De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Jaaaaaa Natas!
    Nog 50 op de teller meid! Hoe gaat het met buikje. weer wat tot rust gekomen?

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Hoi Aurelie, fijn dat er meer rust in je hoofd en vooral in je huis terecht is gekomen. Sorry dat je jouw banner over het hoofd gezien hebben.
    Komt denk ik omdat je niet dagelijks in beeld bent geweest.
    Maar dan ben jij echt de volgende , fijn dat je in ieder geval kan gaan
    nestelen sterkte met alles.

Natas, wat een gerommel in je buikkie zeg.
    Ik las wat pagina`s terug dat er gedacht wordt dat je een vroege bevalling ging krijgen maar dit is wel erg vroeg he. ;)
    Ik denk in ieder geval dat er bij jou een heel klein beebje uit gaat komen.
    HAHA lekker ondeugend zijn op de klassieke zondagmorgen LOL.

Prinses, Lekker de tijd nemen hoop dat de borstvoeding goed op gang gaat komen. Leander was ook vrij ongeduldig want de bijvoeding met fles dat ging veel beter en sneller naar meneer zijn zin.
    Dat is een van de redenen dat het hier verder niet goed op gang gekomen is meneer deed er niet veel moeite voor. Kolven ben ik dan ws wat te laat mee gestart.
    Maar ik ben superblij met die 3,5 week dat hij van mij meegegeten heeft aanvullende met flesvoeding.

Liek.

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hallo meiden,

Prinses: meid doe lekker rustig aan en op je eigen tempo! We zien je vanzelf wel hier en vinden het heus niet erg...

Natas: jeetje wat een gerommel zeg...Iets eerder bevallen is niet zo verkeerd maar nu al...Nee je ventje blijft maar mooi nog ff zitten....

Aurelie: fijn dat rust weerkeert maar kan me voorstellen..Ruim 36 wkn zwanger en middenin een grote verbouwing...pff

Lieke: hoe gaat het nu met je rug?

Hier gaat het allemaal ff wat minder........Drie dagen gewerkt, halve nog wel en ben echt compleet uitgeput...Zó moe steeds...En pijnlijke buik steeds, niet echt om vrolijk van te worden..
    Tel er bij op de zorgen rondom papa, gaat echt niet goed op het moment...Lijken wel weer terug bij af...Manlief heeft sores op zijn werk..
    Kortom gaat lekker...Misschien ben ik daarom ook wel zo moe en in combinatie met hormonen maakt je dat een lekkere huilebalk............
    Sorry voor mijn fijne klaagberichtje...... :(

4. Nicootje74

3 feb 2008
    8
    0
    0
    secretaresse
    N-Brabant
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben zwanger geraakt na een tweede IVF behandeling. Ik kan het soms nog steeds niet geloven en ik ben ook nog steeds super onzeker. Dat zal vast komen door de voorgeschiedenis denk ik.... ziekenhuis in-ziekenhuis uit, en steeds maar weer die spuiten. Mensen die niet in de MMM gezeten hebben snappen dat soms niet goed. Ze bedoelen het allemaal goed maar soms komt het verkeerd over. Ik ben blij dat er nog meer meiden zijn, die na een IVF of ICSI behandeling eindelijk zwanger zijn geworden. Het is soms onverstelbaar dat er toch nog stiekem zo veel zijn die kampen met vruchtbaarheidsproblemen.

Liefs,
    Nicootje

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Natas; niet te hard van stapel lopen met klussen he...hoop dat je buikje weer tot rust is gekomen!

Prinses; bij ons duurde het ook een paar dagen voor het goed ging met de bv. Tiago was eerste dagen erg misselijk door vruchtwater en spuugde alles weer uit. Ook stopte hij meteen na paar keer zuigen (wwarschijnlijk ook door misselijkheid) Opeens ging het heel goed (er was gelukkig wel vanaf dag 1 melk genoeg). Hij snapte het zuigen, had er zin in en vanaf toen echt super gegaan. Komt zeker goed hoor! De aanhouder wint he ;)

Nicole; Nog gefeli met je zwangerschap. Ik hoop dat je hier gezellig kunt gaan kletsen!

Hannah en Aureli; ook al een heel eind op weg! Lekker hoor die dikke buikjes. Mis hem regelmatig als ik eraan terugdenk.

Oh ja; hier ook sex gehad tot en met week 41 en idd in week 41 om dezelfde reden als Prinses haha.
    Dacht dat ik het tot lang nog steeds even lekker vond dan ervoor, maar nu na bevalling voelt het toch weer stukken lekkerder moet ik zeggen ;)

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Welkom Nicootje,
    Fijn dat je Natas en de andere dikbuikvisjes in de grote walvissenzee komt vergezellen.
    Er hebben in deze zee trouwens ook IUI jongen rondgezwommen.
    groetjes Femke

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Natas,

Gaat alles goed? Heb je nog niet op het forum gezien.

Hannah
    Wat vervelend lieffie van je paps, mannetje problemen. Zo kom je niet aan je rust toe. Rustig aan hoor meis. Echt even aan jezelf denken.

Prinses
    Gaat alles goed met je?

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo'tje werkt weer...druk druk druk....bah!

