@Sam aaaw wat lief! fijn dat alles weer goed was! @Hannah, mooi dat het weer aan het dalen is, die rust doet je goed, lekker volhouden dus! @Prinses, grrrrr nee toch he.. zover weg woon je toch niet ahahahah jeetje eerst jij naar mij en nu weer andersom.. ik stuur er gewoon nog 1, als je ze alsnog beide krijgt, is het gewoon dubbelop feest! Nog 2 dagen idd, voelt idd erg raar hoor! alsof ik niet klaar ben, maar dat ben ik wel hahahah Hier ook weer controle gehad en de groei echo. Alles goed. Baby ligt nog steeds verkeerd om haahahahah dus de kans op keizersnede neemt toe. Hij ligt goed op groei, alle metingen vallen tussen 35 en 36 weken in. Zijn gewicht werd nu geschat op 2750 gram, iets boven het gemiddelde van 5 pond dus. Mocht het een KS worden dan wordt onze man in week 39 gehaald. Draaien vond de gyn eigenlijk geen fijne optie, hij doet dit zelf ook liever niet, stuit mag nog steeds, maar hij gaf aan dat er 25 % kans is dat het dan toch nog een KS wordt. Dus dat vind ik te groot. Maar goed, hij krijgt weer 2 weekjes van de gyn, dus wie weet. Verder ben ik moe moe en nog eens moe.. dus heb lekker gebadderd en lig ik lekker onder de wol nu. liefs Natas
Nou Natas, fijn dat alles goed was met jullie pluis! Op naar de ks dan maar...als hij draait valt het mee...maar dan ben je maar voorbereid!
Precies, de voorbereiding heb ik echt even nodig. Ik moet afscheid nemen van het idee van je baby aanpakken na de bevalling en gelijk bij je hebben en aan de borst binnen het uur.. Dat vind ik wel moeilijk, maar ik moet gewoon weten waar ik aan toe ben ivm met bovenstaande.. stel ik me dan aan? ik weet niet.. wie weet draait hij nog.
Je stelt je zeker niet aan! Je weet hoe ik het heb ervaren.... Ben blij dat jij je voor kan bereiden en niet onder algehele narcose hoeft! Logisch dat je moet wennen hoor!
Dat is dan ineens je gedachten even andersom zetten. Ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen. Maar ik denk dat een kz het veiligst is voor moeder en kind. Ik geloof ook dat ik niet snel voor een stuitbevalling zou kiezen. Hihi, 2 kaartjes! Ik hoop dat ze allebei komen, dubbel zo leuk!
@ Elmo, ja idd, ik probeer al die ervaringen ook mee te nemen. @prinses ja het is vreemd, je gaat toch ook van een gewone bevalling. hahahah ja als ze beide komen de kaartjes is het zeker leuk! ghehehe ik zal wel weer iets dozigs gedaan hebben.. ik kan soms geeneens uit mijn worden komen en moet alles opschrijven enzo... dus als het niet komt heb ik weer iets stoms gedaan hahahaha
Nou ik denk toch echt dat het aan TPG=post ligt. Het is toch vreemd dat mijn kaart er ook zo lang over deed.
Hier gaat de post wel goed hoor.... Ik dacht ook een keer dat de postbode had verzaakt...had ik het verkeerde nummer erop gezet
Hey Natas, Nog tweedagen meid. En je stelt je niet aan hoor. ook ik stelde me in op aanpakken en binnen een uur aanleggen. Dat is gelukt, maar vlak daarna ben ik alsnog onder narcose gegaan en heb zo de eerste reacties van o.a. mijn moeder moeten missen. Alles heeft uiteindelijk zijn nadeel.
Oh Natas...gek idee he.... Besefte me vanmiddag ook nu de kans zeer klein is dat ik nog werk voordat mijn verlof ingaat dat ik 2 weken geleden voor laatst gewerkt heb....en heb dan geen eens afscheid genomen van mn collega's... Kan me voorstellen dat je je nu kan gaan voorbereidne op KS...Ff omschakelen, hopelijk draait je kleine man nog.....
Natas, Ik vind ook niet dat je je aanstelt. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook gezegd dat een keizersnede voor mij een hele teleurstelling zou betekenen. Natuurlijk, wat moet dat moet. Maar het is wel fijn dat je je er op voor kunt bereiden. Ik ben dan ook heel blij dat ik via de natuurlijke weg ben bevallen, aangezien ik soms het gevoel had dat er een keizersnede zat aan te komen. Niets wees erop bij mij, hoewel mijn meissie al kanten op ging in de buik. Wat wel heel opvallend was, was dat veel mensen in het ziekenhuis aan mij vroegen of ze in stuit had gelegen, die houding had ze nl. Misschien was het dan toch op een keizersnede uitgelopen als ze niet te vroeg was gekomen. Ben trouwens erg blij om je banner te zien, al 35 weken. Dat gaat de goede kant op!
Blij te horen dat ik me niet aanstel. Moet het gewoon een plaatsje geven. Vanmorgen de kraamzorg maar even gebeld, stond namelijk in de papieren 6 tot 8 weken voor de bevalling intake... eeeuh was nog niet eens gebeld.. dus nu een afspraak voor 4 maart staan. jaja met 37 weken Gelukkig een vrije dag want ik ben zo krakkemikkig als de pest..
He walvisjes, Heb een tijdje hier niets geschreven maar heb jullie wel in de gaten gehouden. Natas, nog een paar daagjes en dan verlof. Heerlijk vooruitzicht toch? Tot wanneer heb je verlof? Hoe gaat ie verders met iedereen? Liefs Lyd
Ha Lydia, Leuk dat je ff komt spieken....alles rustig en we doen het rustig aan...zo hobbelen we voort tot het einde.. Hoe is het met Naomi nu na de zkhopname?