Dan weet jij vast niet wat ik voorheen heb gedaan Nollie, ik was gewoon straalvergeten dat je er ff lekker tussenuit was! Ik hoop dat jullie het heerlijk hebben met zijn drietjes Lieke, veel plezier bij de vk! Ik mag inderdaad morgenavond weer. Die foto's van Lenneke komt door dat kabeltjes verhaal (dat onthou ik blijkbaar dan weer wel, selectief geheugen?) Natas en Vier, jullie zijn inderdaad de laatste twee van "ons eerste groepie"...raar he! Zijn er zoveel bijgekomen die ook meeschreven maar jullie zijn toch van het eerste uur zeg maar. Mijn duimpjes draaien voor jullie allebei. Prinses...jij kwam dan wel ietsjes later...maar hebt ook een plekkie bij mij hoor! Je bent me net zo lief!
Hello babes, Verloskundige was prima. Kort maar gewoon krachtig. alle gegevens ingevoerd. Bloed geprikt. Buik , Baarmoeder gevoeld cm opgenomen. En YES YES. Heb het hartje gehoord Was al wel wat minder beladen omdat ik al met angelsound geluisterd had. Maar dat het nu door VK gehoord is geeft dit een nog veeeeeeeeeel echter gevoel zeg. Ik zal eigenlijk pas met 20 weken een echo krijgen omdat ik al een gehad heb. Toen zei ik dat ik dit heel jammer vond omdat daar eigenlijk nog niet heel veel te zien op was. Nu mag ik toch op echo spreekuur komen en dat is dan al aanstaande maandag Volgende afspraak is 30 Mei in de avond zo kan vriendlief ook mee. Alhoewel hij maandag ook meegaat. LIEK.
Lieke wat leuk.. Meiden met de mooie echo's ik ben jaloers ik moet nog 27 dagen wachten @andere meiden, Alles goed met de zwangerschap en de groeiende buikjes? Ik ga binnenkort maar eens wat wijdere kleren kopen krijg mijn broeken al niet eens meer dicht liefsss
Hey Lieke, Fijn dat alles goed was bij de vk! Is toch wel prettig he! Goed dat je nog een echo'tje hebt weten te ontfutselen en zo snel al! Mijn vk vond het niet echt nodig en om eerlijk te zijn vond ik het ook niet heel erg. We laten wel de 20wk echo doen en dat schiet voor mijn gevoel zelfs al op Nog twee keer naar de vk en het is al zover. Een pretecho laat wij ook niet meer maken...heb een beetje het gevoel dat ik frummeltje met rust wil laten..klinkt misschien stom hoor. De vk heeft me zo gerustgesteld dat ik vertrouw op mijn eigen lichaam en gevoel. Kreeftje, veel plezier met shoppen!
Elmo, Ja snel he toch een echo. Ik denk dat ze het ook meer voor mij zelf deed dan dat ze het nodig vond. Ik heb zelf nog maar een keer een echo gehad dus wilde toch graag nog een keer kijken nu je meer kan zien. Dan de 20 weken echo en ook zal ik geen pretecho laten doen. Vind ook niet zo nodig misschien alleen als we geslacht niet kunnen zien bij 20 weken echo en we beiden de behoeften voelen het toch te willen weten. We zien wel... Kreeftje lekker shoppen Geniet er van voor je het weet heb je een echo en dan ga je heerlijk genieten. liek
wat leuk Lieke dat je toch een echo mag laten doen van de vk. het hartje horen lijkt me toch elke keer weer een wonder. wij mogen maandag weer naar de gyn voor een echo. en ooooo wat duurd dat nog lang zeg, normaal ben ik nooit zo ongeduldig maar heb nu steeds van wil me kindje zien. ik ga zo maar ff douche want mamloe heeft het weer is ijs en ijs koud, voel verders wel gewoon warm aan maar heb het idee dat ik soms op de noord pool zit, zal wel door de hormonen komen die door me lijf gieren
Hoi Sonja, ik hoop voor je dat die laatste dagen tot maandag omvliegen. Gelukkig zit er een weekend tussen waarin het ook nog eens bevreidingsdag is! Dan is er vaak van alles te doen, dat leidt mooi af! Word je al wat dikker? Je bent al bijna 10wk Bij jullie was het toch allemaal heel spannend in het prille begin van je zwangerschap...hebben ze tussendoor geen echo's of controles gedaan? Heel veel succes met afwachten in elk geval!
