De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Me too.
    Ik moet pas om 14:00 dus ik lig nu lekker te rusten op bed.
    Laptoppie erbij, cijfertjes invoeren voor school.
    Tja moest het rustig aan doen hahahaah dan maar zo.

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hihi groot gelijk. Kom ik weer met mijn Relax......take it easy! en nu zing ik er hard bij, moet je je maar even voorstellen.

Hannah weet ook alles van mijn versie van Relax! Heb het om haar oren geslagen in de wachtweken.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahaha komt goed.
    Mijn moeder gaat mee. Ze moest even opvang voor mijn neefje regelen want die is dinsdag daar. Die gozer trekt zich alles te veel aan, dus wil hem niet mee hebben Hij is een tobber en dan gaat hij hele verhalen in zijn hoofd halen. (hij is 3,5) Mijn zusje (dus niet zijn moeder, want die kon niet weg van haar werk) komt dan bij hem en mijn moeder haalt mij op en dan op naar het ziekenhuis.

Mijn werk was weer top (ben blij dat ik het gister al gezegd had) ze zei zelfs, als er nu niemand is om met je mee te gaan moet je maar bellen, dan kom ik wel.
    Wel heel lief.

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hihi Relax is mijn lijflied geworden...........En het heeft geholpen

Dus straks Vier er gek mee maken :)

Lekker relaxen Natas........Lig zelf ook nog met laptoppie in bed...
    Even rust, afleiding en niks moeten....

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wat lief van je werk zeg. Houden die baan!
    Ach gossie dat je neeft je zich alles zo aantrekt. Wel lief van je mams. Hoop dat je vanmiddag al een stuk geruster bent gesteld.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Goede zo, allebei heerlijk in bedje met laptoppie.
    Jak ik moet zo werken, helemaal geen zin in. Maar ja we moeten centen verdienen he!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ach ja mijn neefje is een geval apart hahahahah
    Hij kan zich ook helemaal druk maken dat het donker in mijn buik is en de baby geen lampje heeft.
    Ook vroeg hij een keer of babies in de mama's buik konden doodgaan :confused:

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Oeps, tja wat antwoord je daar nou op. Echt typisch kinderlogica. Maar ook dingen die je zelf als aanstaande ouder niet wilt horen. Maar je bent nuchter genoeg volgens mij.

9. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    He Natas, veel succes vanmiddag. Ik hoop dat alles goed gaat! Lieve reactie van je werk zeg.

Lekkere luie walvisjes met hun toppies in bed! :confused:
    Geniet er nog maar even van, haha, straks met walvisjong gaat daar weinig meer van komen al zeg ik het zelf!
    Nog even en dan allemaal met verlof, dan kan je hele dagen in bed blijven als je zin hebt, hihi....

10. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hey Natasja, dat is niet fijn die harde buiken. Daar zou ik mij ook ongerust over maken, want het is in principe natuurlijk niet de bedoeling dat je voor mij gaat bevallen ;)
    Sterkte in het zk zo en hopelijk kunnen ze je geruststellen.

groetjes, Aurelie

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee jij mag eerst hoor! :D

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Natas...ben heel benieuwd wat jullie kereltje aan het doen is!

Enne...wat een wijs neefje zeg!
    Geen lampje in je buik...die heb ik nog niet eerder gehoord.

Elmo

13. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Doe mijn best!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yep te wijs af en toe. Hij is op de peuterspeelzaal geobserveerd, en ze mogen het op deze leeftijd nog geen hoogbegaafdheid noemen, maar erg intelligent. Als hij 6 is word er een test gedaan voor hoogbegaafdheid.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij hebben we het al wel eens over hem gehad inderdaad (msn)...lijkt me best lastig, vooral voor hemzelf.
    Het is inderdaad goed denk ik om hem een beetje te beschermen.

Heel veel succes vanmiddag! Hou je iemand op de hoogte? Je mag me bellen/sms'en hoor...

Zit me niet lekker, dat gerommel bij jou!

De een heeft er een gebrek aan...en de ander heeft het wat te veel :(

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Komt goed, ik laat het weten!

Ik ga mijn aankleden op mijn gemakkie, mijn moeder komt zo.

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Natas, ik schrik een beetje van je verhaal. Ik hoop dat alles goed komt en dat het geen echte weeen zijn. Als het lukt kom ik straks nog even kijken. Dikke kus in ieder geval.

Ik zat er gisteren helemaal doorheen. Ik dacht dat ik doordraaide. Iedere drie uur aanleggen, afkolven. Pff duurde wel anderhalf uur per keer en dan na anderhalf uur begon het riedeltje weer opnieuw. 's Nachts kon ik helemaal niet slapen en overdag lukte het ook al niet meer. Prinsje huilde ook steeds, omdat hij niet genoeg had gehad. Al met al komt het er op neer dat ik er mee gestopt ben, ik kon het echt niet meer volhouden. Ik heb gisteren de hele dag moeten huilen. Ik was ook bang dat slapen niet meer zou gaan lukken. Kreeg last van irreeele angsten. Dus al met al beter zo, maar toch was het moeilijk om de knoop door te hakken (terwijl ik voor de bevalling toch echt de insteek had: We zien wel of het lukt en anders gaan we over op flesvoeding). Gisteren veel met mijn Flipje gepraat. Gelukkig is hij nuchter en dat helpt mij enorm. Vannacht gelukkig geslapen. Prinsje is tevreden op flesvoeding en was vandaag 100 gram gegroeid. Vandaag voel ik me stabiel ipv labiel. Ik kan nu weer genieten. Kraamvisite is beter in te plannen en ik heb meer tijd om te rusten. Net nog een uurtje geslapen. Heerlijk!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Prinses,
    Hier ging het precies zo meid.....
    Ik vond het ook heel moeilijk om me er bij neer te leggen. Kijk goed naar je prinsje en zie hoe hij groeit en tevreden is!
    Lekker genieten!
    Elmo

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Prinses Vervelend dat het zo gelopen is.
    Probeer te bedenken je hebt je best gedaan meer
    kan je ook niet doen.
    Ik heb in het ziekenhuis ook die 4 dagen aangelegt gekolft enz.
    En dan had ik alleen maar een bed om in te liggen en een bakkie
    voor Leander en daar vond ik het al tijdrovende en vermoeiend.
    Hoop dat de flesvoeding je meer rust gaat geven.
    en een heel tevreden ventje.
    Kuss.
    Liek.

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kwam kijken of er al nieuws was van Natas....Nog niet dus....

Prinses: kan me bedenken dat die beslissing zwaar valt...Maar juist dat je durft te beslissen maakt je een goede mams...Je wilt het beste voor jezelf en je prinsje...Van de bv zowel jij als je ventje duidelijk niet blij...
    En je ziet meteen positief effect op je prinsje! Dus ga lekker genieten meid!

Deel Deze Pagina