De Walvisclub, zwanger na vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lenneke, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier is de situatie onveranderd...Nog steeds die hoofdpijn, licht gevoel in hoofd af en toe...Voor mij dus een teken dat die bloeddruk nog niet gezakt is...
    Dus we houden ons zeer rustig....wel even straks lekkere frisse neus gehaald...Wat een weertje, daar fleur je wel van op!

2. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Hallo Nicootje, jij dus ook zo'n ziekehuis bezoeker :( Ik heb in januari mijn 2de terug plaatsing gehad met IVF en ben nu zwanger.....eindelijk! :D Ik ben al zo'n 6jr bezig en ken ook onderhand iedereen in het ziekenhuis ;)
    Nou dames bij mij zit sex er ok niet in :oops: kan het niet voor elkaar krijgen want mijn vermoeidheid is echt extreem erg! Wel allemaal erg spannend en kan het nog steeds niet geloven, maandag de 1ste echo dus hoop dat het allemaal goed zit, want dat vind ik het engst nu. groetjes

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @hannah, balen dat het niet beter is geworden.

@hippel, maar hoe is het met jou? :D

@Sam fijn dat je minder misselijk bent.

Hier alleen maar moeeeeeeeeeeee.
    Gister een lange dag.. na het werken hadden een aantal collega's waaronder ik een avond georganiseerd waarbij we met elkaar gingen koken in het kook lokaal. dus met zo'n 40 man koken en eten. Erg gezellig. maar na 13 uur op school had ik het wel gehad.

Heb de blije doos opgehaald.. daar zat echt veel in! :D

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik merk dat ik er even helemaal uit ben. Dus moeilijk om op iedereen te reageren. Dat komt wel weer/

Natas, lekker weekend nu! Hoe is het met je buik vandaag? Weet je al wat je met je verlof gaat doen?

Als jullie straks bevallen zijn, is het een goed plan om je geboortekaartje bij een plus-supermarkt in te leveren. Je krijgt dan echt een goed gevulde doos met boodschappen. Onthouden dus!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey meis, het is je vergeven hoor! zo'n drukke tijd zo in het begin!

Met mijn buik gaat het goed, af en toe een kramp maar dat is niks.
    Ik ga dus ook gewoon doorwerken, nog 8 daagjes te gaan.. moet lukken.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    8 daagjes zijn zo om! Jippie!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn vriend is naar een verjaardag. Nu dus voor het eerst echt alleen thuis met prinsje. Brrr. vind het best een beetje spannend. Net ben ik al even wezen kijken, om te kijken of hij nog ademt. Ik ga denk ik zo ook maar in bed liggen, dan ben ik tenminste in de buurt en hoor ik ieder geluidje.

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihih zo zou ik ook zijn hoor! :D

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik denk dat iedereen dat wel heeft.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja echt wel, heel normaal hoor Prinses.
    Nu hij er niet is heb ik zelfs al twee keer mijn oren gespitst...."hoor ik hem nou"

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ghehehe en dat is onmogelijk.

Bah ben misselijk na mijn ontbijt.. bah.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dit vind ik een hele mooie uitspraak.

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Gelukkig natasja dat het allemaal weer rustig is bij je.
    Heb je die krampen en harde buiken toch ws gehad van die
    UWI ( urine weg infectie.)
    Nu heerlijk aftellen hoor.
    Echt een moment om naar toe te leven.
    Het einde gaat in zicht komen voor je.
    Liek.

Hoe is het met de rest allemaal?
    Hannah nog met de billen op de bank?
    Las dat je gisteren nog hoofdpijn had.
    Hoe is het vandaag.?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja ik denk het ook.
    Het komt nu echt heel weinig meer voor, dus dat is mooi.
    Ik blijf alleen die strakke buik houden, ben zo bang dat mijn vruchtwater ineeens op is ofzo.

heb alleen nare bijwerking van die anti biotica... zere doos hahahahah
    echt.. pff geen schimmel maar alles is ineens onwijs opgezet en voelt pijnlijk.

15. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Je blijf altijd zelf nog wel wat aanmaken hoor Natas. Droogvallen zal die vast niet. maar gerimpeld ter wereld komen vast. Had Marin ook. Wat het doorwerken betreft. Dat kan je zelf het beste aanvoelen. Ik ben zowat nog huppelend (dat waren die aardschokken in juni) met 5 weken gestopt. Ga mocht ik nog een keer zwanger worden dan echt wel met 6 weken stoppen.

Hoe is het met de rest van de dikbuikjes?

Spacey, welkom en gefeliciteerd. Ook wij hebben lang moeten wachten op marin (50 rondes). Maar het is het dubbel en dwars waard hoor.

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen meiden,

Ben net terug van de 4d pretecho.......Wow wat mooi is dat zeg.....Ben helemaal verliefd * zucht*
    Ukkie was wel erg eigenwijs...Lag helemaal met het koppie verscholen tegen de placenta aan op de buik dus kon er weinig 4d gemaakt worden.(wordt vast een buikslaper later,net als mama )
    De echomevrouw heeft flink aan mijn buik zitten porren en ik zelf heb nog springend en hopsend rondgelopen in de hoop dat uk anders ging liggen....Eigenwijsje
    Uiteindelijk ging uk er dan toch goed voor liggen toen ik op mijn zij lag...Nou toen was het uitgebreid poseren hoor...We hebben echt zo goed het gezichtje gezien!
    Foto's in mijn album....

Verder hang ik nog steeds op de bank ja...Hoofdpijn wil nog niet verdwijnen helaas....... :cry: Maar dit weer maakt veel goed! Heerlijk wangdelingetje gemaakt, frisse neus....

Natas: een opgezwollen doos dus... ;) Nou daar ben je klaar mee...hihi....Gelukkig helpt de Ab wel dan....Vind knap dat je tot het einded gaat volhouden hoor...

Spacey: gefeliciteerd!

Prinses: alles goed gegaan zonder prinsesman?

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi Hannah,
    Baby Stegeman is een plaatje hoor! Wat een prachtige echo's. Hoop alleen wel dat het nog een hele poos gaat duren voordat je de echo's met het echie kan vergelijken.
    Als ik mijn vingers nou gekruist houd, doe jij dat dan met je benen? ;)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Haha........Ik hou ze stijf op elkaar!
    ( of manlief daar nou blij mee is of niet ;) )

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Hannah! ooooow wat een moppie! jij had dus ook zo'n verstoppertje speler! Super lief joh! :D

hahaha ja lekker zo'n doos.. nooooot! hahaha

Ach nog 8 daagjes en dan is het werken voorbij, dan heb ik het volgehouden tot 35 weken en 3 dagen (mijn verlof gaat in de krokusvakantie in)

@Femke, ja ik zal idd nog wel aanmaken, maar het was al niet veel meer.. en ik moet nog 6 weken en nog wat. En die buik.. zo hard als een bowling bal!

Nou, ik ga er vandoor er staan binnen no time 9 meiden op de stoep hier voor een vrijgezellen feestje en ik geef ze een workshop sieraden maken. Heb dus de hele ochtend boven staan opruimen en alles klaar gezet! hahaha dat gaat een gekakel worden straks!
    Mijn zolder is dan wel niet helemaal klaar nog, het ziet er wel erg leuk uit zo!

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh leuk Natas! Veel plezier!

Deel Deze Pagina