Prinses en Yake: ik hoop heel hard met jullie mee dat de beebjes zich snel zullen aandienen....... Sam: had je al gefeliciteerd maar hier nogmaals! Jahoe de eerste mijlpaal! Heerlijk!
Femke: redelijk rustig...gisteren hem even opgehaald watn hij wilde naar huis(dat mag in weekend) helaas was het geen succes en binnen een half uur al weer terug...Vandaag ook weer geprobeerd, nu na een uurtje weer terug....Wel moeilijk om er mee om te gaan en hem zo te zien worstelen.. Prinses: dt had ik zelf nog geen eens gezien....hihi
Hier nog geen blauwe en roze vlaggetjes zie ik, balen! Prinses, inderdaad...over je heen laten komen, meer kun je helaas niet doen. Ik hoop dat de papa het nog een beetje volhoudt! Sam, Van harte met je mijlpaal! Hannah, vreselijk zeg....dat geworstel. Sterkte meid! De 100 dagen zijn wel in zicht....aftellen maar!
Hey Meiden, Nog geen nieuws dus. Yake heb jij geen buddy? Hannah Vervelend meis van je papa. Ik hoop zo dat hij hier boven op komt. Doe je rustig aan. Enne inderdaad nog bijna 100 dagen. Natas Hoe was je dagje? Was het gezellig in Blijdorp? Prinses Ga puffen, ik ben benieuwd. Yake Hoest met jou? Nog aan het rommelen? SammvKylian Gefeliciteerd met de mijlpaal. Fantastisch nieuws. Dikke kus, Vier
Nee, misschien is Yake niet aan het bevallen (maar dat moet gewoon). Maar ik bedoelde eigenlijk, dat er al heel veel vrouwen wel bevallen zijn in de wereld. Hihihi! Ik voel me echt een raar mens nu!
Weet ik prinses.......... Ga jij nu maar bevallen....wordt wel tijd nu... Zullen we ff heel hard gaan roepen:"beebjes van Yake en Prinses,kom nu maar...................."
Hier wel van ongeduld.........*zucht * Hahahaha! Ik hoop dat Yake wel beig is. We hebben al een tijd niets gehoord, dus dat stemt me hoopvol. Misschien is de champagne al ontkurkt!