Nou het is wat met ons walvisjes........... De maand waarin je uitgerekend bent aangebroken Natas.......Joehoe! Doe maar rustig aan!
Natas het schiet al op voor je , je bent al 36 +4 dagen , nog even lekker van de rust genieten , en nog wat voor je zelf doen . voor je het weet heb je je wondertje in je armen. die van mij lag met 36+6 al in me armen die had het wel gezien van binnen.
Nee hb is niet meer getest na 12 weken, zal dat woensdag eens vragen. Ik heb opzich niet echt te veel gedaan denk ik.
Als je kindje er eenmaal is, lijkt het of het nooit anders geweest is. En het wordt met de dag leuker! I'am in LOVE! Echt onvoorwaardelijke liefde!
Sterkte meid, gewoon rustig aan doen het valt niet mee de laatse weekjes. Dat weten wij exwalvissen allemaal. Pas goed op je zelf en doe wat je kan meer ook niet. Ik zat alleen maar achter mijn pctje de laatste weekjes. Liek
thanks! Hebben vandaag de gordijnen opgehaald voor de huiskamer, rick die gaat ze zo ophangen. Heb baby wasjes gevouwen vanmorgen en nu ga ik even lekker chillen.
Leuk he, die kleine kleertjes! Nieuwe gordijnen zijn ook leuk. Geeft meteen een huiselijk gevoel. Het is vast al heel gezellig bij jullie.!
Lieve Natas, Doe maar lekker rustig aan.... Gek he, dat je hoogzwanger een stappie terug moet doen Ohhhh...nog even en je hebt je meldplicht..whahahah! Ik kan niet wachten tot je ons de oren van het hoofd komt kletsen hoe leuk en lief jullie ventje wel is! Elmo
Het wordt nu inderdaad bijna tijd, dat je naar de andere kant komt. Je plekje hebben we lekker warm gehouden.
Oh leuk die babywasjes....zo vind ik strijken niet erg Enne idd moven hier Natas........Op naar de mama's...Al wordt het dan wel akelig stil hier zeg........... Tijd voor Vier om hier bij te komen....
Hey Girls, Alles goed met iedereen? Natas, je meldplicht gaat beginnen he? Hannah, alles nog gelukt met wassen en strijken. Groetjes, Elvira
Nog 1 dagje elvira! morgen ben ik 37 weken. Vannacht een paar keer wakker door scherpe steken in mijn buik. brrrr vind het doodeng worden allemaal Kabeltjesgate: gevonden! natuurlijk op een plak waar ik al 3 keer had gekeken. Ik wist gewoon dat het daar moest liggen.. Ik ga dus zometeen mijn fotos erop zetten, nog even geduld!
Jippie! Foto's! Ik zie ze alleen nog niet. Hahaha, dat bange gevoel herken ik. Bij alles wat je voelt, denk je, zou het? Nou Natas, als het weeen zijn, dan weet je het echt. Is ie trouwens al gedraaid?
hahhahaha nee ben er nog niet aan toegekomen. Was de hele ochtend bezig achter de comp, maar dan wel voor school hahaha. Ik ga nu even lekker in bad. Nou het is niet zo dat ik denk dat het begonnen is, maar meer bang dat ik het niet kan ofzo hahahaah. Nee volgens mij is hij niet gedraaid, kan savonds nog steeds zijn hoofdje beetpakken. Woensdag weet ik meer.
Nou lukt je echt wel. Er komt zo'n oerkracht boven, dat is niet normaal. Ik stond van mezelf versteld. Maar als je een keizersnee krijgt, dan hoef je toch niet echt te bevallen? (het staat er een beetje lullig, maar zo bedoel ik het niet). Ze laten je dan toch geen weeen opvangen en zo. Ik neem toch aan, dat als je denkt dat het begonnen is, dat je dan direct naar het ziekenhuis mag komen?