hoi allemaal, eindelijk kan ik me aanmelden bij deze club en ik zie dat er een heleboel op hun eind lopen! Succes hoor! Leuk! Ikzelf ben dus nu 10wk zwanger van een tweeling na 2e icsi poging en ga proberen hier lekker mee te schrijven! Groetjes
Jep, Eva (Aldonza) en ik hadden beide de terugplaatsing op Valentijnsdag! 28 feb deed ik de test, Eva 1 maart. Succes Aurelie!
Maamaa welkom en gefeliciteerd! Aurelie, je bent nu vast aan het puffen of hebt je kindje al in je armen. Wie is eigenlijk je buddy?
Volgens mij ligt het buddysysteem met de nieuwe walvisjes behoorlijk op zijn kont... Tijd voor een nieuw lijstje zou ik zeggen! Zonder buddy je bevalling in kan eigenlijk niet he! Natas, Kan ik al je album induiken? Of zeur ik nou alweer :-D
idd word het tijd dan voor een nieuw lijstje aurelie, je leest het niet meer, maar hoop dat je kleintje al in je armen hebt meid! hannah, hoe is het vandaag met je hoofdpijn? natas, nog 6 daagjes hierna toch? heerlijk hoor! enne staat de foto er al in, ben aagje elmo, alles goed daar? gisteren hebben john en ik de babykleertjes van zolder gehaald en uitgezocht. pfff wat klein en wat een herinneringen zitten daar aan zeg. moet zeggen dat er menig traantje gevloeid heeft zat vanmiddag in de tuin en john is met kylian aan het voetballen en ravotten, en ineens denk ik bij mezelf. jeetje, 6/7 jaar geleden achten ze de kans op een zwangerschap en kinderen van onszelf zo goed als nul. en nu loopt er een stoere knul van bijna 3 met papa te rennen en vliegen en eigenwijze uitspraken te doen en is er een tweede wondertje onderweg. en pof...daar kwam weer een jankbui. moet toch zeggen dat ik het toch nog steeds moeilijk heb met het hele ziekenhuisgebeuren en geschiedenis van heel veel jaar behandelingen en teleurstellingen. en dan nu is dalijk ons gezinnetje kompleet. geweldig......maar moeilijk te bevatten en te geloven, stom he xxx
Supers , welkom hier want er moeten nog veel meer walvissen komen om te blijven schrijven met anderen voor ze naar de andere kant komen. Wow een 2-ling. Liek
@sam, kan me goed voorstellen hoor! al die emo buien! ZIjn ook spannende tijden geweest dat moet er uit. @elmo en alle nieuwsgierigen.. kan mijn kabeltje niet vinden grrrrrrrrrrrrr demente doos ben ik toch ook.. nog 6 daagjes idd.. vandaag naar de gyn.. vraag me af of hij gelezen heeft dat ik daar was vorige week. Het was niet meer dan een routine onderzoek, al heeft hij wel naar het vruchtwater gekeken omdat ik aangaf dat het wat weinig was vorige week en dat het een spoedecho was geweest. hij vond het voldoende, maar zou de echoscopiste vragen het weer op te meten volgende week. (kreeg dus weer een echootje vanmorgen, zus met neus op het scherm hahah) Verder vond hij het niet vreemd dat mijn buik straks was.. logisch met een kind erin.. is dat mannenlogica of wat? grrr die arts bij verloskunde vond dat niet zo best. verder vroeg hij niet naar de buikpijn of blaasontsteking.. ik ben dan zo overrompelt dat ik ook niks zeg Maar goed, ik zou dus eigenlijk moeten rusten volgens hem, toen ik aangaf dat ik nog werkte, zei hij, ach daar ben je zo mee gestopt als het niet gaat toch? duh.. hahahahahah Nou ja, de baby beweegd goed, dus ik laat het maar zo.
Ik heb dat ook altijd Natas.En dan ben je de deur uit en denkt: Ik had dit moeten vragen en dat moeten zeggen. Als je het niet vertrouwd dan gewoon bellen hoor. Laat die man maar kletsen!
Whahaha...mannenlogica! Ik heb alleen maar vrouwen aan me gehad en ook dat strookt niet altijd hoor De enige man die aan mij zat was de chirurg...ik zou hem niet meer herkennen aan zijn stem of gezicht...wel aan zijn manier van inwendig onderzoeken Ik hoop dat je kabeltje zich gauw laat vinden! Aurelie / Elvira, Is er al nieuws?
Ow, Komt ElviraR hier nog dan? Nou ja, we horen het wel. Is misschien ook wel leuk als ze het zelf kan komen vertellen :-D Sam, Ik kan me je tranen en emo-toestand ook heel goed voorstellen hoor! Als ik naar ons ventje kijk kan ik ook met gemak volschieten (en die is net 3 mnd ). Elmo
Nee niet op zolder hahahahah die is nou wel mooi opgeruimd. Ik zal het straks eens aan mijn man vragen.. owja.. jochie ligt nog steeds verkeerd om.. over 2 weken wil de gyn praten over wat we gaan doen.
Spannend Natas, met die onderstebovenknul van jullie! Ik zal dat je al een beetje aan het vissen was op het forum. Als het op een keus aankomt...stuitbevalling of ks... weet je dan al wat je gaat doen of ben je daar nog niet over uit? Klopt het in jouw geval ook dat ze niet gaan draaien ivm weinig vruchtwater? of is dat ook nog niet zeker....? Ukkie: DRAAIEN!
Over het algemeen draaien ze liever niet met weinig vruchtwater, maar dat zal dan beoordeeld moeten worden. Een stuitbevalling is voor mij echt geen optie.. ik vind dat doodeng.. plus straks lig je uren te bevallen en moet uiteindelijk toch het mes erin, dan kies ik voor een keizersnee, als ik de keus toch heb. Ik weet dat het een operatie is en dan je zelf langer nodig hebt om te herstellen, maar beentjes of kontje eerst vind ik zo 'n eng idee..
Fijn dat je die keuze in ieder geval al gemaakt hebt. Dan hoef je je daar niet meer druk over te maken. Ik hoop dat hij nog draait! Dat zou natuurlijk het mooiste zijn!
Natas jammer dat je de kabel niet vinden kan. Tjee eigenwijs stuiterknulletje heb jij zeg. Laat hem eens snel draaien..... Ik geloof dat ik zelf ook liever voor keizersnede ging kiezen dan dat ik een stuitbevalling zal moeten doen. Ben benieuwd wat je stuiterknul in petto heeft voor je. misschien zoeft ie nog wel naar beneden. Liek
Lieke heeft nog last van zw hormoontjes :-D Fijn dat je inderdaad de keus al hebt gemaakt Natas! Vriendin heeft wel een stuitbevalling gedaan, ging echt heel goed. Kan me je twijfels voorstellen...weet ook niet of ik het aan zou durven... Anders mijn man w.s. niet :-D