Heerlijk Maamaa eindelijk! Je hebt (net als ons) erg lang hierop moeten wachten. Fantastisch dat het er ook meteen twee zijn! Nieuwe vulling in de grote walvissenzee is superwelkom aangezien we Prinses toch eens naar de overkan moeten bonjouren! Lieverd, gefeliciteerd.
Nee hoor, nog niets! Wel lekker geslapen. We waren expres vroeg naar bed gegaan. Manlief vond dat slim, want je weet maar nooit...... Net eruit, en de rugpijn en de pijn in mijn liezen is beduidend minder. Ik gok dat het aan het eind van deze week gebeurd. FemkeJ, als ik niet van mijn verslaving af kom, vind ik het ook niet erg hoor. Maar het zal inderdaad erg wennen zijn, om een tijdje niet te mogen. Maamaa, welkom hier! Geweldig dat ze ook nog met zijn tweeen zijn. Geniet ervan!
Maamaa joepie!! Van harte proficiat..en zelfs 2 wondertjes! Super hoor. En ja...blij dat er weer nieuwe mensen van het topic (vruchtbaarheidsbehandelingen) komen. Mogen er nog veel meer volgen! Prinses lekker dat je een goede, uitgeruste nacht achter de rug hebt. Groetjes, Eva.
@maamaa, gefeliciteerd met dit mooie nieuws! @prinses, ik kreeg vanmorgen een sms, en zei gelijk... ooooeh hopen dat het prinses is! (maar dan je eigen naam hahaha) maar nee.. Hier op de zolder bezig geweest, dat is een soort dump geworden voor alle spulen die we even niet kwijt konden.. we hebben dus weer een hoop achter het schot gezet, weer dozen uitgezocht enz. Nu ff niks.. rick ligt in bad, zeer hoofd. Ik even zittten, weer een veel te druk weekend.. pff hahaha ik wil verloooooooooooooooooof!
Nou mijn flip is chagerijning. Hij was iets kwijt, en ik had het opgeruimd. Nou na lang zoeken, bleek het natuurlijk gewoon weer ergens onder te liggen. #@$%^&! Vervolgens gaat hij koken, en is er weer iets niet goed. Nou ik laat hem lekker even in zijn soppie gaar koken. Hier heb ik nu geen zin in. Ook wel genieten van je weekend, Natas!
ghehehe beetje last van de bibbers die flip van jou! Ja door de opendag is het weekend zo kort.. gelukkig geef ik op maandag en dinsdag niet zo veel les.
Ik denk ook dat het daar door komt. Nu is het gelukkig alweer over! Lekker rustig aan doen vandaag en morgen! 70% geven is ook wel genoeg.
Hahhahaha ik wou dat dat kon met die tieners, gaat gewoon niet. Maar die 3 uurtjes van 45 minuten lukt me wel hahahah Gelukkig is het over idd hahahaha 15 februari is er een openavond, maar dat ga ik niet doen hoor, met 8 maanden dikke buik daar staan.. aju paraplu.
Flip heeft vast de zenuwen......... Natas: lekker dat je zoveel opgeruimd hebt! Zal nu wel uitgeput zijn... Maamaa: wow meid helemaal geweldig! Super gefeliciteerd! Hier vandaag gewerkt........En het is nu wel duidelijk voor me dat ik het niet meer ga redden om volledig te werken.......Ben dan echt helemaal kapot en bekaf, kan nauwelijks nog van de pijn lopen... Dus ik hang morgenochtend meteen aan de telefoon met mijn baas. Wacht niet tot dinsdag als ik weer moet werken...
Prinses: vriendlief was hier ook niet echt gezellig meer hoor, de 2 weken dat ik voorbij de datum ging. Natas: groot gelijk meid!
@hannah, mooi zo! gelijk bellen, jij gaat nu voor! @femke. hihihi helemaal lekker ingepakt in de wagen!
Nee, helaas, Prinses! Ik zou nu toch wel dolgraag willen! Het slapen is hier nu echt elke nacht een drama door het maagzuur! Iedere keer kijk ik hier of je al bevallen bent, meid! Wanneer zal het zover zijn? Nu dat ik overtijd dreig te gaan (of er moet een wonder gebeuren de komende anderhalf uur ) hoopt iedereen hier in de familie dat ik dan donderdag zal bevallen omdat dat de verjaardag was van mijn oma. Op haar sterfdag werd haar eerste achterkleinkind geboren (kind van mijn nichtje) en op haar verjaardag zal dan nu haar tweede achterkleinkind worden geboren. We zullen het zien!
Nog niets, Elvira! Dank voor het meeleven! Volgende week ga je weer beginnen met een behandeling, toch? Heel veel succes! Kus