hahahahah nee mijn man ziet het ook niet echt zitten hoor! Die vind het al eng genoeg. Ik denk dat hij niet gaat draaien, hij ligt vanaf week 22 al zo.. grappenmaker.. denkt bij zichzelf.. ga niet op mijn kop hangen hahahaha
Nou! Dat zei ik hier ook wel eens. Ruben heeft zo'n beetje vanaf het begin ondersteboven gehangen... Hij zal wel misselijk zijn geweest van het goed om leven :-D
Ha meiden, Maamaa: super zeg, nu zwanger van twee! Sam: zo'n emobui kan ineens toeslaan...Het is ook niet niks wat we allemaal hebben moeten doorstaan... Natas: wel vreemde actie van die gyn zeg En wat een eigenwijs stuitertje...Hopelijk draait je ventje nog...Ik zou ook nooit gaan voor een stuibevalling.....risico's zijn me te groot....Dan maar keizersnee ondanks het wat langere herstel...Alles voor de veiligheid! Hier nog hetzelfde......Die hoofdpijn blijft en is behoorlijk storend aanwezig...Soms zou ik willen dat ik mijn hoofd eraf kon schroeven Vanmiddag van ellende maar een poos geslapen....
@hannah, getsie zeg.. wat balen zeg! Ik hoop echt dat je snel weer wat beter gaat worden, zo is er ook niks aan! @maamaa, gefeliciteerd!
ik ga slapen! Morgen 2de kans met de ruitenmannen... tussen half 8 en 8 zouden ze voor de deur moeten staan..
Geen koffie aanbieden hè natas! Tenzij ze met bloemen komen. maamaa, welkom met je dubbele pret! Ben benieuwd wanneer er een walvis verkast (of al verkast is)
jaaaaaaaaaaaaaa en de schuifpui is zelfs al vervangen! Ze zijn met die andere ruit bezig. Ik hoorde ze net tegen de buurman zeggen dat ze er over een half uurtje zouden zijn.. Ik kruip dan eeeecht nog even mijn bed in! Vanmiddag moet ik naar mijn oude huis, de electriciteit word afgesloten, dus daar moet ik voor aanwezig zijn.
ok, in dit tempo is een kopje koffie misschien wel terecht. Kruip maar lekker even terug Natas. Dromen over puitjes. ben lichtelijk jaloers. Was er ook al vrij vroeg uit. Moet vanmorgen nog vanalles doen aangezien ik de hele middag cursus heb. en morgen en vrijdag moet ik werken. Zaterdag sint piter vieren. Als ik nu niets doe is mijn huis zdag wel heel erg vervrommeld. (of was dat met een f?) Cursus vanmiddag is leuk. Gaat over het digitale schoolbord. Daar krijgen we over twee weken 8 van.
8 wow! wij kregen er gister ook 1, en dat was het hahahahah Ik ben benieuwd of de cursus leuk was, dat zullen wij ook wel krijgen.
Volgens mij heb ik laatst bij iemand een collum gelezen over de cursus Fijn dat je ruit er inzit! Dat is nog eens snel! Ze kunnen het wel..... Nou dat verrekte kabeltje nog :-D Aurelie, zou ze al bevallen zijn? Ben wel heel benieuwd!
hhahaha kom allerlei kabeltjes tegen maar niet de juiste. Ik ben soms te opruimerig en dan vergeet ik waar ik het gelaten heb
Nog niks van Aurelie...ben ook nieuwsgierig..... Natas: herkenbaar,leg de dingen op de meest vreemde plaatsen...en vervolgens dus onvindbaar....