Hey lieve meiden! Vlak voor het slapen gaan meld ik me ook nog even....Heb het idd nog steeds wel erg druk (zoals Elmo al zei..) Daarnaast vind ik het ook wel lekker om ff te bankhangen of zo als ik gekookt, gegeten en opgeruimd heb. Elmo; cool dat je je 13 wkn jonge frummel al hebt opgegeven voor KDV! Gelukkig ben je geslaagd voor de IQ test, hihi Is alles goed met je mams? Liek; balen zeg dat je toch last blijft houden van kokhalzen, moeizame ontlasting en vermoeidheid...Gaat vast snel beter meid! Nollie; lekker genoten van je weekje vrij? Weet eigenlijk niet meer waar je naar toe zou gaan Ik hoop dat het roze verlies helemaal gestopt is. Zoals Elmo al zei blijf jij echt wel lekker zwanger hoor! Lydia; super mooie echo meid! Is die in het zh gemaakt, of bij de vk? Die van mijn vk zijn echt heel wazig helaas. Maaaarrr over 4 wkn heb ik mijn 20 wkn echo. Schiet al aardig op... Sonja; het is vast snel maandag. Leuk he dat iedereen zo toeleeft naar die "controledagen"... Lenneke; wat heerlijk meid dat je je beebje al zo regelmatig voelt. Kan niet wachten tot ik dat ook heb! Hahaha vind die zwangerschapsdementie wel lachen hihihi Kan heel lastig zijn, maar je moet er maar gewoon de lol van inzien! Ben benieuwd naar de foto's. Hoop dat alle complicaties snel zijn opgelost en je fotootjes lekker in je album te bewonderen zijn! Kreeftje en Damie; van harte welkom meiden. Fijn dat de walvissenpopulatie blijft groeien hier. Vier; leuk om jou koppie hier te zien. Lekker om af te tellen op je huidige werkplek. Ik hoop dat je net zo'n gezellig afscheid gaat krijgen dan ik! Ik heb het nu al naar mijn zin op mijn huidige baan. Heerlijk korte reistijd, flexibele werktijden, vaste werkplek, enz enz. Gaat helemaal goedkomen! Wat ga jij ook alweer doen En zijn jullie er al uit wanneer jullie weer starten met een volgende poging? Hoop snel een eindje met je te kunnen gaan zwemmen hier in de zee! Dikke knuffies Natas; heb jou verhalen door drukte ook helemaal gemist...Kan de laatste tijd moeilijk de tijd vinden om hier aktief te zijn en ben dan al blij dat ik dit topic bijhoudt. Gaat het een goed met je? Ben je al weer volop bezig in een IUI poging? Ook jou hoop ik hier snel te ontmoeten lieffie! Prinses; jij bent ook zo'n lieverd. Altijd super attent! Ik hoop van harte dat je met Natas en Vier mag meekomen! Uhhh ik ben er vast nog een deel vergeten, maar heb iig mijn best gedaan Hier gaat alles nog steeds prima. Ik geniet van mijn groeiende buik en zit met smart te wachten op een beweging van mijn beebje...Zal vast niet meer zooo lang duren (al blijft wachten lang duren hahaha) Ik verheug me ook erg op mijn 20 wkn echo over 4 wkn. Vind het enorm knap van mezelf dat ik de afspraak in wk 21 heb gemaakt ipv wk 20, omdat dit qua werktijden beter uitkwam. Goed he dat ik mezelf nog langer laat wachten! Haha Eerste 2 dagen op mijn werk zijn me ook erg goed bevallen! Denk dat ik het wel naar mijn zin ga krijgen daar! Meiden ik hoop gauw weer wat van met te kunnen laten horen. Ik denk iig wel aan jullie hoor! Ga nu snel bammetjes smeren, mezelf onder de douchestraal gooien en dan mijn nestje in... Tot gauw. XXX
