Veel plezier! Ik ga ook met mijn beentjes op de bank. De computer moet maar eens uit, ik ben echt mega-verslaafd.
Hoe gaat het met de visjes vandaag? Staan er nog leuke dingen op het program of doen we het rustig aan? Liefs lyd
Vandaag even rustig aan, was echt in de kreukels gister avond hahahah Heb wel lekker geslapen. Ik ga weer even verder met de engeland reis, niet veel meer te gaan.
We doen het rustig aan......Heb last van mn keel dus helemaal lekker voel ik me ook niet... Kortom we hobbelen voort...
he jakkie, dat kan er dan ook nog wel bij he hannah? Hier alles goed hoor, slecht geslapen vannacht, (was veel te vroeg in slaap gevallen, dus daarna was ik veel wakker) Zit nu weer bouwvakkers te entertainen hahahaha nee hoor.. ze werken hard. Vanmiddag naar de kapper, dus ik ga eens kijken wat ik met mijn coupe ga doen.
Het is hier wel erg rustig. Hannah, niet lekker! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Natas, ik kan het oplaadsnoer van mijn mobiel niet vinden. Hahaha, herkenbaar he? Misschien is het handig dat ik je even het nummer van vriendlief pb, dan kan je daar eventueel een bericht heen sturen. Ik vind hem vast snel terug, maar weet nu echt niet waar ik moet kijken. Momenteel heb ik de mobiel van Flip. Veel plezier bij de kapper!
Natas lekker met verlof inmiddels lees ik?! De laatste loodjes..succes...we zien je over een tijdje gezellig verschijnen bij de mama's met een wolk van een baby! Veel plezier bij de kapper. Hannah he bah meis...las dat het allemaal niet lekker gaat bij je en nu ook al zere keel. Hopelijk knap je daar snel weer van op. Hele dikke knuffel. Sam hoe gaat het met jou? Weet verder niet meer helemaal welke mama's in spe hier nog meer schrijven, maar hoop dat de zwangerschappen voorspoedig verlopen. Groetjes, Eva.
dank je Aldonza! Deze walvis gaat even rusten hahahah ik ben al helemaal moe. even lekker soapies kijken op bedje.
Hebben hier inmiddels 3 kabels voor opladen van telefoon bij mekaar liggen....theoretisch kan het natuurlijk nog steeds, maar kans is toch klein dat ik ze alledrie laat verdwijnen . Lees net ff verder terug...jemig Mariebel wat een heftige bevalling..en jullie mannetje kon dus echt niet meer wachten...potjandikkie zeg. Ik hoop dat jullie ventje een sterke vechter blijkt. Nu volgt voor jullie nog een hele spannende tijd, maar ik hoop dat jullie jullie mannetje zo rond de uitgerekende datum lekker gezond en wel mee naar huis mogen nemen. Nu de ziekenhuisopname die nog wel tijdje gaat duren en jullie zorgen hakt er flink in....denk ook tussendoor aan je rust...daar heeft je kleine ventje ook het meest aan...als mama ook af en toe aan haar eigen rust denkt. Dikke knuffel. Groetjes, Eva.
vandaag niet lekker.. warm, licht in mijn hoofd, moe en slappies.. lekker klagerig he Heb niet zo veel gedaan, beetje geluierd, wasje aangezet, maar daar kan ik niet meer bij want ze zijn daar aan het schilderen. ben al in bad geweest, gegeten enz.. maar het wil niet echt beter worden.
heb je wel raampjes open? Komt het van die schilderlucht? Doe maar rustig aan meis. Zo te horen zit je nu toch echt tegen je laatste loodjes aan te hangen. Nog drie dagen en je mag officieel los. (en gaat je meldplicht in) dikke kus
Nee ruik niks van de verf beneden, de mechanische ventilatie zuigt alles goed af. Ik moet er maar gewoon aan toegeven.