Hihihi...nou, ben ik er morgen 1 dagje niet....zal je zien dat jullie beide goed nieuws hebben! Geeft niet hoor, ga maar gewoon bevallen. We hebben een soort van TamTam dus het nieuws komt wel door denk ik Fijn weekend lieve bolle buikkies!
Oh Prinses, precies 41 wk nu! Al die tijd wilde je zwanger zijn....je eigen kindje dragen.... NU WIL JE ER VANAF! Logisch ook....nu willen jullie wel eindelijk eens weten wie er in jouw buikje woont. Succes meid!
ghehehe = voor jou.. wat nou bevallen? hahaha die andere was voor prinses. vandaag gaan we de hort op met de walvissen dus als ze smst dat er wat is, dan weten de anderen het ook meteen.
Veel plezier vandaag! Hier is het nog steeds mega-rustig, dus nog geen kindje op komst. Het zal hier vandaag ook wel rustig zijn dan.
Nou begrijp ik het, Natas! Ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben! Hier net als bij Prinses rustig, wel af en toe een pijntje, maar het zet niet door, potjandorie!
Jammer he, Yake! ik krijg het soms wel een beetje benauwd als ik er aan denk, dat de baby er volgende week nog niet is. Heb jij dat ook of denk je wel dat de beeb eerder komt?
Mmmm, waarom is mijn banner nou zo krom. (je bent 8 dag overtijd). Bij yake staat er wel 6 dagen. Vreemd hoor!
Nou, inderdaad, Prinses. Soms denk ik ook dat het er volgende week nog niet is . Waarom zet het dan niet door? Ik maak me geen zorgen om de baby, ze beweegt tenslotte nog goed, maar ik wil haar gewoon zo vreselijk graag zien! Ook voor de familie wil ik het zo graag. Als je toch eens wist hoe erg ze meeleven! Waarom je banner zo raar is, dat weet ik niet. We zullen zien of die van mij ook zo wordt over 2 dagen....
Hahaha, die ouders van ons, doen ook ineens een beetje sneaky. Mijn moeder belt iedere dag, onder het mom van interesse, maar ondertussen zit ze te peilen of de weeen al beginnen. Mijn schoonmoeder komt ineens onverwachts langs om wat weg te brengen, en heeft al aan iemand gevraagd om haar in te seinen als er wat bijzonders te zien is bij ons thuis. Hahahaha, en ik heb toch duidelijk tegen ze gezegd dat ik niet wil dat iemand weet dat de weeen begonnen zijn. Dus als ze het niet van mij horen, proberen ze er via een andere manier achter te komen. Sneaky he!
Omdat ik weet dat mijn moeder dan megazenuwachtig gaat zijn. En omdat ik dan zelf het gevoel krijg dat ik op moet schieten of zo. Ik heb het liefst dat ik en mijn vriend het alleen ondergaan, zodat ik me niet opgejut ga voelen. Ik bel ook pas rond, denk ik, als ik helemaal fris gewassen weer in bed lig. Grappig he dat iedereen anders in elkaar steekt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het fijn is als de hele familie op de gang staat te wachten. Hoe is het met je nichtje?
Inderdaad, een wereld van verschil, maar ik kan het wel begrijpen, hoor! Ik weet dat het voor mijn moeder ook beter zou zijn als ik het haar pas vertel als het kindje er is, omdat ze er ook zo zenuwachtig van wordt, maar ze zou het me niet vergeven! Met mijn nichtje gaat het wat beter, ze heeft wat meer kleur na die transfusie. Ook schijnt de antibiotica aangeslagen te zijn!
Gelukkig maar, dat het wat beter gaat. Hier blijven we duimen voor haar. Mijn moeder vind het helemaal niet leuk, dat ik het haar niet wil vertellen. Maar als ik eerlijk ben, heeft ze daarin gewoon pech gehad. Zij mocht bij haar kinderen vertellen hoe ze het wilde doen en ik doe het helemaal op mijn eigen manier. Tot hoelang zijn de walvissen eigenlijk weg vandaag? Het is vast mega-gezellig!
Prinses geloof me....je bent daar echt niet mee bezig als de weeën beginnen hoor...dan vergeet je de hele wereld om je heen en ben je ook het besef van tijd kwijt... Yake fijn dat de AB aanslaat en ja, van zo'n bloedtransfusie krijgt ze ook weer beetje kleur op de wangen...dus klinkt goed! Maarre...jullie banner klopt toch, of mis ik iets...Yake is 'pas' 6 dagen over tijd en jij Prinses 'al' 8. Of waren jullie dan op zelfde datum uitgerekend...het klopt zo toch? Natasja ben je opgehaald of heeft ze je laten zitten ?! Nee, weet wel dat je ook wel bent opgehaald, anders hadden we wel meer berichtjes van je gelezen...nu moeten we daar nog even op wachten... Groetjes, Eva.