De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Yes ik zit onder de 100 dagen te gaan!

Vanmorgen weer fysio geweest, nieuwe oefeningen meegekregen...
    Ze vond het absoluut verstandig dat ik halve dagen werkte...En ze zei zelfs dat ik desnoods nog minder moest werken als het niet mer ging...Tot nu toe zijn de halve dagen zo wel vol te houden maar het sterkt me wel dat ik de juiste beslissing genomen heb...

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

jaaaaaaaaaaaaaaaaa, prinses en prinsesman, gefeliciteerd met jullie zoon.
    geweldig en toch nog snel gegaan zeg!
    ben benieuwd naar zijn naam :D

hannah, jaa, super zeg onder de 100 dagen al, jeetje wat gaat het toch snel zeg!
    en je hebt idd de goede beslissing genomen hoor meid, blij dat het zo wel nog vol te houden is!
    hoe is het verder met jou? en je paps?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pb's verzonden!
    hahahahah nu even pauze houden voor mijn laatste uurtje!

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    he prinses (en mannetje) van harte gefeliciteerd met jullie kleine...lees binnenkort wel wat de naam is, maar in ieder geval van harte, en ik hoop dat je een mooie bevalling hebt mogen hebben...

veel succes en veel geluk met de kleine...

liefs smoekie

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Prinses en man Gefeliciteerd met jullie zoontje :D

Ik ben ook erg benieuwd naar de naam van jullie zoon.

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hannah ja......onder de 100!....proficiat!! Goedzo dat je de goede beslissing hebt genomen. Wij wisten het al... ;) , maar je moet het zelf doen, he?!
    Natas ja jij had ff druk met al die pb-tjes...haha.

Weet je wat ik nou zo leuk vind?
    Ging ik net ff boodschappen doen (waaide nog net niet de struiken in...mennn, wat een wind) en hebben ze zelfs hier in het durp de vlag uithangen voor Prinses en haar mannetje ;) :) !!
    Is toch leuk...elke verjaardag hangt gewoon de vlag uit voor je?!

(Leuke naam trouwens ;))

Groetjes, Eva.

7. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Prinses en man,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ben weer terug van de vk en door de keuring heen. Geen glucose in mijn urine, wel licht wat eiwit maar dat kwam wrs omdat er wat afscheiding bij zat of dat ik te weinig gedronken had...
    Hartje geluisterd, daar had de kleine niet zo'n zin in....Was druk tegen de doptone aan het trappen en je zag mijn hele buik op en neer gaan.Vk had de grootste lol erom.
    Vk liet me voelen hoe het kindje lag, en kon duidelijk het koppie voelen. Zo gaaf! Ukkie ligt nu nog in stuit met ruggetje rechts. Ik voel duidelijk ook altijd langs de trappen dus dat klopt wel.
    Mijn bloeddruk is helaas wel wat aan het stijgen, was steeds 120/75 en nu 120/85. Kon op zich nu nog geen kwaad maar moest wel rustig aan doen. En in de gaten houden of ik geen klachten krijg zoals hoogdpijn, sterretjes zien of plotseling misselijk. Als ik die krijg moet ik meteen bellen en komen ze thuis bloeddruk meten
    Das ff iets minder maar goed. Ook de vk zei net als de fysio dat het erg goed was dat ik nu halve dagen werk....
    Die steken die ik had zijn idd bandenpijn..................
    Verder moet ik bloed laten prikken om te kijken of mijn staalpillen zijn werk doen en moest ook meteen glucose laten prikken, ook al zat er niks in mijn urine..........
    Gelukkig met ukkie dus alles goed maar ben iets minder gelukkig met die bloeddruk. Ook al moest ik me geen zogen maken, doe dat toch wel een beetje.............

Haha das een goeie Aldonza! Elke verjaardag de vlag uit...

Ben benieuwd naar foto's van het nieuwe jong....Leuke naam heeft ie!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hallo lieve meiden,
    Het is toch nog snel gegaan. Om 22.00 uur kwamen de weeen met regelmaat, om half 1 had ik 5 cm. Tot die tijd was het te doen. De vk moest naar een andere bevalling. Dus hebben manlief en ik hebben het eigenlijk heel veel alleen moeten doen. Om kwart voor 3 kreeg ik persweeen, niet te houden. Er werd een andere vk opgeroepen, die was er om vijf over drie of zo. Toen bleek ik al volledige ontsluiting te hebben. Dus mocht persen.
    Het persen was heerlijk. Om 3.56 uur was onze kleine prins ter wereld. Wat een geweldige belevenis om zo'n klein wonder op je buik te krijgen.
    Later meer, ben nu nog erg slap en druk met alle visite. Heel erg bedankt voor het meeleven. Ik heb me super gesteund gevoeld door jullie!
    Dikke kus!

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wow helemaal super prinses.........Krijg gewoon kippenvel van je verhaal! Heel veel geluk met je kleine prins!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Foto op hyves!

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik ga gelijk kijken!

@Hannah, al met al goed gekeurd dus! Ik heb al die tijd 120/+/- 70 gehad, dat was prima!
    Ik vond dat ik gister een lage bloeddruk had (95/75) en weer was het goed.
    Ik snap daar geen sikkepit van hoor!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ga ook gauw kijken Prinses!
    Hele leuke naam!
    Wij hadden die ook voor Ruben...als een vriendin er niet meer vandoor was gegaan ;).

Fijn dat de bevalling goed gegaan is en vooral dat het persen heerlijk was ;(

Elke verjaardag de vlag inderdaad...wauwie!

Ik zoef naar Hyves!

14. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super om al wat van je te horen Prinses...klinkt als een goede bevalling...en ja...persweeën kunnen (hoe krom het ook klinkt) heerlijk zijn...haha!
    Ben ook wel heeeeeeeeel nieuwsgierig naar foto's maar ben dus geen hyverd. Is het misschien mogelijk dat iemand kopie van foto kan maken en mij kan pb-en...want ben sooooo Aagje ;) !
    En Prinses moet je ook van harte feliciteren namens Nollie, ze heeft het nog steeds te druk om online te komen, maar vond het super om te horen dat je bevallen was van een zoon!
    Hannah dus ook weer door keuring heen...grappig is dat als ze zo lekker dwars kunnen zijn bij de vk...Goed..en dus toch rustig aan blijven doen..nog een reden dat het goed is dat je teruggegaan bent naar halve dagen werken!

Groetjes, Eva.

15. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    prinses, eindelijk is ie er!
    gefeliciteerd met jullie zoon geniet er lekker van.

natasja, ik ben ook wel benieuwd naar de naam en (foto)? dus een pb zou ik ook wel leuk vinden.

16. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Wat een fantastisch nieuws, Prinses! Van harte gefeliciteerd met jullie prinsje!

Liefs, Jacq

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wauw!
    Wat een gaaf koppie zeg! Fantastisch!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Prinses en mannetje super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

gr vruchtje

19. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    prinses en man; van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

20. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Natas,
    jij bent de volgende.

Hannah en dan ben jij aan de beurt.
    De zee wordt aardeig leeg dan hier.

liefs

Deel Deze Pagina