva.
@prinses alles goed? @hannah, hmm balen dat het toch je bekken is, goed aan de oefeningen. Jammer voor je baas maar jij en beeb gaan voor! Wat fijn dat paps de baby heeft gevoeld! mooi he? @aurelie, geniet dan maar van de rust! pff morgen ook weer zo vroeg op dan? @eva, ik doe mijn best Hier alles goed, alles staat klaar voor de open dag. Ik lig lekker te luieren nu, heb weer ongi pijn. Kan dat al indalingspijn zijn?
hannah, succes met het gesprek op je werk! en wat superdepuper gaaf dat de papa hem/haar eindelijk gevoeld heeft! prinses, spannend!
Natas, volgens mij kan dat. Lekker luieren vanavond! Hier is alles rustig. Beeb is ook rustig. Net anderhalf uur in bad gelegen, en dan laat hij zich niet voelen. Zit ik net op de bank, en dan is hij/zij er weer. Grappig eigenlijk. De vk zegt steeds dat als je de baby goed wil voelen, dat je dan op je zij moet gaan liggen. Bij mij werkt dat niet. Euhm....eigenwijze baby.
Prinses....d-day! Wel spannend nu he...Lees dat alles nog rustig is...kan zo van het ene op het andere moment anders zijn... Liefs Nollie
Hoe voelt het prinses, de magische 40 weken bereikt?! Wordt je niet gek van alle vragen en 'wijze' (vaak ongevraagde) raad?