kookwekker, horloge van Rick inpikken, leerlingen verzoeken 1 op je bureau te leggen, eentje kopen, wekkerradio meenemen...euh....kan je hier wat mee :-D Ach, nog 3x!
hahahaha leerlingen hebben geen horloges, die kijken allemaal op hun mobiel. Dat doe ik dus ook stiekem.
Whaha...dat ik nou uitgerekend de gsm vergeet zeg :-D Inderdaad...vervroegd met verlof :-D Ach, die drie dagen overleef je ook nog wel denk ik...ik vond het geweldig die laatste week. Alles doe je voor de laatste keer....zalig!
heb daar eigenlijk niet zo bij stil gestaan. Liep op blote voeten (zelfs slippers pasten niet meer) door de school. lekker koel aan de voetjes en nam dankbaar gebruik van het eit dat je extra pauzes magnemen.
extra pauzes? pff ik werd vandaag zelfs nog gewezen op mijn pauzewacht... ik zat dus lekker... niks extra pauzes.
hoi meiden. hoe is het hier? ben al even niet geweest zo druk gehad en zooo moe! natasja laatste weekje en dan genieten? hannah nog gefeliciteerd! hier verder alles ok we hebben afgelopen donderdag de 2e echo gehad en deze was helemaal super, ons kindje lag weer 4 dagen voor en mijn uitgerekende datum is nu iets vervroegd naar 6 september. gaat wel snel zo kuzz
nee ik ben de mmm net ontsprongen. zou eigenlijk eind januari beginnen met de eerste ivf maar ben in december door een wonder alsnog zelf zwanger geraakt.
ok. Dan snap ik het. Ging er automatisch van uit dat je aangezien je hier ook soms schrijft een MMM-er bent.
hier alles goed, vanmiddag weer naar de vk. blijft toch altijd spannend kylian gaat mee, ben benieuwd wat ie doet als ie het hartje hoort hoest met jou?
Vandaag weer op controle bij de gynaecoloog. Mijn bloeddruk was gelukkig wel weer ietsje gezakt, 130/85 was deze nu. Bloed en urine waren wederom ook goed dus niks wijst op vegiftiging gelukkig. De rust heeft blijkbaar toch een beetje goed gedaan maar de bloeddruk is nog niet wat deze wezen moet, daarom moet ik rustig aan blijven doen. Dat betekent dus voorlopig niet meer werken. De hoofdpijn die ik nog steeds heb komt wrs omdat mijn lichaam al bij een kleine stijging reageert hierop in de vorm van hoofdpijn. Ze kunnen er helaas niet zo veel aan doen. Voorlopig mag ik weer terug naar de vk, maar moet wel streng in de gaten gehouden worden, zodra de bloeddruk weer naar 90 of hoger gaat moet ik weer terug naar de gynaecoloog. Het allerbelangrijkste is gelukkig dat die kleine het goed doet, en daarvoor doen we alles! Sam: succes vanmiddag! Leuk met Kylian samen. Natas: je bent er bijna............. Mommy tobe: altijd fijn paar dagen cadeau. Super dat alles goed gaat.
heee meid, wat fijn dat ie gezakt is zeg. wel waardeloos dat ze niks aan die hoofdpijn kunnen doen zeg. blij dat je weer terug mag naar de vk. ik hoop dat je daar de rest van je zwschap kan blijven en je bloeddruk zo blijft meid. en tis niet leuk idd, maar voor de kleine doe je het he meid!
Gelukkig Hannah! Iets gezakt! Nu zo houden, dus rustig aan blijven doen. Natas, nog 2 dagen werken. Gek idee he? Heb je dan ook meldplicht, of vanaf wanneer deden we dat ook alweer. O, nee volgens mij pas vanaf week 37, dus nog een weekje wachten. Ik zal binnenkort mijn mobiel dag en nacht bij me dragen. Ik denk trouwens dat de TPG-post, moeite heeft met de verbinding tussen jouw en mijn huis. Mijn geboortekaartje kwam veel te laat, maar ik heb jouw kaartje ook nog niet mogen ontvangen (terwijl ik weet dat je er 1 gestuurd hebt). Hahaha, ik zit iedere dag vol smart naar de brievenbus te kijken.
heyy meiden, ben were terug van de vk en alles was weer goed bloeddruk netjes, hartje gehoord, kylian mocht helpen en vond het machtig interressant het eerste wat ie deed is een speelgoedtelefoon daar pakken en zeggen; "hallo? papa, kylian baby luistert"