Natasja,
    Hoest met jou meid? Ik vind het ook maar niks dat we je nog niet hebben gezien hier!

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    elvira voor jou schiet het ook al op, ik ga over 2 weken alvast beginnen met duimen draaien ,wie weet helpt het

10. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hallo dames..

Vanaf wanneer begonnen jullie het zwaarder in het huishouden te krijgen..
    En hoe losten jullie dit op.. Schoot de man tot hulp of familie..

Ik begin nu te merken dat het zwaar wordt, vind het wel vroeg.. En om nu al hulptroepen in te roepen... doe ik niet zo snel...

Groetjes Mariebel

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Mariebel,
    Ik heb eigenlijk altijd alles zelf nog wel gedaan. Wat langzamer...onder de bank stofzuigen ging wat minder...maar deed praktisch alles zelf.
    Kijk gewoon tot hoever het je lukt en verder moet manlief toch maar inspringen hoor.
    Succes

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ik zat al in de luxe positie dat ik eens ind e twee weken een kanjer van en hulp had. Die is vanaf januari (10 weken zwanger... :oops: ) elke week gekomen. Na de bevalling is dit nog doorgegaan. Ze zou eerst aan het einde van mijn verlof weer naar eens per twee weken maar vond het gaan werken al een hele omschakeling. Is nu vanaf 1 januari geworden. Mis haar eigenlijk wel een beetje. Maar heb ook een goede vent die regelmatig de stofzuiger het huis laat zien. (zeker nu met die rotarm van mij erg fijn)

13. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    ook ik kom jullie maar weer eens vervelen met een berichtje .
    alweer nieuwe zwangere erbij nicootje gefeliciteerd en welkom.

hannah sterkte met je paps.
    en elmo weer aan t werk bevalt het een beetje of was je liever thuis gebleven bij jullie mannetje.

natasja, rustig aan doen he!

hier een paar heftige dagen gehad behoorlijk miosselijk geweest en de toiletpot toch van alle kanten bekeken ;) . en mijn man maar lachen. ikzelf moet er een uurtje later gelukkig ook om lachen wat het is voor het beste doel in ons leven.
    verder merk ik wel dat ik sneller moe aan t worden ben en ik vind t erg moeilijk om er aan toe te geven.
    morgen gaan we voor de eerste keer rondneuzen bij de babydump voor een kinderwagen en kijken wat alles zo'n beetje gaat kosten, maar de bedoeling is dat we nog niks gaan kopen. ik vind t nl nog erg vroeg en we hebben nog alle tijd dacht ik zo.
    fijne avond allemaal!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Even kijken of ik alles onthouden heb.

@Aurelie, ooooow wat lekker dat alles in orde is nu! ik snap heel goed dat je alles opgeruimd wilde hebben (hier is de zolder nog een puinzooi na de verhuizing en ik kan er NIET tegen)
    Sex is hier ook geen prio hoor hahahaha maar soms komt het er wel van. Maar vind het raar worden.. Kan niet wachten weer een potje te vrijen zonder dikke buik er tussen!

@Nicootje, gefeliciteerd meis! Hier een baby na IUI.

@ Hannah, balen dat het met papa weer niet goed gaat. Dat is voor jou ook niet prettig.

@mommy to be, bah, spugen dus..natuurlijik voor het goede doel, maar lekker is anders. Hoop dat je je snel lekker voelt.

@Mariebel, tot nu toe doe ik gewoon alles nog, alleen kan ik niet goed de wasmachine meer vullen, ivm bukken, dus doet mijn man dat. Gewoon rustig aan doen, vind mujn huishouden echt niet het belangrijkste.

Idd nog 50 dagen te gaan! spannend hoor.
    Nog 11 werkdagen! dat vind ik zoooo lekker! hahahaha ik tel echt af.

Met mijn buikje gaat het wel weer, af en toe nog een kramp en harde buiken. Maar niet met regelmaat zoals gisteren.
    Lang dagje hier, dus ben net gelijk in mijn bedje gekropen.

truste.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat je je even hebt laten zien ;)
    Rustig aan hoor!

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik moet straks naar het ziekenhuis.
    Ik blijf een zere buikhouden met harde buiken.
    Vanmorgen ook nog rugpijn erbij en misselijk en het doet een beetje pijn onderin als de baby beweegt.
    Ik moet dus komen en word dan opgehaald door verloskunde.. ik denk dus dat het een ctg word.

Ik ben nu even aan het kijken wie er met me mee kan.

17. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Heel veel succes in het ziekenhuis Natasja.
    Laten we hopen dat alles gewoon in orde is.
    Ik denk aan jullie.

Liefs,
    Vier

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je Vier.
    Normaal ben ik niet zo'n stress kippie maar ik vind het nu echt te lang duren.

19. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Je hebt groot gelijk dat je het laat checken hoor. Ik maakte me al zorgen om je gister, door die sms. Liever 20 keer bellen voor niks dan helemaal niet hoor! Hiervoor betalen we ook een torenhoge premie bij de verzekeraars.

Ik hou het topic in de gaten.

X Vier

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Succes Natas!
    Hoop dat het voorwerk is.........

Deel Deze Pagina