Hey ElviraR, Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg! Super dat je nieuwe baan nu al helemaal in de smaak valt. Een mooiere zwangerschap kan men zich toch niet wensen. Nou wordt het wel weer tijd voor een foto update he! hihihi
hey elviraR, De beide echo´s zijn in het ziekenhuis gemaakt. We gaan vanmiddag voor het eerst naar de vk. Ben benieuwd hoe en wat. Het is volgens mij wel het echo spreekuur dus zal wel weer een echo krijgen. niet dat we dat erg vinden hoor! Na 6 jaar wil ik er elke week wel een maar dat zal wel niet gaan. Veel liefs Lydia
Hey Lydia, wij gaan ook vandaag weer naar de vk! Heerlijk om het hartje weer te horen! Het is voor ons echt een tussengesprek dus alleen hartje luisteren en weer weg. Over drie weken hebben we weer een gewone afspraak. Veel plezier Lydia!
Hoi! Ik mag vandaag ook eindelijk naar de gyno, voor een termijnbepaling... en weet ik niet wat verder. Ik ben zo benieuwd of er echt iets in mij groeit! spanennd puksem (naamsverandering in mammainspe)
hey puksem andere naam? Als ik Puksem lees, krijg ik altijd in mijn hoofd: aan het konijnen hahahahah dat had je in het begin onder je naam staan! Meiden wat gaan jullie allemaal hard zeg! 12, 13, 17 weken allemachtig! Thanks meiden voor de lieve woorden, ik hoop indd dat vier en prinses en ikke ons snel mogen komen melden! Zit inderdaad weer in een IUI poging op dit moment, morgen echo, waarschijnlijk maandag IUI. Doei lieve walvisjes!
Hey "Puksem" welkom hierrrrr Maarre..wil je nog wel 1x vertellen hoe deze spruit tot stand is gekomen? Er waren er opeens zoveel dat ik het niet meer van iedereen weet Oh, heb al ff gespeurd...spontaan vlak voor IUI of zit ik er helemaal naast? Ik zag ergens staan dat jullie voor IUI "zouden" gaan...vandaar
Hier komt de uitleg van onze spruit! Hou je vast! Wel de super beknopte versie hor! Ik heb de ziekte van crohn al 4 jaar deze zomer, en sinds vorig jaar februari een ileostoma omdat de medicijnen op crohn niet aan sloegen. Heel mijn dikke darm is eruit en mijn endeldarm is er nog wel. Maar in die endeldarm die dus niet meer gebruikt wordt, kunnen zich snel (tussen 2 en 3 jaar) verkeerde cellen vormen en moet dan als nog verwijderd worden. Aangezien ik nog geen kids heb, is alles bij mij van binnen nog erg :vers:. Dan is er met verwijderen heel veel kans dat ze mijn baarmoeder raken, en dat ik dus onvruchtbaar wordt. En sinds dien zijn we bezig voor een beebje. Eerst had ik lange cyclussen, en pco, toen met clomid begonnen 50 mg en toen 75 mg. En nu dat ook niet wilde vlotten zouden we na deze cyclus met iui gaan beginnen, en hadden zelf de hoop deze maand opgegeven, wij allebei ziek enz enz. En toch lukte het ons. En nu vanmiddag spannend, ben zo ontzettend zenuwachtig pffff zo dat was het verhaal vrij kort, maar mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag hor! Groetjes
HIhihihi van dat konijnen klopt ja hihihi Moet er ook nog om lachen hor! Vond het zo mooi dat dacht ik mijn huisarts dat tegen me zei. Spannend voor jou ook weer, het wordt hoogtijd dat je bij de walvissenkluppie komt hor! Veel succse alvast maandag!