De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, het lijkt wel een soap. Euh....by the way, ik hoop niet dat iemand een berichtje bij mijn hyves zet, want ik wil het voor de rest van de buitenwereld, nog graag even geheim houden. Maarre....dat snappen jullie vast! ;)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zal niet Hyven ;)

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    ik zal ook niet hyven ;) ;) ;)

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk....begint er al steeds meer op te lijken....
    Ik zat toen de weeën te klokken met een vriendin van me op msn...haha. Paps deed nog ff oogjes dicht, want zag er naar uit dat vannacht niet veel van slapen zou komen. Ben dus ook benieuwd hoelang je nog berichtjes blijft plaatsen, want gaat nu toch al steeds sneller...klinkt goed meis...bijzonder hoor..herbeleef het zelf ook weer...straks zijn jullie papa en mama!
    Enne hyven...dat doe ik niet, dus ook van mij geen zorgen.

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hopla...en alweer op een volgende pagina beland!

Ga trouwens ff onze kat bij zijn lurven vatten...staat keihard voor deur van Arthur te miauwen....net de brandweer!

6. bengel

bengel Niet meer actief

succes prinses! spannendddddddddddddd

(ennuh: menus = menens)

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja...zat net op de wc...(tja..) en toen dacht ik al...

Dat is menens... :p :p !

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ze lijken nu weer iets minder vaak te komen. De laatste is nu alweer 15 minuten geleden. :( Het zal me toch niet gebeuren, dat het nu weer stopt. Misschien wil ik wel te graag!

9. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    ik kom net uit mijn werk en dacht ff kijken hoe t met prinses is, zijn er hier al een stuk of 5 pagina's geschreven vandaag. heb allles doorgelezen en het lijkt er toch op dat het een spannende avond/nacht gaat worden .
    heel veel succes prinses!11

natas wat een eikels zeg, je kunt tegenwoordig nergens meer vanuit gaan met die werklui, hopelijk word de klus snel een keer geklaard bij jullie.

ik hou de computer maar aan vanavond, ben wel erg benieuwd of er nog nieuws komt.

10. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Prinses Balen zeg dat er alweer 15 minuten tussen zit :(

Aldonza Ik zit nu op m'n ongi te wachten na de laatste mislukt poging.
    Zodra de :evil: :evil: er zijn kan er weer een nieuwe poging gepland worden.

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik dacht ook ga ff kes kijken hoe menens :D :D
    het geworden is.
    Misschien lekker een bad nemen prinses.
    Of werkte dit de weeen weer tegen.?
    liek

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    oooow zit ik weer even een uur in bad komen ze ineens om de 7 minuten.
    Ik mis ook alles! hahahaha

Maar goed, ik zit er weer klaar voor.
    Kom op baby!

(mijn mobiel wijkt niet van me zijde!)

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ze komen wel, alleen niet zo vaak. Ik heb even mijn bedje verschoond, voor het geval dat. Vriendlief is gelijk even aan het knorren gegaan, ook voor het geval dat.
    Ik ga zo maar lekker even gouden kooi en gtst kijken, en ondertussen hou ik de weeen maar een beetje bij.

Net even gegoogeld op weeen, maar het kan best zijn dat dit nog voorweeen zijn. De weeen die ik heb, houden wel ongeveer een minuutje aan. Oh, weer 1!

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als het doorzet, heb ik het idee dat het nog wel even kan gaan duren. Vanavond zal vast niet meer lukken! :p

15. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses, go prinses,

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het mag gelukkig nog thuis!

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jullie zijn echt lieffff! Stuk voor stuk allemaal schatjes! :)

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je weet maar nooit...en ach...vannacht is ook goed...haha! 31 januari is ook een hele mooie datum hoor!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    OP de verjaardag van de koningin!

auwie heb mijn eerst aardbeitje ahahahahahha

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nou we zien het wel! Ik vind vandaag en morgen goed. ik hoop dat het gaat lukken. Weeen komen toch nog onregelmatig. De ene keer om de 5 minuten, de andere keer zit er 11 minuten tussen. Ik ben nog steeds bang dat het straks allemaal weer afneemt. Het enige wat we kunnen is wachten, maar dat is toch ergens ook frustrerend.

Deel Deze Pagina