Ikke niet prinses, ik was namelijk die woensdag de hele dag vrij depri omdat ik dacht dat ik gedoemd was om tot 2 weken overtijd te moeten wachten. Omdat ik werkelijk , maar werkelijk niets voelde aankomen. Geen harde buiken , geen krampen echt werkelijk niets. Dus dacht dit wordt niets en ik moet echt wachten. Was ook zo moe ( lichamelijk ) dat ik het niet meer kon opbrengen. Maar ja toen om 23.30 die knal in mijn buik dat mijn water brak. die knal voel ik nog steeds. en daarna kwamen vrij snel ontsluitingsweeen. De krampen werden heftiger en heftiger. tot ik ze niet meer aankon en de ruggeprik kreeg. Liek.
Inderdaad, Ik kon het niet geloven dat een bevalling van de ene moment in een andere kon starten. tot ik het zelf meegemaakt heb. Liek
Ik ga zo alvast wat foto's inplakken in het babyboek. Ook heb ik het boek: Mam en pap vertellen over jou! Echt een aanrader!
Gedacht dat het zo snel zou gaan: NEE Binnen 5 uur EN alleen maar persweeen EN een ks achter de rug...nee, stond niet in de gebruiksaanwijzing van die suffe pufclub :-D Alles is nog mogelijk Prinses! Geef de moed niet op, die uk komt eruit! Ik ga die naam onthouden, pap en mam vertellen over jou! Ik heb wel van die plakboekjes voor de opa's en oma's.
In dit boek kun je van alles schrijven over je kind. En foto's etc. inplakken. Het gaat van de zwangerschap tot de puberteit.
Wij praten die uk wel uit je hoor... kom ukkiekom ukkie, kom maar naar mama toen. Leuk prinses een boek voor je beeb. Ik heb ook 2 babyboeken gekocht. een voor de eerste 5 jaar. en de ander meer voor de speciale data`s enz. Liek
Jippie, de gordijnen van de kinderkamer, komen morgenvroeg! Nu moet het beebje nog maar heel even wachten. Heel eventjes nog maar!
Hahahaha......zou wel iets voor mij zijn! Of dat mijn vliezen breken, terwijl de gordijnenman bezig is.
Hahahaha....wat kunnen jullie toch slap l*llen....lig hier helemaal in een deuk om die gordijnen en die gordijnenman....Hilarious!
Daarom loop je natuurlijk al overtijd, Prinses! Je hebt je gordijnen nog niet, je kind wil toch niet slapen in een lichte kamer? Je zult zien dat zodra ze hangen dat dan je kindje komt! Natas, wat een vervelend nieuws voor je vriendin. Ik hoop dat ze een manier kunnen vinden om er mee om te gaan en dat het uiteindelijk misschien wel 'meevalt'. Wens ze maar sterkte! Met mijn nichtje Leila gaat het minder goed . Ze was van de week onverwachts overgebracht naar Deventer omdat het zo goed ging, maar er is nu een bacterie (welke?) aangetroffen in haar bloed en daarom krijgt ze nu een antibioticum. Ik hoop dat het doet wat het moet doen. Zojuist zag ik dat ik een beetje bloed ben verloren, daarop het ziekenhuis even gebeld en gevraagd hoe of wat. Ik hoef nog niet te komen. Wel in de gaten houden! Zou het dan vandaag of morgen komen? Spannend! Duimen jullie mee?
Hier word voor je heduimd Yake. Laat maar komen je baby. Prinses, hoe gaat ie met jou? Is er al wat loos? liefs lyd