Nog geen nieuws van Natasja. Hoop dat alles goed is. Prinses: ik heb dezelfde insteek als jij, lukt het niet dan lukt het niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om deze beslissing te nemen. Maar als jij nu eindelijk beter kan slapen en je prinsje al wat aangekomen is, dan zitten er voor jullie toch alleen maar voordelen aan de flesvoeding. Dan doe je het gewoon keigoed als kersverse mama!
heyy meiden, natas, jee, hoop dat alls meevalt in het zh voor je en dat gerommel snel ophoudt, ukkie moet nog even blijven zittn hoor! elmo, hoe bevalt het werken? hannah, dikke knuffel meissie. ik dnek aan je prinses, goede beslissing heb je genomen meid, het moet wel te doen zijn en je moet er niet aan onderdoor gaan he! ik ben er vast een heleboel vergeten, hoe is het met jullie allemaal? vandaag voor de eerste keer naar de vk geweest. heb daar erg lang gzeten en ook nog over de bevalling en kraamtijd van kylian gehad, daar zijn toen door hun nog al wat fouten gemaakt, maar heb god mijn verhaal kunnen doen en degene die die fouten gemaakt heeft werkt er ook niet meer, ze zou het nog wle een keer in de vergadering gooien vanmiddag want zoals het toen ging mag niet meer. dus ben wel opgelucht dat ik mijn verhaal kwijt kon en dat ze er alles aan doen om dat niet meer te laten gebeuren. verder was alles prima, bloeddruk goed, hartje gehoord (wat blijft dat gaaf he) was alleen wat afgevallen door de misselijkheid en braken, maar niet veel gelukkig. ik mag voorlopig om de 2 weken komen, omdat ik de mk gehad heb en in deze zwschap al 2 keer bloedverlies heb gehad, mocht ik als ik dat wou voor mijn eigen geruststelling om de 2 weken komen om het hartje te horen, totdat ik ukkie zelf goed ga voelen trappen. dat aanbod heb ik met 2 handen aangepakt heb ook genoeg leesvoer gehad dus ga vanavond maar eens heerlijk lezen x sam
Fijn dat het zo goed gaat Sam! super hoor! Je hart luchten is ook een must hoor, kon dat niet bij je nacontrole? Hier gaat het goed hoor. Werken bevalt wel (vandaag alweer thuis met migraine). Elmo
nee, heb toen geen nacontrole gehad, omdat uiteindelijk de gyn de bevalling (vacuum) heeft gedaan, dus ik ben daar op nacontrole geweest. gelukkig gaat het werken wel meid. balen dat je migraine hebt, lijkt me zo erg, vind gewone hoofdpijn al verschrikkellijk! sterkte
Heb natas sms gedaan, Heeft 3 uur in zh gezeten is nu eten komt zo vertellen. hoop dat je dit niet erg vind natasja dat ik vast meld. Liek.
Ik weet hoe lang een paar onderzoekjes kunnen duren (ze waren mij toen vergeten na de tweede CTG). Natas, eet rustig een happie...wij komen daarna wel hoor :-D Ik hoop dat alles goed is en jullie uk zich nog even rustig gaat gedragen daarbinnen! (zal ie last hebben van het donker?). DAMES: PAGINA 500!
Sam: Extra fijn dat je het nu alsnog hebt kunnen aangeven! Nou maar hopen dat deze bevalling wat soepeler verloopt! Elmo
ben ook wel benieuwd hoe het met natasja is. heb net even bij gelezen maar t zit niet helemaal goed ofwel? prinses, jammer van de bv maar gelukkig pakt prinsje de fles wel . nu lekker rusten en bij komen hé meid. sterkte. kuzz
Meiden ik duik even snel in de douche.. ben plakkerig van alle gel op buik en andere plaatsen hahaha Ben er zeer snel.
Precies 33 wk zwanger en ons zo in spanning laten zitten! Het feit dat je thuis bent zegt als het goed is veel goeds..... We wachten gewoon weer braaf af
Ik weet niet of ik het nog lees Natas. Ben in ieder geval blij dat het goed is. Anders zie ik het morgen. Moet eigenlijk gaan rusten namelijk.
Nou daar ben ik dan! Pff 3 uur lang in het ziekenhuis geweest. Ik had idd een beetje weeen, maar nog acceptabel. Ik kwam in het ziekenhuis, moest een plasje inleveren en daarna aan de ctg. Daaruit bleek idd wat activiteit. Aan de hand daar van moest ik een echo, binnen en buitenwaards, buiten om te kijken of alles met de baby goed was. Ik gaf aan dat ik mijn buik zo hard vond en dat hij niet meer zacht werd. Dat vond de arts ook na het voelen en ging gelijk kijken of er wel genoeg vruchtwater was. Dat was aan de krappe kant. Dat vond ze zorgelijk. Daarna binnenwaardse echo om de kijken of de weeen geen ontsluiting hadden veroorzaakt, maar dat was niet zo gelukkig. Ik werd doorgestuurd naar de echografie, omdat die betere aperatuur hebben om het vruchtwater de checken. Dat was idd beetje weinig maar niet alarmerend en nog voldoende om verder te lopen. Toen weer terug naar verloskunde, waar bleek dat ik ook een fikse blaasontsteking had (niks van gemerkt) waar ik ook buikpijn van had en die buikpijn wekte weer de harde buiken en weeen op. Daar heb ik dus een kuur voor gekregen. Nu moet ik over een week naar mijn eigen gyn voor nacontrole. Ik moet ten alle tijden bellen als ik het niet vertrouw of de pijn erger wordt. De Baby ligt nog steeds met het bolletje omhoog, de eigenwijze drol hhahahah. Ik ben afgepijgerd, ik ga even lekker bijlezen en dan slapen. Morgen gelukkig een vrije dag (niet dat ik vandaag gewerkt heb) Bedankt voor de lieve smsjes~. Natas
Pfieuw...wat een verhaal zeg! Voor nu dus nog goedgekeurd...op die fikse blaasontsteking na. Je hoort het vaker he, dat je er niks van merkt bij een zwangerschap. Ik hoop dat dit de oorzaak was en de kuur gauw aanslaat. Nu die drol nog ff draaien en je bent er klaar voor (over een paar weekjes dan he). Rust lekker uit!
Natas; pff blij dat het enigszins meevalt. Ze hebben je aardig bezig gehouden vanmiddag. Lekker rustig aan blijven doen, zodat die eigenwijze drol nog even lekker blijft zitten hahaha. Nou ja, draaien mag hij natuurlijk wel!hihi Prinses; kan me voorstellen dat het even een moeilijke keuze was, maar bv moet leuk blijven! Met veel spanning is het gewoonweg niet te doen. Bij mij ging het na een paar dagen goed, maar kan me dat kantelmoment ook nog wel herinneren. Als het niet gaat, dan gewoon lekker over op fv. Is veel waard dat je nu weer kunt genieten! Je hebt het geprobeerd, dus no hard feelings meis! Knuffie