Het eind is in zicht Natas! De laatste loodjes wegen het zwaarst, alhoewel ik het toen ook wel heel gek vond om voor de laatste keer naar het werk te gaan!
Ja ik vind het ook een vreemd idee hoor! Kreeg vandaag al een mooi kadootje van 3 meiden uit mijn mentor klas. Een mand met allemaal kadootjes, spuugdoekjes, romper, speentje, sokjes, luier, enz.. kreeg er een brok van in mijn keel..
Die brok wordt steeds groter deze week. Misschien wordt het wel huilen als je weggaat. Je weet dan dat het nooit meer hetzelfde wordt. Tenminste daar was ik me heel erg van bewust. Hmm, Tim huilt weer. Ik vind het heel moeilijk, maar merk dat het vandaag al beter gaat. Ik probeer echt op mijn gevoel af te gaan, maar soms wint het verstand!
Het is niet de bedoeling dat topic verhuist naar onder aan de pagina. Het is hier echt mega-stil. Waar is iedereen? Toch niet stiekem aan het bevallen?
Gelukkig niet.....Ukkie moet nog ff blijven zitten daarbinnen... Pff net verjaardagsboodschappen gedaan, ben morgen jarig... Maar werd helemaal krankjorum in de supermarkt al die kakelende treuzelend mensen.........Argh kreeg dr mepneigingen van.......... Werd er echt gek van, heb nog nooit zo snel boodschappen gedaan... Nu even bijkomen op de bank en weer tot rust komen.... Mannetje is al hele huis aan het poetsen...
nou ja iedereen hahahaha Hannah en ik zijn de enige 2 die veel schrijven hier (van de walvissen nog dan he bedoel ik) @Hannah, fijne dag alvast morgen! Ik krijg ook mepneigingen hoor van mensen in de winkels! Wij hebben het rolgordijntje gehaald van de babykamer en gordijnen voor de huiskamer besteld. Ben nu al weer moe vind dat niet leuk!
Hormonen zijn soms ondingen. Hahaha, ik had er ook vooral last van in winkels. Nu maken mijn hormonen, dat ons hele huis glomt van onder tot boven. Ik ben nog nooit zo'n goede huisvrouw geweest. Natas, moe zijn is ook niet leuk! Maar lekker aan toegeven. Straks wordt het wel weer beter!
Zo ik heb lekker 1,5 uur in bad gelegen hihihi boekje erbij.. heeeerlijk. Nu lekker op de bank met een dekentje, mijn mannetje staat lekker soep klaar te maken, wat wil je nog meer.
Handig soms, die mannen! Ik lig ook heerlijk met een dekentje op de bank en duik zo (na de fles) mijn bedje in. Tim ligt vannacht voor het eerst op zijn eigen kamer, dus dat zal wennen zijn,
goeiemorgen meiden, heb een paar drukke dagen achter de rug. ben nu kapot, dus vandaag lekker rustig aan hannah, gefeliciteerd! met je verjaardag iedereen ene hele fijne dag vandaag!
@Sam lekker uitrusten dan! @prinses, hoe is het gegaan? Ik voel me niet lekker.. misselijk ale: gelukkig nog maar 4 daagjes werken!
Hey Meiden, Om te zorgen dat jullie niet onderaan komen te staan, ga ik ook maar wat vaker hier posten. Natas balen dat je zo misselijk bent. Lekker rustig aan doen. Nog 4 dagen werken en dan verlof, jippie! Hannah Ik heb al heel mooi voor je gezongen aan de foon, maar bij deze hier ook nog gefeliciflapstaart. Doe rustig aan en maak er een leuke dag van. @Sam Met jou ondanks de drukke dagen ook alles goed? Doe maar lekker rustig aan. Liefs, Elvira
Hannah, gefeliciteerd met je verjaardag! Natas, lekker rustig aandoen vandaag! Elvira, goede dat je hier nu al regelmatig komt posten, dan kan je vast wennen! Sam, nu dan even met de beentjes op de bank! Hier is het vannacht goed gegaan. Hij heeft weer lekekr geslapen tot half 6. Nu is hij wel aan het huilen. Maar dat moet maar even. Ik weet zeker dat alles goed is, hij zal wel gewoon moe zijn. Over 10 minuten kijk ik wel even achter de deur!
Hannah, gefeliciteerd met je verjaardag! Natas, hoe is het nu met het maagje? En met het buikje? Nog vier dagen meis! Ook mijn nestdrang sloeg hopeloos toe. Moest en zou elke avond na het koken de deurtejs van alle keukenkastjes poetsen. dat MOEST! Anders waren de gevolgen voor mijn gevoel rampzalig. En wat dus balen was was dat ik mijn nestdrang ook nog met twee weken verlengde....
Hannah happy birthday! Maagje lijkt wat beter te worden, krijg al weer een beetje trek, dus zo maar eens wat proberen te eten. babybuikje doet nog steeds zeer, overal steekt wat uit en dat doet pijn hihihi Ben vandaag lui, ook geen poetsdrang gelukkig hahahahaha
oww wat fijn dat ruben weer thuis is zeg! had dat gemist dus las het net allemaal, wat erg zeg! elmo, dikke knuf van mij en sorry dat ik het niet gezien had, ben een paar dagen niet geweest prinses, fijn dat ie goed geslapen heeft, kom je zelf ook weer van bij he! elvira, verder gaat het redelijk hier meid, mag niet klagen nu bij wat het is geweest. hoe is het bij jou? al klaar voor volgende week? zoo spannend he meid