Heej meiden, Bedankt voor de felicitaties........Lekker verwend en verjaardag overleefd... Alleen jammer van die hoofdpijn Vandaag doe ik helemaal niks, behalve bankhangen... Sam: gelukkig alles goed! Viertje: je gezang was prachtig... En kom maar vast hier, straks zit je vastgeroest hier... Natas: je laatste van 4 werkdagen aangebroken....Succes! Oh wat fijn dat Ruben weer thuis is....
Lieve Hannah, Alsnog van harte met je verjaardag! Door omstandigheden ben ik wat laat, sorry! Natas, Na vandaag nog maar 3 he! JOEHOEEEE Is dat kabeltje al terecht? Smakkerd van Elmo!
goeiemiddag meiden, hoe is het met iedereen. elmo, hoe is het nu met ruben? natas, whaaa, je laatste werkweek! hannah, vanfdaag...voetjesomhoog en blijven zitten of liggen waar je bent hoe is het met de andere zwangeren/mama's?
@Sam mooi buikie! @Hannah, lekker niks doen vandaag verder! @Elmo nope, lijkt van de aardbodem verdwenen (net als mijn horloge..) Jaaaa nog 3 te gaan! Vind het zo raar hahahah.
Natas, Ik hoop dat je het kabeltje en je horloge terugvind. Het zal wel door de verhuizing komen...dan raak je vaak de meest idiote dingen kwijt! Sam, Leuk hoor, weer buikfoto's plaatsen! Het lijkt me mega bijzonder om dat een tweede keer te kunnen doen! Hannah, Alles goed? Weer een beetje opgeknapt? Ruben doet het weer heel goed hoor! Hij drinkt alweer stukken beter en zijn ontlasting wordt gelukkig ook weer wat vaster. De verhoging hou ik onder controle met paracetamolletjes
hahah mijn horloge had ik van de week nog gewoon om hoor.. maar waar hij nu is.. geeeeen idee! blij dat het met de kleine man weer beter gaat! Nu weer een beetje bijtanken met z'n 3en!
hihi die natas, dat zijn nou de nadelen van zwanger zijn, je ruimt op, maar waar je het opruimt? joost mag het weten elmo, wat super dat ruben goed drinkt en zijn ontlasting al beter word. hoop dat je kereltje heel snel weer helemaal beter is. en voelt idd heel speciaal om dat nog een keer te mogen doen, de echo's, de buikfoto's, de babykamer, tis allemaal weer even spannend en zooo verschrikkellijk leuk. ben blij het nog een keer mee te mogen maken
Jah Natas...ik heb mijn best gedaan maar het zal inderdaad je zwangerschap wel zijn Niet meer naar zoeken dus!
hahhhaahah en ik ben al alle plekjes afgegaan waar het normaal ligt, maar nee hoor. Rick maar even laten kijken vanavond. Ik voelde me echt invalide voor de klas zonder horloge hahahaha.
Hahahah...jij wilt elke seconde aftellen! Gelijk heb je ook.... Je hebt er maar 1? of is de rest zoek of passen deze niet bij je outfitje? hahah
nee hahaha jij denkt dat docenten zomaar wat doen? lessen zijn gepland hoor (hahah 9 van de 10 keer) dan wil ik weten wanneer ik wat ga doen. Ik heb er 1, heb een moeilijk polsje, ben blij dat deze past en lekker zit!
Kabel- en klokkie-gate ..... Vriendlief moest ook alles voor mij zoeken hoor. Ik begon er niet eens meer aan maar belde hem gewoon op zijn werk om te vragen waar iets was. Hmmm. Had geloof ik niet zoveel met mijn hormonstertjes te maken.....
Natas, Volgens mij begreep je me verkeerd....ik had het helemaal niet over je lessen verder hoor Ik snap ook wel dat het allemaal gepland is