Maakt niet uit, Aldonza, we nemen het je niet kwalijk! Volgens mij (maar ik weet het niet zeker) is het hier toch aardig aan het rommelen. De pijnscheuten komen nu wat vaker, zullen het weeën zijn? We zullen zien of het doorzet! Mijn man schrok er in ieder geval zo van dat hij gelijk de klossen onder het bed zette (we hadden ze al zo'n twee maanden in huis) Wat hoog staat dat bed nu, ik heb een ladder nodig om er in te komen! Prinses, zal ik wat weehormonen je kant opsturen? Kus!
Doe maar! Mijn beeb is weer erg rustig vandaag. Ik word daar altijd zo onzeker van. Ik ben hem momenteel een beetje aan het uitdagen met mijn handen. Hopen dat hij reageert.
Yake werd ook eens tijd dan die klossen..haha! Hoop voor je dat het doorzet...enne met een aanloopje lukt het je vast om op bed te springen . Prinses misschien wel stilte voor de storm...?!
Of je zet een bierkratje op de kop, als opstapje! Beeb heeft zich gelukkig alweer laten voelen. mijn buik is trouwens knetterhard en ik heb van onder het idee dat hij er zo uit kan komen zakken. Jee, wat drukt ie naar beneden zeg. Als ik loop, ben ik net een bejaarde!
Wat is het hier rustig ja...op het gekakel van de overdatum-beebjes na dan Jammer dat er nog geen babynieuws is!
Lieke had 2 tom toms aan board en ze werkten voor geen meter. Misschien beetje verkeerd ingesteld dat kan. Maar ik heb heel ........ doorgereden voor ik vier had opgepikt pfff en ik ben normaal van de tijd hoor. Tjee geen beebnieuws helaas. Hebben met smart op sms gewacht hahaha. Liek.
Iedereen is in elk geval ook weer veilig thuis zie ik! Fijn zo! Nu kan je op je gemakkie bevallen Prinses (en Yake natuurlijk)...iedereen zit weer op zijn honk.
Ik denk dat jullie het leuk hebben gehad? Ik heb jullie in ieder geval gemist. Hier nog steeds niets aan de hand. Ik hoop toch echt dat er nu snel wat gaat beginnen. Yake, ik hoop dat jij in ieder geval bezig bent.
Hahahaha, ze heeft vast een eigen leven, maar aangezien het vanmiddag rommelde........ Heeft ze eigenlijk wel een buddy?
Geen idee, denk het niet. Ze is eigenlijk al die tijd niet hier geweest....dus ik denk het niet. We horen het wel toch....hoop dat ze druk aan het bevallen is. Zal je zien dat ze morgen doodleuk komt vertellen dat ze een avondje hebben bankgehangen
Stelletje gekkies, Ik heb vanaf een uurtje of half acht op bed (echt een wolkenkrabber)gelegen en Net5 gekeken. De pijnen komen nu wel vaker, ik denk dat het een onrustige nacht zal worden. Als de pijn komt duurt het niet zo lang voordat 'ie weer weg is, dus word er bar onzeker van. Ik wou dat mijn vliezen braken, dan weet ik gewoon zeker dat het er echt aan zit te komen. Ik ben er maar even uitgekomen voor wat afleiding en om manlief iets te laten slapen (ja, hij is weer het echtelijk bed ingekropen na een nacht in de logeerkamer). Misschien zo meer.... Kus