Succes Prinses en Jaque, Hoop dat ze gaan strippen. Het wordt wel weer tijd voor 2 nieuwe wereldwonders. X Vier
Euh....ik ben niet gestript. Ik had zoiets van als ze erover beginnen dan doe ik het, en anders laat ik het nog even zo. Vriendlief is teleurgesteld dat ik er niet om gezeurd heb. Nu moet hij nog langer wachten.
Nou spannend Prinses, ik hoop dat je de volgende afspraak inderdaad niet haalt. Ik dacht ook toen ik 2 dgn voor de uitgerekende datum naar de vk ging: ik eis dat ze gaat strippen....maar eenmaal daar vond ik het ook wel best ook. Het idee dat ik afscheid van mijn zwangerschap ging nemen vond ik eigenlijk ook niet leuk. Ik ben blijkbaar ook wel heel graag zwanger Fijn Yake, dat het kleine meisje overgeplaatst wordt! Dat scheelt zeker. Slim ook, je niet opmaken...dat ziet inderdaad vaak stukken minder charmant uit Succes zwangere meiden! Vier, je plekkie is gereserveerd hoor!
mbt strippen. Wat wat ik van de vk te horen kreeg over toucheren en strippen. Dat ze alleen dit toen wanneer je al in de voorweeen zit. Als je dan ontsluiting zal hebben kan het nut hebben. Anders totaal niet. Ben benieuwd of je de vk volgende week haalt prinses. Je zit 9 uur verwijdert vanaf moment dat mijn bevalling begon. 4 dagen overtijd en 23.30 in de avond. Liek.
Lieke, het rommelde bij mij flink....maar toch deden ze het niet. Wat ik heb begrepen (van verhalen van veel verschillende personen) is dat het vooral per praktijk anders is. De een doet het wel de ander niet. Sommige doen het wanneer de vrouw dit wil, andere weer absoluut niet. Ach, het beste is denk ik toch te wachten tot de baby er klaar voor is. Ze kunnen ook alleen maar strippen als je lichaam daar klaar voor is, anders gaat het hele feest sowieso niet door Het blijft spannend.....we wachten braaf af
Ik had ook zoiets van als de baby wil komen, komt hij wel. Dat hoeft niet perse opgewekt te worden door het strippen. Ik zag er ook wel enigzins tegenop, vandaar dat ik er niet om gevraagd heb. 't zal vanavond nog wel even een discussiepunt worden met mijn vriend. Die heeft echt geen geduld meer namelijk. Als het er volgende week nog niet is, dan ga ik er wel om vragen. Inleiden lijkt me helemaal niets, Net even de badkamer en de keuken gesopt. Zodadelijk wil ik nog even stofzuigen en was vouwen. Dan is alles weer op orde. Koken hoef ik niet, we hebben nog genoeg over van gisteravond!
O, ja nog een vraag: Hoe meet je de tijd tussen de weeen? Doe je dat vanaf het eind tot het begin van de nieuwe?
begin tot begin dach ik....maar ik kon ze niet tellen dus weet het niet zeker.... bellen als jij het snel genoeg vindt
Ah, oke. Ik ga de vraag wel even stellen bij de bevalling. Er is vast iemand die het weet. En ik bel wel, als ik denk dat het echt moet. Nu is er nog geen enkele wee te bekennen.
Zo, terug van het ziekenhuis en alles zit nog potdicht . Ze wilde me strippen, maar de baarmoedermond zit nog zo hoog dat ze er eigenlijk niet eens bij kon. Ze maakte zich wel zorgen om het feit dat ik al zo lang bijna niet meer slaap en ondanks dat de slaapmedicatie van laatst niet wilde helpen heeft ze het toch weer meegegeven. Nu moet ik het innemen zodra ik de eerste keer wakker wordt, dan ben ik toch wat rozig en misschien dat het dan wel helpt. De vorige keer moest ik het innemen voordat ik ging slapen. Nu wachten tot vrijdagmiddag vier uur, dan de verloskundige bellen om te vragen hoe of wat. Toen ik de kamer uitkwam stond mijn moeder op me te wachten om wat te gaan drinken, was wel een leuke verrassing. Ook zij (net als de rest van de familie) kan niet meer wachten, het wordt tenslotte haar eerste kleinkind. Ik vind het zo leuk hoe iedereen meeleeft. Voor zover ik de tel nog niet kwijt ben zullen er zo'n 10 man op de gang zitten als ik daar lig te bevallen. Ook de roze champagne staat al tijden koud in de koelkast bij mijn ouders! Lief! Prinses, ik hoop dat je je volgende afspraak niet haalt! Dag meiden, ik ga even de boel doen. Ik heb nog een half uur voordat manlief thuis komt! Vandaag makkelijk eten; shoarma op Turks brood met paprika e.d.! Groetjes, tot later!
Hai ladies @prinses, alles nog lekker stil dus, geef flip maar een extra dikke kus elke avond hahahaha hij zal het nog echt even moeten volhouden. @yake, mooi nieuws van de kleine meid, weer een stapje dichter naar huis. Bij jou het strippen dus niet gelukt. Helaas dus ook niets anders op dan weer verder wachten tot er wat gebeurd. @sam, lekker wiebel babietje dus? hihi gezellig! Gelukkig was alles in orde. Misselijkheid weer een beetje weg? yeeees nog 18 lesdagen te gaan! Hier alles goed, beetje gevoelige buik, alsof ik beurse plekken heb. Zal wel van al het rekken en strekken daar binnen in zijn! Ik ga nog even bij lezen en dan even wat klusjes boven doen, wasje aan, verder met de zolder. De zolder word een workshop ruimte voor mijn sieradenworkshop en mijn kralenwinkeltje. Rick mag ook wel een hoekje voor zijn computer hahahahah
Nou, ik wilde ook al zeggen dat ik je erg sociaal vind :-D Hij is zeker erg blij met de toezegging op een hoekje! Ach...anders geef je hem een laptopje..kan hij overal zitten :-D Yake, Niet te strippen dus....geef niet op, dit hoeft nog niks te zeggen! Ik hoop dat je gauw bevalt. Enne...ik zou maar wat meer dan 1 flesje champagne klaarzetten, als het zo druk wordt Elmo