@Aurelie, hoe is het nu met je? weer wat beter? blij dat er geen gerommel is gestart! @Hannah, nee toch he meis? hoop dat alles in orde is. Moi: Nog 7 dagen te gaaaaaaaaaaaaan woehoee! hihihi Mannetje heeft van de week een foto gemaakt, zal hem later even opzoeken en online proberen te zetten. Morgen naar gyn.
goeiemiddag meiden, hannah, jee meis, het zit je niet mee. hoop dat je snel weer terug bnt! sterkte! natas, heelrijk nog 7 dagen, en dan...heerlijk genieten!
Nou he he........Daar ben ik eindelijk dan weer............. Pff wat een dag zo.... Mijn bloeddruk was bij de vk wel ietsje lager, 140/90 en geen sppor in urine. Maar omdat ik nog steeds die hoofdpijn heb, pijn boven in mijn buik en wat vocht vast houdt wilde ze toch dat ik door ging naar de gyn. Daar kon ik dus vrijwel meteen terecht, ook daar was de bloeddruk nog hetzelfde. Heb nog uitgebreid echo gehad om te kijken hoe het met de kleine was, die doet het gelukkig prima, geen groeiachterstand en genoeg vruchtwater. Dus wat dat betreft nog geen gevolgen. De gyn legde uit dat het normaal is als je bloeddruk gedurende zwangerschap stijgt maar dat voor deze termijn van de zwangerschap nog niet goed is......... Vooralsnog geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging dus maar goed dat kan wel gebeuren als die bloeddruk te hoog blijft. Bloed uitslagen waren nog niet allemaal bekend toen ik bij de gyn was, maar aangezien urine schoon was verwachtte hij dat die nog wel goed zouden zijn, zo niet werd ik gebeld...Wat tot op heden niet gebeurt is dus ga er van uit dat ze goed waren. Moet nu over een week weer op controle, weer bloed prikken en urine controle........ Voor nu moet ik gewoon echt rustig aan blijven doen dus werken zit er echt niet in voorlopig.............Dus ben veroordeeld tot de bank
Toch blij dat je weer terug bent. Inderdaad maar erg rustig aan blijven doen. Blijf je nu onder controle van de gyn of mag je eventueel weer terug naar de vk?
Fijn dat alles in orde is dan hannah. Gelukkig geen zw-vergiftiging dan. Blijf maar rustig aan doen en op de bank. Meer kan je nu even niet doen. Succes. Liek PSSssss natas ben benieuwd naar je foto`s.
Bij allebei tot op heden........ Dinsdag weer afspraak bij de gyn en donderdag gewoon weer cotrole bij de vk.... Gelukkig idd nog alles goed.........en geen vergiftiging. * ook benieuwd is naar Natas dr foto *
gelukkig meid, is je urine en bloed nog goed. idd rustig aan doen maar dan he! enne...ook aagje naar foto natas
Hallo Meiden, Hier voorlopig mijn laatste update. Deed wel luchtig over al mijn verschijnselen van de laatste dagen, maar heb vandaag toch maar de verloskundige gebeld en moest meteen komen. Mannetje zat in amsterdam en die maar niet gewaarschuwd. Vanuit de vk meteen doorgestuurd naar het zk, want het leek toch wel of ik echt al 2 dagen vruchtwater aan het lekken was. De rest van de dag in mijn uppie in het zk doorgebracht en onderweg daar naar toe, natuurlijk wel mijn ventje gebeld en die is meteen in de auto gesprongen. Ik heb tot vanavond de hoop gehouden dat het allemaal vals alarm was, maar helaas. Mocht om 19h00 naar huis, maar ik moet me morgen om 6h30 melden om te worden ingeleid. Hartslag van de baby is gemonitored en die is prima. En dat was weer een hele opluchting, want zo'n middag in het zk is niet goed voor je gemoedsrust. In het zk zijn ze wel een beetje bang dat het zwaar voor me wordt de komende bevalling, omdat ik eigenlijk nog steeds een beetje ziek ben en dus de longen uit mijn lijf hoest. Maar ja, een alternatief is er niet en als ik al die andere bevallingsverhalen lees, overleeft iedereen het, dus ik ook. Maar eerlijk is eerlijk, ik zie wel tegen morgen op. Het goede nieuws dat ik uiterlijk op Valentijnsdag ons kereltje in mijn armen kan vasthouden en naar dat moment kijk ik onwijs uit. Er bestaat een kleine kans dat vanavond de weeen uit zichzelf beginnen. Dat zou natuurlijk het prettigst zijn. Duimen jullie voor me? groetjes, Aurelie
O, spannend Aurelie! Hele veel sterkte en succes! Het is inderdaad spannend en eng, maar achteraf zul je zeggen dat het allemaal de moeite waard is geweest. Probeer vanavond nog een beetje te slapen en nog even lekker te knuffelen met je vent. Je leven zal er snel heel anders uitzien! Dikke knuffel!
Spannend Aurelie, Ik ga hier keihard voor je duimen. Rust lekker uit, je hebt je energie straks hard genoeg nodig. Succes meis. Liefs, Elvira
Hier ook veel duimpjes omhoog voor Aurelie. Sterkte en succes meid. Hoop dat eigenlijk vanacht nog spontaan je bevalling gaat beginnen. Lekker op tijd naar bedje toe , proberen uit te rusten morgen vroeg dag voor je. Liek.
Aurelie, ook van ons dikke duimen! Bijna je beebje vasthouden, ook een mooi vooruitzicht toch? Veel succes met de bevalling. Natas, nog 7 dagen, klinkt lekker! Hannah, balen steeds heen en weer naar ziekenhuis. 'Lekker' op de bank dan maar...
Aurelie, Ontzettend veel succes meid! Ik hoop dat het niet al te zwaar voor je gaat worden en je gauw je kleintje in je armen hebt! Elmo
Aurelie, Heel veel succes en inderdaad, uiterlijk op valentijnsdag je kereltje in jouw armen. Dat doet me inene denken aan vorig jaar, Elmo, dat was toch de dag (Valentijnsdag) dat jij positief testte?
Meiden bedankt voor jullie support. Net maxi cosi in de auto gezet, spulletjes gepakt en nu naar bed. Ben bekaf en ondanks alles denk ik dat ik best goed zal slapen. Heb nog steeds geen harde buiken of weeen, maar wat niet is, kan nog komen toch? Hannah: succes met alles Natasja: het aftellen naar je verlof is echt begonnen. Geniet er zo van! Trusten! Aurelie