Pff meiden het lijkt wel alsof die weken voorbij vliegen, wat gaan het allemaal snel hier en al die mooie echo's *zwijmel*zwijmel* Liefss
Jep Mamainspe! Bij de darmen ging er een groot licht branden hier! Super joh, toch lekker hier beland. Kan je genieten of heb je veel kwaaltjes?
Ik kan nog niet echt genieten, als ik eerlijk moet zijn, pas als ik een knipperend hartje zie denk ik dat het echte bezef pas komt. ik heb niet echt ergens last van, alleen hier en daar een puistje, haaruitval en te strakke broeken hihihii Groetjes
Lydia31 , mooie echo hoor meid kan mij voorstellen dat je er elke week wel een wilt...Hoe was het vandaag bij de VK? Elmo, Lekker even genieten van een pit stop bij de VK ivm hartje horen..HAVE FUN ElviraR, Fijn dat het allemaal heerlijk bij je gaat, Werk , zwangerschap supers..Hoop dat je snel je eerste vlindertjes mag gaan voelen in je buik. Mamainspe, Kan mij voorstellen dat je eerst heel graag een knipperlichtje wilt zien. Dit gevoel had ik ook heel sterk. Na het knipperlichtje was ik even gerustgesteld tot ik de 10 de week in ging toen werdt ik wat ongeduldiger en weer onzeker tot de dag van gisteren. Hoop dat je ook snel mag genieten. MIJN EIGEN UPDATE. Gesprek met leidinggevende positief begripvol. Ik werk mijn 2 avonden deze week nog uit ( morgenavond en volgende week donderdag) dan heb ik een week ruim vakantie. Na mijn vakantie Pinksterweekende en in Juni zullen mijn avonden aangepast worden dus die 2 en 3 avonden zullen niet achter elkaar gaan vallen hooguit 1 of ze gaan van de lijst. Dus zal er niet te veel meer hebben. Ben er blij om Hoop dat ik dan door een beter ritme minder vermoeid ben en daardoor minder snel misselijk. Het gaat al zekers de goede kant op tis al ruim 50 % verbeterd. Ben benieuwd hoe het morgenavond gaat. zn mag ik ook eerder weg gaan zodra het werk het toelaat rond 22.30. Nog 2 dagen dan is mijn 12 weken grens bereikt... LIEK.... en met een paar speciale knuffels aan elvira,natasja en prinsess onze walvissen in spe........... Ik brand kaarsen voor julllie En een extra kaars voor Carulli die zo in onzekerheid verkeerd...
Hier alles super! Een heel mooi kloppend hartje gezien, ! wat een ontzettend super mooie ervaring is dat! Geweldig gewoon!
Jee, Liek jij gaat ook hard. Nog twee dagen en dan 12 weken. Fijn dat alles momenteel zo positief verloopt. Het klinkt alsof ze op je werk helemaal niet moeilijk zijn. Fijn hoor! Ik brand ook een kaars voor Caruli!
Ja het gaat toch opeens best heel snel. Ik denk ook dat ze niet moeilijk doen op mijn werk dat het komt hoe ik de dingen breng. Heb best geleerd dat je niet altijd straigt moet zijn en dwingend maar wel duidelijk maken wat je wilt zonder dat je mensen tegen je instrijkt. En bovendien ben ik niet meer verplicht avonddiensten te werken vanaf de 4 de maand maar dit heb ik niet benoemd LOL. Door vallen en opstaan ben ik wijzer geworden hoe je het beste kan communiceren. LIEK.
Mamainspe (heb je geen kortere naam die we kunnen gebruiken ) Wat ontzettend fijn dat je het hartje hebt zien kloppen meid! Wat is dat machtig mooi he! Dikke tranen zeker. Ik hoop dat hebt kunnen genieten en dat je nu ook echt kan gaan genieten. Je hebt het verdiend hoor! Lieke Fijn van je werk. Het is ook heel erg per leidinggevende afhankelijk hoor! Enne..dat van die 4e maand weten ze echt wel hoor In ieder geval reuze prettig dat jullie er goed uitkomen samen, beter kan je je toch niet wensen! Lydia Op de camping....hihihihi wat zal jullie kleine het daar fijn hebben zeg! Wij stonden zelf vroeger (vroeger, hoor mij) ook met paps en mams op de camping. Een lol dat we daar hadden zeg! Je moet wel je foto's goed updaten hoor! Denk dat jouw buikje de meeste snelle veranderingen doormaakt! Lenneke Where are you? Heb je je kabels / toppie al terug? We hebben nog materiaal van je tegoed Eva, Mis jou! Update van mij: Net bij de vk geweest! Hartje klopt weer prachtig en we konden zelfs horen hoe de frummel al om zich heen loopt te schoppen en ligt te woelen! GE-WEL-DIG! Wat een feest zeg. Toch was ik een pietsie nerveus..heb het gewoon niet op wachten op echo's. Die echo's voor de IVF zitten echt nog TE vers in mijn geheugen Bloedprikken ging niet...2x geprobeerd maar helaas....geen druppel! Dit ff bij het lab doen dus... Gemeld dat we de screeningsecho willen..afspraak wordt gemaakt, krijgen we bericht van! Volgende controle stond al gepland...niks meer aan doen dus! Baarmoeder goed gegroeid (maar dat had ik zelf al gecheckt, vorige keer goed opgelet ) Dus ik heb geen klagen! Voel me super.....op 1 ding na... Hebben jullie (IUI'ers en IVF'ers) dat ook? Ik ben in mijn hoofd nog zo bezig met verdriet, teleurstellingen, angst, onzekerheid en verbondenheid met "mijn" leventje in de IVF "branche". Ik vind het heel moeilijk uit te leggen en als ik het terug lees denk ik...neeh...dit is niet helemaal wat ik bedoel. Ik hoop gewoon dat er hier iemand is die zeg: JA! Ik begrijp je heel goed! Daar is dit topic ook voor he, zwanger na een vruchtbaarheidsbehandeling. Ik denk echt dat het heel anders is dan als je "gewoon" zwanger wordt. Of ben ik nou gewoon zo'n muts. Jaren geknokt....jaren gevochten en nu is het zover.... Iemand?
