als ik nou eens heeeeerlijk op mijn buik kon liggen, zou ik er voor gaan! hahahah maar dat gaat em niet worden
Jacqueline, Van harte met jullie dochter! We zijn zeer benieuwd naar het verhaal en de foto's! Natas, Balen van die stijfheid, fijn dat het wel gezellig was! Lekker laten verwennen! prinses.....*knufffffie* Moet nu echt Ruben uit bed halen...gilt als een speenvarken!
yake: gefeliciteerd met julie dochter. geniet ze! prinses nu jij nog. lukt het nog een beetje of word je al erug ongeduldig? succes kuzz
Mommy to be - mooi beebje op je echo! hier gaat het met vlagen. Het ene moment gaat het goed, het andere moment ben ik mega-ongeduldig!
Mommy to be, wat een duidelijke echo! Wij hadden met 8 weken 3 pingpongballen met een motvlindertje erin.
Prinses: is de telefoon al erg stil? Durft men nog contact met je op te nemen? Angstig als ze zijn om je puffend aan de telefoon te krijgen. (alsof je dan nog zal opnemen!)
Ze durven nog steeds te bellen hoor. Het vervelende is, dat ik niets meer te melden heb. Ik maak niet zoveel mee op een dag. Je hoort wel eens dat vrouwen, de dag voor de bevalling, niet helemaal topfit zijn. Hadden jullie daar ook last van?
Succes met alles dan Prinses. Bitter lemon bah. Ananas vond ik wel heerlijk met beetje zoetstof. Vrat dat hele ding achter mekaar op. Volgens mij weer vriendlief nog niet eens waarom hahaha. En dan hup naar vriendlief. pfff ik kon niet meer hoor met die buik lukte niet om wat leuks te doen. en ik vind het al knap dat je het bad bezoekt dagelijks. Ik kwam amper omhoog als ik er in lag hahaha. Ik had geen verschil met wel of niet topfit. Laatste week was de hele week gewoon uien. natas kan mij voorstellen dat je helemaal stijf was. lange zit geweest zowel autorijden als op locatie. ff huilen , en je kan weer verder.
ben je niet lekker dan prinses? (ik vraag niks hoor verder, kan me voorstellen dat je er een beetje kriebelig van wordt hahhahahah) Ja huilen is wel lekker soms.. Badje heeft me net wel goed gedaan, maar dan zit je weer even en dan gaat het weer zeuren... pfffffffffffffffff zoooo uitgeklaagd. Hmmm zuurkool is bijna klaar, mijn mannetje staat te koken! zo lief!
Ik ben juist kiplekker. Ik dacht als al die mensen die moeten bevallen, niet lekker zouden zijn. Dan kan het nog heel lang gaan duren. Eet smakelijk, Natas!
ow op die manier. Ik dacht juist dat meestal een weekje voor de bevalling de mama;s grieperig werden ofzo.
heb nog gebbqed. Maar was die laatste week echt niet meer voorui te branden. Ging ook geen boodschappen meer doen. zat mijn tijd echt thuis uit. Badderen deed ik ook elke dag. Maar het laatste alleen toen vriendlief ook thuis was. Om me oop te hijsen of als ik dizzy werd. Heb je wel een antislipmatje?
Yake, van harte gefeliciteerd met je dochter! Prinses, we hebben zaterdag steeds aan Natas gevraagd om haar mobiel te checken... Ik had echt gedacht dat het net zou gebeuren als we allemaal bij elkaar waren! Lekkere ananas op? Hier ook best nog fit voor de bevalling, ik zat ook steeds te wachten op dat grieperige gevoel wat je vaak hoort. Heb nog 15 km gefietst die dag!
Yake; gefeliciteerd met jullie dochter! Prinses; nu is het echt jouw tijd hoor! Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Succes met de allerlaatste loodjes
Zit mijn vriendinnetje hier op de bank, krijg ik ineens enorme buikkrampen. ik heb maar niets laten merken. Toen ze weg was, heb ik even mijn darmen leeggegooid. Zou dit dan het begin zijn? Nu zijn de krampen weer weg, maar ik heb toch stille hoop....
Yake, gefeliciteerd met je dochtertje. Geniet er lekker van! Prinses, heel veel succes! Hopelijk is dit het begin!
en nu maar hopen dat je lijf er nog meer uit gooit. 29 januari is een mooie dag om je verjaardag te hebben.