Wat heb jij een geweldige club mensen om je heen verzameld Natas. Je gaat van de ene verrassing naar de andere
Wat een verrassingen allemaal Natas...super zeg! Aurelie zo te lezen gaat het allemaal dus al erg goed bij jullie... Joepie Hippel ,aftellen! Mariebel: jeetje zeg, allereerst gefeliciteerd met je zoon...Veel sterkte voor de komende tijd... Hier gaat het allemaal ff wat minder vanwege mijn vader en de hele situatie eromheen...Vergt veel energie van me...... Dus als jullie denken wat is het rustig vna mijn kant, dat heeft dus die reden....
@femke, ja he.. super lieve club! @hannah... nee he? wat jammer dat het allemaal niet goed gaat. Vergeet jezelf alsjeblieft niet he meissie? @elmo hahahah ja al stok achter de deur? zal ik het wagen? hahahah en anders heb ik nog 2 zussen die er wel heen willen.
Gewoon lekker bestellen dan Natas! Maarre....die super lieve zussen willen ook vast en zeker wel op jullie pluisje passen :-D Gewoon doen en anders kan je ze inderdaad cadeau doen aan ze, omdat ze zulke lieve zussen zijn!
Natas heeft verlof. Eindelijk. Heb je alles al klaar of moet je nog dingen doen? Mariebel, Wat een vechter zeg. Hoop dat alles goed komt en dat ie snel naar huis mag. Hannah, Sterkte met je vader. Hoe voel jij je? Liefs Lyd
Oh dan ben je al bijna klaar. Lekker vooruitzicht is dat toch? Althans dat vond ik. Nog een weekje en je mag thuis bevallen. Maar dat zal wel niet gebeuren aangezien je een keizersnede krijgt toch, of heb ik dat mis? Liefs Lyd
Ja vind het heerlijk, al verveel ik me heel snel hahahah Als mijn mannetje zo blijft liggen dan krijg ik een keizersnede, hij heeft nog een week om te draaien.
Kom op amnnetje draaien maar. Kan je moeder mooi thuis blijven. Dus hup luisteren en draaien maar. Liefs Lyd
Ja Natas, Nog precies 1 wk vrijaf en dan krijg jij ook die vette meldplicht! Ben heel benieuwd wat jullie ventje gaat doen...ikke denk niet draaien. Dan wordt de ks w.s. voor de 40 wk uitgevoerd en had ik gelijk dat je eerder zou bevallen :-D Voor jou hoop ik dat je het mooi zelf kan doen hoor!
yep! hihi bijna meldplicht.. gek idee hoor! ja als het KS wordt dan in week 39. Ik denk ook niet draaien.. vind een ks niet erg hoor alleen dat kleine stukje van aanpakken enz..
Ja Natas, en als de KS gepland is is het ook niet zo heel "afwezig" natuurlijk. Je kan je kleine man meteen zien en manlief mag er ook bijblijven! Op die manier zou ik de volgende keer ook wel weer een KS doen hoor... Onder narcose is echt niks waard.... maar de kans dat je dat gebeurd is erg klein gelukkig! Dan zou je je maar 2 wk hoeven melden...wat een luxe! hahaha
Ja daar heb je ook gelijk in. Ik ga dat vanavond eens vragen op de voorlichtings avond, hoe dat zit met contact met baby na keizersnede. (plus hoe snel er aangelegd kan worden aan de borst)
Ik kreeg Ruben (ondanks narcose) na 1.5 uur aangelegd. Ik denk dus dat het in jouw geval veel eerder kan! Het ligt even aan het hechten. Ik was echt compleet van de wereld (volgens mij was 1.5 uur ook lang hoor). Een voorlichting zou inderdaad wel erg fijn zijn denk ik! Ruben dronk trouwens wel ontzettend goed meteen...dus dat hoeft niet nadelig te zijn na een KS. Elmo
Ok, dat is best snel nog nadat je helemaal onder narcose geweest bent! Dan moet binnen het uur ook lukken (mits er geen complicaties zijn natuurlijk)
Nee precies...maargoed het risico dat je zijn wakkere uurtje mist, loop je wel natuurlijk. Ik heb dat bij Ruben wel echt gemist...maargoed, een spoedje is ook geen vergelijking op dit soort gebieden! Dat je hem maar gauw in je armen mag sluiten na de KS!