Hoi Meiden, Ik wil alleen even op Elmo reageren nu. Lieverd ik ben zo blij dat de echo geweldig is geweest. Ik begrijp je frustratie heel goed, ook al ben ik zelf niet zwanger. Tuurlijk zit je nog in de spiraal van behandeling en teleurstelling. Het is moelijk om in te denken wat iemand met behandelingen meemaakt, qua emotie. Meiden in de MMM zijn superblij als het eindelijk een keer is gelukt is, maar de emotie en spanning zijn niet zomaar weg. Evenals de onzekerheid. Het komt echt goed lieffie. Ik vind het alleen altijd zo jammer om van alle meiden geklaag te lezen. Ben zo misselijk, ben zo ziek. Ach jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Niemand heeft gezegd dat het niet zwaar is. Dikke kus, Vier
Bedankt vier, Ik denk dat je inderdaad wel begrijpt wat ik bedoel, fijn! Dat bedoelde ik nou....wat moet ik zonder mijn MMM dinnetjes!
maandag naar de gyn om 15.50 , ben zo benieuwd hoe goed het al gegroeid is. het scheelt ik moet het weekend werken dan gaat het allemaal wat sneller de dagen. vandaag alweer 10 weken zwanger dus week 11 gaan we in. gaat opzich best wel snel. gister een beetje bloed verlies gehad na een nies bui denk dat de baarmoeder of zo wat gevoeliger is . maar het was daarna weer over. heb wel wat last van steekjes binnen in , zal wel met de groei temaken hebben.
Elmo, Ik kan mij goed voorstellen dat je nog zo bezig bent met je IVF leventje voor je zwangerschap. Je moet niet vergeten dat dit heel jaartjes van je leven heeft uitgemaakt. Dat kan je niet zomaar opzij zetten dit gevoel ondanks dat je nu zwanger bent, Denk zelf dat het daardoor misschien even versterkt wordt om te verwerken . Het is niet niets wat je hebt meegemaakt om een kinderwens te kunnen vervullen. Bovendien maakt je lichaam weer allemaal nieuwe dingen mee die niet herkenbaar zijn. sonja, werk ze het weekende. En op naar maandag jij naar de gyn en ik heb een termijn echo.... elvira, Ik vind het alleen altijd zo jammer om van alle meiden geklaag te lezen. Ben zo misselijk, ben zo ziek. Ach jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Misschien trek ik mij iets persoonlijk aan wat je niet zo bedoeld heb. Ook hier heb ik regelmatig geschreven dat ik misselijk ben enz. Maar ik heb dit nooit zo bedoeld als klagen maar meer een uiting van hoe het met mij gaat en hoe ik mij voel. LIEK...
Zo bedoeld Vier het dus ook niet... Daarom staat erbij: je begrijpt wel wat ik bedoel... Het is denk ik een soort van littekentje wat je overhoud van jaren MMM. Ik begrijp vier in elk geval wel en nee...niet omdat ik geen kwalen heb...want die heb ik ook echt wel hoor Hoop dat we hier nu geen misverstanden over krijgen. Dit topic hadden we juist bedacht om dit soort dingen bespreekbaar te maken. Uit de molen komen is nou eenmaal anders, of je dat nou als kritiek opvat of niet.
ja spannend he liek. alweer een termijn echo voor jou , opzich gaat het best wel snel zo. alleen je datum van je echo klopt dan niet onder je banner 6-5 dat is op zondag maar jij mag ff eerder al is het maar 10 minuten. zal bij ons wel later worden dan 15.50 want de gyn loopt vaak uit
Liekje, Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor. Is niet nodig. Het is meer in het algemeen bedoeld en niet persoonlijk op iemand. Het is gewoon superirri om als buitenstaander te lezen. Ziek, zwak, misselijk etc. Dan denk ik wees blij en klaag gewoon niet zo. Snap je het nu een beetje, is gewoon in het algemeen. Kus Vier
net belde de gyn dat hij was verhinderd om 15.50 nu mogen we om 13.50 al heen maandag was de vorige keer ook al dat we erder moesten.