Ook hier kan ik je niet bij helpen meid (waardeloos he!). De vk is hier meteen gekomen en niet meer weggegaan (je weet waarom). Tussendoor geluisterd en was elke keer goed. Als ze ging voelen liet Ruben weten het er niet mee eens te zijn..... Hier ook bedtijd! Ruben moet de fles en manlief werken...ga er zelf ook 6.00 uur uit... Overmorgen eerste werkdag weer! Truste allemaal! Prinses, zet hem op meid! Elmo
Ik ga voor een jongen...enne....hier weet ik ook echt niet meer of Arthur meer of minder ging bewegen. Was zo met de weeën bezig.....ook toen ze nog lang niet zo heftig kwamen, kan me het echt niet meer herinneren. Wij gaan strakkies lekker slapen...denk dat het voor jou werken wordt meissie, maar gaat helemaal goed komen. Heel veel succes voor jou en je mannetje! Knuffel, Eva.
fff inbraak Spannend hierzo zeg! Prinses zet hem op meis! Ik weet nog wel dat mijn zoontje heel rustig was tijdens de weeën peride, heb hem eigelijk helemaal niet gevoeld. Succes! uitbraak
Wow Prinses ben heel benieuwd hoe jullie nacht is geweest...ik hoop dat jullie inmiddels jullie wondertje in de armen mogen houden... Kus, Eva.
En dat mogen ze! Prinses en Flipje hebben een Zoon! Geboren om 3:56 uur. Hij is 53 Cm en weegt 3760! Zijn naam mag ik hier niet verklappen, maar via pb wel! Gefeliciteeeeerd!
Jaaaaaaaaaaaaaaa, kon niet missen...ik jippie....een jongen!! Lieve Prinses en partner van harte met jullie zoon!! Ik hoop dat alles goed is gegaan!? Enne...Natasja ik ben natuurlijk heel benieuwd naar de naam van het kersverse walvisjong ! Eva.
(Inbraak) Joepie ! ( ik kijk al een tijdje mee, ik was Zooo nieuwsgierig). Heeel erg gefeliciteerd met je zoontje prinses, super.. je hebt er zo lang op moeten wachten, maar nu is hij eindelijk daar. heel veel plezier en rust lekker uit, en geniet!
GEFELICITEERD! Jeetje zeg, is het nog snel gegaan ineens! Ik hoop dat het goed met jullie gaat en je nu heerlijk verliefd naar je ventje ligt te kijken! Ik hou me ook aanbevolen voor een pb Liefs Elmo
joepi, dat heeft ze snel gedaan alsnog. Hoop dat het is meegevallen. Ben blij voor je meid. En ik neem aan een thuisbevalling Ikke ook PB. Liek
Prinses en vriend, Gefeliciteerd met Flipper! Natasja, Jij ook al weer de 32 weken voorbij, wat gaat het snel! P.s.: ook hier graag een PB met naam.
Ja eindelijk! Daar is jullie ventje dan na erg lang geduld te hebben... Lieve prinses en prinsesman, gefeliciteerd met jullie zoon! Is toch nog wel vlot gegaan! Liefs Hannah ps Natas ik zou ook graag een pbtje willen!