De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik wist dat je nog moest wachten tot eind februari. Houd je taai!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier ook nog niks hoor! Ik heb ook een beroerde nacht gehad. Ik heb 's nachts echt vreselijke rugpijn. Ik kan niet op mijn buik en zij liggen, ook mijn rug wil niet echt. Ik heb echt vreselijk liggen draaien. Bah, bah, bah! Gelukkig wel weer in slaap gevallen. Ben er net uit, maar voel me een dweil.

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ach, meid, wat een ellende. Hopelijk word je snel uit je lijden verlost ;) :cry: ! Duik er anders nog even in?! Ik kan nu niet terug naar bed, ik moet later namelijk nog naar de tandarts, spoedje.

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben blij dat ik rechtop mag zitten! :) hihi.
    Nee, ik wil mijn bed nu even niet aanraken. Ben blij dat ik eruit ben.
    Succes bij de tandarts.

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ja, dank! In het begin van de zwangerschap brak er een kies waardoor ik een kroon moest. Ik heb het gevoel dat er nu weer wat van een kies is afgebroken. En dat terwijl ik altijd zo'n sterk gebit heb gehad! Het tandvlees is heel erg gevoelig en er blijft elke keer troep tussen zitten, vroeger niet, dus er is nu meer ruimte... Verdorie. Maar ja, beter nu nog naar de tandarts dan dat het zometeen echt gaat pijn doen. Dan zit ik niet alleen met pijn onder maar ook boven, lijkt me geen pretje!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Prinses: pff das niet fijn meid.......Hopelijk gauw bevallen dan...

Yake: ook jij maar gauw bevallen meid!

Nou...met een bibberende telefoon en een hakkelend verhaal heb ik mijn baas gebeld........Hij reageerde vrij koeltjes maar niet boos ofzo...
    Hij vroeg wat mijn voorstel was..Was daar echt even perplex van.
    Vanaf morgen werk ik halve dagen! Heerlijk wat een opluchting.
    Sta dan wel nog in de zorg aan bed, maar kijken wat halve dagen doen..
    Moet nog wel naar de bedrijfsarts maar dat vind ik ook niet erg en logisch

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Goed zo, Hannah!

Ik word hier een beetje gek van mijn moeder. Heb gezegd dat ik niet ga zeggen wanneer ik weeen heb. Vertel ik net dat ik zo'n zere rug heb tijdens het slapen, vraagt ze of ik weeen heb. Nou ja zeg, als ik ze al had, dan ging ik dat echt niet zeggen. :(

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    pffff.... laatste loodjes zijn heftig he dames. Weet er alles van.
    En geloof me, voor je omgeving zijn ze nog zwaarder.
    succes met het grote wachten

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, ik denk inderdaad dat het voor de omgeving nog lastiger is.

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goed zo Hannah kijken hoe het halve dagen gaat......zal iig al beter zijn. Zo niet dan houdt het gewoon op met werken en heb je je best gedaan hoor!
    Prinses en Yake succes met jullie laatste loodjes....ik hoop dat het niet lang meer duurt voor jullie!

Eva.

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemiddag meiden,

prinses, wat vervelend dat je niet aan je rust komt.
    wel jezelf rustig houden en niet te veel doen dan hoor!

hannah, gelijk heb je, je moet nu aan jezelf denken, hoop dat je het red met aan bed staan met de halve dagen en anders weer aan de bel trekken hoor meis!

femke, mooi meissie en alweer ruim 5 maanden poehee, gaat snel he

hoe is het met de rest?

hier goed, de misselijkheid is de laatste 2 dagen te doen. en kan dus zelf ook weer wat doen!
    vanochtend is kylian voor de eerste keer naar de psz geweest, nou mama had het niet breed. hij word echt veel te snel veel te groot :)
    vanmiddag naar de gyn voor een echo, spannend weer dus!

x sam

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes vanmiddag! Fijn dat je je weer wat beter voelt.

13. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben lang niet meer op het forum geweest. Ik zie dat het voor
    Prinses en Yake heel spannend wordt. Heel veel succes dames, hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten.

Met mij en met de 2 kindjes in mijn buik gaat het goed. Het heeft lang geduurd, maar eindelijk heb ik leven gevoeld in mijn buik. Nog niet heel duidelijk en vaak, maar het zijn toch echt "plopjes".
    We weten inmiddels de geslachtjes, maar dat houden we nog even geheim.

Groetjes Roca

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Sam: gelukkig gaat het beter...Succes met de echo ben benieuwd!

Roca: super dat je de twee nu eindelijk voelt!

Nieuwe buikfoto in mijn album!

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    prinses en yake succes met de laatste loodjes ,hopelijk lopen jullie niet al te lang over tijd, wat lijkt me dat erg als je over de uitgerekende datum gaat en je maar moet wachten tot er wat gaat gebeuren , ik ben aan de ene kant wel blij dat Esmee 22 dagen te vroeg kwam.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Huh? Ik heb zelf het gevoel dat dat niet iets is waar je blij om zou moeten zijn. Ok, er is je een aantal wachtweken bespaard, maar voor je meisie was het toch het allerbeste geweest om nog even te blijven zitten. En dat lijkt me toch echt veel belangrijker dan je eigen gerief. Toch?

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind het zelf niet zo erg om overtijd te lopen. Ik zit ook nog niet echt te wachten. De omgeving doet dat wel, en dat is wel enigzins irritant.
    Wel krijg ik nu echte kwalen. Heb echt een mega-zere rug. Ik kan beter alleen nog maar blijven zitten, anders wordt het nog erger. Ben nu wel aan het koken begonnen. Helemaal niets doen, is niks voor mij!

Roca, fijn dat je ze voelt bewegen. Ik had je inderdaad al een tijdje niet gezien. Hier is de beeb erg rustig. Nou moet ik ook zeggen, dat hij 's avonds het meest actief is. Dus we wachten maar weer af. Anders kan ik altijd de vk nog bellen.

18. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.301
    265
    83
    Vervelend prinses dat je het nog niet zo erg vind dat je overtijd loopt maar dat je lichaam het wel laat afweten.
    Dat nekte mij ook ontzettend. Op zich kon ik het wachten geestelijk nog wel opbrengen maar lichamelijk niet meer.
    Ik was helemaal op en kon gewoon niet meer.
    De avond voordat mijn vliezen braken lag ik ook al om 19.00 op bed omdat ik mijzelf in de weg zat.
    Vriendlief al weer een beetje bijgetrokken, hij was natuurlijk ook erg zenuwachtig tegen d`day.

Mooie foto Hannah....

Yake ook spannende tijden voor jou. wie gaat het eerste bij ons komen....

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, hij was alweer heel snel bijgetrokken. Duurt nooit lang! :)

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @prinses, balen dat je niet lekker slaapt! merk dat ik ook pijntjes krijg in bed. Moeder lekker laten kletsen.. ze merkt vanzelf wel wanneer je bent begonnen.

@Yake, jij ook nog succes, hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten!

@Hannah, goed gedaan hoor! hoop dat halve dagen een beetje wil helpen voor de pijn.

@roca, haaai leuk je weer te zien, fijn te horen dat alles goed is met de kleintjes en dat je ze ook lekker voelt!

Hier weer dagje gewerkt, ging vrij snel voorbij, alleen was dat tuig zo druk vandaag.. ppff storm?

hihi mijn neefje had weer wat (3,5 jaar oud) Mama? Ja? Ik krijg natuurlijk een neef, maar ik vind dat ik eigenlijk een broer-neef krijg. Owja? wat hoezo een broerneef dan? Nou broers zien elkaar elke dag en ik zie mijn neef ook elke dag (4 dagen in de week straks, 2 bij mijn moeder, 1 bij hem en 1 bij mij) dus dan is het een broer-neef! hahahahahah :D

Deel Deze Pagina